Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Sander1305

Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Marc-

graag gedaan.

Doe ons allemaal nou eens een plezier. Laat iemand eens met DP supply bellen welke datum ze zijn met uitleveren.. dan is er een wat betere inschatting te maken.

we weten dat 19-12 niet gehaald zal worden aangezien we al 7 van dit soort updates gehad hebben.

We willen simpelweg weten waar jullie zijn met uitleveren (van welke besteldatum) hoeveel personen er voor ons zijn en hoeveel toestellen jullie gemiddeld dagelijks ontvangen. Dan kunnen we zelf wel eea inschatten.

het kost maat 1 telefoontje en 10 minuten tijd
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Lijkt me een strak plan Sander1305

kimbeckers

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik zit nu met mobiel.nl aan de tel om te kijken voor een oplossing.
Misschien toch overstappen naar de iphone 7+ 256GB JB als de prijs goed is. Deze kan waarschijnlijk sneller geleverd worden!!!
Als dat zo is en de prijs goed dan ben ik happy anders annuleer ik de heleboel.
Sander1305

Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Reem0nN

Dank , maar ik ben bang dat eea weer in stilte voorbij gaat

is je trouwens opgevallen dat de updates steeds meer verlengen
de eerste updates verschoven steeds 1 week
vanaf de derde update werden het 2 weken
nu, geven ze aan dat na 6 december je hem in januari krijgt, das 30 dagen. Het kan 2 januari zijn maar ook 31 januari. Dan weet je helemaal niet meer waar je aan toe bent

lmao begingt zo langzamerhand humoristisch te worden

kimbeckers

wil niet vervelend zijn maar ik zou die gok niet nemen. Ik acht de kans zeer groot dat daar ook weer uitstel volgt
kimbeckers

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Sander1305

Als dat zo is weten ze dat ik in Januari annuleer. Dat heb ik net weer gezegt want dan heb ik er echt schoon genoeg van. Ze verwachten dat ik het toestel heb voor het eind van het jaar even ruim genomen.
Ik moet zeggen ze kwamen met een goed aanbod dus we zien wel. Anders heb ik in Januari een leuk bedrag terug op mijn rekening zo kun je het ook zien.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Sander1305, en Reem0nN, ik heb een nieuwe update ontvangen en deze in het topic geplaatst. Je vindt deze in de bijlage van het topic of in de bijlage van deze post.

Sander1305, bedankt voor je advies. Astrid heeft onlangs aangegeven dat ze aan de slag gaat met de feedback in dit topic. Achter de schermen wordt er hard aan gewerkt om de communicatie per persoon te verduidelijken. Zodra ze meer weet deelt ze dat met jullie.

Marshall, overleg dit even met onze orderafdeling via 0800-0560 (gratis). Dat geldt overigens voor iedereen met aanvullende specifieke vragen over de bestelling, deze worden behandeld door onze orderafdeling.
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Sander1305

Ja klopt ik had dat ook al door.

Bel desnoods even degene op die lang wachten, geef ze een compensatie of een andere aanbieding voor eventueel een andere kleur die wel sneller op voorraad is (bijvoorbeeld)
Zo laat je toch merken aan je klanten dat je er alle man krachten op zet om het netjes af te handelen voor de klanten.
Vineyard

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Marc-

Waar valt bestellen OP 6 december onder?
Sander1305

Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Marc-

Perfect. T lijkt er nu correct uit te zien.

mbt de acties over de vermeldingen op t forum........

dat is nou precies het probleem. Niemand twijfelt eraan dat vodafone achter de schermen AstridG er alles aan doet om beter te informeren. Niemand twijfelt eraan dat dit voor vodafone ook vervelend is en dat men streeft alles zo snel mogelijk te doen en iedereen asap van een toestel te voorzien

maar jullie communiceren niet. Geef aan wat je achter de schermen doet, geef aan hoe lang het duurt, geef aan wat en wat niet kan......... en dat doen jullie nou net niet. Het is o zo simpel. Zeg wat je doet en doe wat je zegt. Dan hebben klanten begrip.

Maar ga ook de lastige onderwerpen zoals een compensatie niet uit de weg. Ook al ben je daar niet eindverantwoordelijke in.mwe weten dat de toestellen 999 kosten en nu 2 maanden later 750. Hoe gaat vodafone daarmee om. Tot wie kan een klant zich wenden.

nogmaals iedereen weet dat jullie er alles aan doen maar zwijgen (ook al weet je t antwoord nog niet) is killing


Paatskie

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
AstridG een week geleden: " Ik neem jullie reacties serieus en ben ermee aan de slag gegaan."
Marc- vandaag: "Astrid heeft onlangs aangegeven dat ze aan de slag gaat met de feedback in dit topic."

Kunnen wij hier uit concluderen dat Astid afgelopen week er niks aan heeft gedaan? 😉



Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Paatskie, nee, de conclusie is dat ze er nog mee bezig is. 😉

Vineyard, op 6 december besteld beschouwen wij in de leververwachting als een bestelling NA 6 december.
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Zie net dat de kleur zilver op voorraad is.?

https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/pakket/?duration=2

hoe dan ?
Bergjee

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ter info voor de bestellers van iPhone 7 Plus 128 GB Black, ik heb de mijne op 18 oktober besteld en nog wachtende. Mogelijk ook nog orders voor de mijne, dat weet ik niet, maar als het idd op basis van FIFO gaat dan zullen bestellers in november/december nog ff moeten wachten.
Paatskie

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Bergjee die van mij heb ik op 31 oktober besteld. Zou je als jij jouw bestelling binnen krijgt het hier willen posten? Dan heb ik een soort van indicatie van wanneer ik die van mij kan verwachten 🙂
Sander1305

Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Ook 18-10 besteld, maar ik zie t dit jaar niet gebeuren ben ik bang
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Ikzelf heb hem via Coolblue besteld aangezien daar de prijs veel lager lig(eenmalige kosten), dit echter op 19-11 gedaan, wat natuurlijk een stuk korter is als alle andere klanten, maar ik zie het nu al niet rooskleurig in
CopyCatz

Gedreven Meedenker
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
16 oktober mat zwarte 128G plus hier. Ik lees een pagina terug van iemand van 4 oktober die 'm ook nog niet heeft. Dus de constatering dat op dit moment de eerste week van oktober uitgeleverd wordt klopt ook niet. Aan de andere kant hoor ik niemand meer uit september. Maar zoals sander al schreef, hoe moeilijk moet het zijn om effe war data naast elkaar te leggen waardoor je prima een uitspraak kan gaan doen. Helaas komt dan voor ons en vooral voor potentiele kopers de harde waarheid op tafel, namelijk dat je in de shop naast de telefoon moet afbeelden "Nu besteld is volgend jaar maart in huis!". Tja, ben je dan eerlijk of hou je de koper aan het lijntje. Inmiddels wel duidelijk wat de visie van Vodafone hierin is.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Vineyard, zijn de bestanden duidelijker zo? 🙂
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Maar even eerlijk Marc-Er wachten denk ik een flink aantal mensen.
volgens jullie PDFje krijg ik hem na 12-12.

of jullie krijgen opeen een **bleep** loot of iphones of krijgen mensen volgende week weer te horen ja volgende week ?

Neem aan dat jullie een bestellijst hebben met aantallen en aantal backlogged orders.

Ik zelf werk voor Cisco en heb dagelijks te maken met dit soort problemen en dit soort informatie en dit is zp te achterhalen.

Info vs info en in jullie branch moet dit niet anders zijn.

Dus wanneer word er nou ECHT duidelijk gemaakt hoe en wat.

Tevens verwijzen jullie mensen hierheen met dood lopende info.
Want mensen lezen hier week in week uit dat ze hem die week krijgen.
Sommige wachten al 7 weken, dus deze topic behaald ook zijn gewenste doel niet.

freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Ik zie op de website van Vodafone dat de 7+ 256GB leverbaar is in de kleur Silver, Gold en Rose Gold. Black en Jet Black nog steeds niet leverbaar...

Blijkbaar dus wel toestellen binnen gekregen. Je zou bijna voor een andere kleur gaan kiezen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic