Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
kimbeckers

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Nu begint ook echt bij mij de maat vol te raken. Ik wacht al bijna 3 maanden op mijn Iphone 7+ 128GB JB.
Al heb ik die via mobiel.nl besteld zij zijn afhankelijk van Vodafone. Ik ben al jaren klant bij Vodafone alleen kon ik dit keer een betere deal krijgen via mobiel.nl dat ik via hun verlengt heb.
Maar helaas nog steeds geen telefoon. Het wordt echt hoog tijd dat er eens iets geleverd gaat worden want ik geef het nog tot aan de feestdagen en anders ben ik er klaar mee!!!
Ik zal dan mijn order annuleren en ga dan wel iets anders leuks doen van die 450€ die ik aanbetaald heb.
Dus Vodafone misschien fijn als jullie eens ook aan extrerne klanten duidelijkheid verschaffen en leveren. Zo niet zullen dit nog meer trouwe klanten kosten.
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
MrRayko

Dat vraag ik me ook af?

AstridGis namelijk wel gewoon online op het forum :@
Paatskie

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Update van Vodafone hebben we toch niks aan. Levertijd wordt waarschijnlijk weer verlengt met een week, er wordt 1 bericht gepost met excuses voor het ongemak en dat ze er alles aan doen om het zo snel mogelijk te regelen.

Daarna blijft het weer een week stil totdat ze volgende week weer kunnen zeggen dat de levertijd weer een week is verlengd en weer excuses maken voor het ongemak. Dat patroon zal helaas nog wel even aanblijven...
Sander1305

Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
kimbeckers

wow. Sterkte. Ik dacht dat ik al lang aan t wachten was maar t kan dus nog erger ????

AstridG & iemand van vodafone

pak nou eens de telefoon. Bel het magazijn. Vraag welke 7 en 7 plus ze gister verstuurd hebben. Verifieer de besteldatum. Ga na hoeveel toestellen gemiddeld dagelijks binnen komen en COMMUNICEER dat nou eens.

dan is er in ieder geval een duidelijkere indicatie.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Ik heb een update van de levertijden in het topic geplaatst. Je vindt deze in de bijlage van het topic of in de bijlage van deze post.
Paatskie

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
iPhone 7 Plus 128gb black: Verwacht tussen 12-12 en 19-12
Slim, nu gebruiken ze 'tussen' ipv 19-12. Wel een week verschruiven maar wel zo verwoorden dat men nog een beetje hoop houdt dat het bijvoorbeelde de 12e binnen komt...

Marc- krijgen we ook nog een kleine update van Vodafone over alle klachten hier? Of post je puur even het pdfje en laat je tot volgende week woensdag weer niks van jullie horen?
Sander1305

Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Marc-

De files lijken niet helemaal in orde

voor 6 december besteld is levering tussen 12 en 19 12
in de file na 6 december staat ook voor 6 december besteld maar levering januari

gaat dit wel goed?
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Sander1305.

Heb al meerdere PFD's gezien en zijn zo wat allemaal hetzelfde. klopt geen snars van.
freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
En dus weer een week erbij. Mij werd 2-12 tijdens bestellen verteld dat ik mijn 7 Plus uiterlijk de 10e zou hebben, in huis.

Vodafone, wat maken jullie het jezelf extreem moeilijk zo.
Zet er dan een bestelstop op, voordat je nog meer slachtoffers gaat maken.
Sander1305

Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Marshall

Dr klopt geen hout van en t lijkt vodafone niet te interesseren.
men pleurt een paar bestandjes op t forum. De inhoud maakt niet uit.
vervolgens negeert men alles wat op t forum is aangegeven en zeg prettig weekend tot volgende week

gewoon lekker blijven zwijgen. Lastig hoor al die klanten.
dan dagen later komen we gaan er iets mee doen wel nemen het serieus en vervolgens niets doen en over gaan tot de orde van de dag

schandalig. Terwijl de oplossing zoooooo simpel is
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Sander1305, ik heb beide bestanden naast elkaar gelegd. In het bestand vóór 6 december is de verwachte levertijd logischerwijs eerder of hetzelfde. Dus het is correct zover ik kan zien. Wat klopt er volgens jou niet? Bij welk toestel?
Vineyard

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
In beide bestanden staat in de eerste kolom "voor". Dat zaait de verwarring.

Ik heb hem overigens OP 6 december besteld. Is het dan voor of na? 😉
Sander1305

Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Marc-

in beide bestanden (7 plus black 128 gb) is aangegeven de besteldatum.
in beide bestanden staat deze op voor 6 december.

in bestand genaamd voor 6 december is de levertijd tussen 12-19
in bestand na 6 december is dat januari

in dat laatste bestand dient de besteldatum na 6 dec te zijn
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Marc-

Weet niet of jullie goed hebben gekeken?
Maar beide PDF staat voor 06 bestelling geplaatst, ook in de NA 06, staat er voor 06.

Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
als ik de kleur laat wijzigen, sta ik dan weer achterin de rij of kan ik dan uit gaan van 12-12 ?
Sander1305

Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Vineyard

Haha das een goeie

Maar ik denk dat je de levertijd niet moet vragen. Ik denk dat t dan beter is om te vragen of je de iPhone 7 of 8 gaat krijgen. We wachten namelijk al heel lang. Meerdere mensen al 3 maanden

maar we blijven hopen


Paatskie

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Marshall Ik zal het er niet op gokken. Sowieso zal ik er niet van uit gaan dat je hem deze maand nog binnen krijgt. Sorry man, maar een aantal mensen (waaronder ik) hebben de bestelling eind oktober gedaan en ook wij hebben nog niks binnen...je hebt dus nog een hele maand november aan bestellingen te gaan voordat jij een keer aan de beurt bent.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Sander1305, en Reem0nN bedankt. Ik heb het intern doorgegeven.

Marshall, als je de kleur laat wijzigen kom je achteraan de rij van de betreffende kleur. Als deze kleur beter leverbaar is ontvang je het toestel uiteraard wel sneller.
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Ja hier ben ik dus ook bang voor.

Maar is niet erg om te wachten, maar wees gewoon eerlijk en zeg we hebben 1000 wachtende en we krijgen maar 100 telefoons per week of zo.

Dit gedoe leid tot onvreden dan gaan mensen wel ergens anders kijken.

Tevens mag de prijs ook voor iedereen aangepast worden aangezien de prijs naarmate ook naar beneden gaat of als er een actie loopt dat deze ook word toegevoegd in hun abo.

Dat is pas service 😉

Maar hoelanger ik moet wachten hoe meer ik ga bedenken om hem gewoon ergens anders te kopen.
Vorige keer had ik ook dit gezeik plus allemaal fouten in mijn contract en geld teveel betaald wat ik maanden later eens terug kreeg na 20 x bellen.
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Dacht ik dus al.

Bedankt voor de info Marc-

Maar worden abos ook aangepast qua acties als die nu lopen ? of als de iphone in prijs is verlaagd ?

Want bij het begin was ie B.V 900 euro en nu 776 euro.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic