Reem0nN Met keurig het protocol afwerken bedoel ik
sta de klant te woord
geef de informatie die beschikbaar is (de pdf want dat is alles wat ze weten)
vraag of je de klant geholpen hebt
indien telefonisch contact wijs op de sms die de klant kan krijgen om vodafone en medewerker te beoordelen
etc
dat bedoel ik met protocol. Feit is dat je niets met de informatie kunt, en dat het inderdaad een afwimpeling is. Vandaag komen er weer toestellen binnen maar niemand weet of dat er genoeg zijn dus blijven ze 12-12 aanhouden als hun "waarheid". Morgen weten we zeker hoeveel er binnen zijn en dan kunnen ze weer een update geven
als er niet een hele hoop toestellen vandaag en vrijdag gaan binnenkomen zal 12-12 nooit gehaald worden. Aangezien ze leveren op FIFO basis en ze nu bij de eerste week oktoberzijn, lijkt het mij dat we pas in 2017 gaan ontvangen want met de kerst stopt t gewoon...... maar dat is mijn doom scenario