Hoi allemaal,
ik kan me voorstellen dat jullie staan te springen om nieuws over de levering van jullie nieuwe iPhone. Het is zeker niet onze bedoeling om jullie in het ongewisse te laten, hoewel ik me kan voorstellen dat het zo voelt.
Ik zie dat er in de discussie in dit topic gesproken wordt over week 52. Dat kan ik niet bevestigen. De informatie die
Jackie afgelopen dinsdag met jullie deelde is de meest actuele info die we hebben.
Vooral de iPhone7 Plus laat nog op zich wachten. De vraag naar deze iPhones is wereldwijd boven verwachting en Apple heeft aangegeven dat zij er alles aan doen om zo snel mogelijk voorraad aan te leveren.
Helaas betekent dit niet dat we bij elke levering voldoende toestellen krijgen om iedereen die op de wachtlijst staat van een toestel te voorzien. We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit houdt in dat de oudste bestelling het eerst zal worden geleverd. Maar als we maar weinig toestellen geleverd krijgen kan het dus gebeuren dat je ziet dat de levering van jouw toestel wordt opgeschoven naar een latere datum.
Dat is niet leuk, dat begrijp ik. Maar helaas kunnen we geen toestellen opsturen als we ze zelf niet hebben.
Verder zie ik dat er gevraagd wordt om een compensatie. Daarover heb ik geen verdere informatie. Ik houd de interne updates voor jullie in de gaten. Zodra ik meer weet horen jullie van mij.