Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Silverado

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Had de iphone 7 plus Jet black ook besteld op 9 sept de bestelling ook vastgelopen en op 14 nov is hij geanuleerd.
Nieuwe order geplaatst en nu maar afwachten.
Helpdesk zeg dat de bestelling voor 5 dec wordt uitgeleverd.
De Jet black is nu wel voorradig in de Apple stores ben benieuwd wanneer ze beschikbaar komen bij Vodafone.
Katmeisje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ben vanmorgen gebeld en kon m komen halen
Ipv gewoon zwart een jetblack.
Dus ik ben blij!!
jeroentheking

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
maak je maar geen zorgen Man Knipoog ik wacht al vanaf 11-9-2016 dus 2 maanden (iphone 7 plus 128GB black)
werd ook aan het lijntje gehouden heb inmiddels mijn abbo en bestelling geanuleerd!!!!
KerstBoompje20

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
jeroentheking

2 maanden ?!
Ronduit belachelijk..????

Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
jeroentheking

2 maanden is echt te lang, hebben ze je geen mail gestuurd of even gebeld of uit coulance een leuke aanbieding gedaan dan?


T-Mobile heeft momenteel wel direct de iPhone 7 Plus 128GB Black op voorraad.
Als je het forum door leest zie je ook dat T-Mobile wel iedereen op de hoogte houd met langere levertijden via SMS en/of email.
Zie ook heel veel mensen op het forum die gewoon van T-mobile een email krijgen met een beter aanbod (korting toestelprijs enz) omdat mensen langer moeten wachten dan ze hadden verwacht en toch uit coulance hun klanten willen bedanken voor hun geduld.
Vraag me af waarom Vodafone dat niet doet?
https://forum.t-mobile.nl/status-bestelling-levertijden-400/levertijden-iphone-7-iphone-7-plus-270384

KerstBoompje20

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Reem0nN

Klopt!
ik heb gisteren avond 18-11-16
een bestelling geplaatst bij T-mobile

Gelijk een bevestigings mail gekregen..
en Zojuist een afspraak met de koerier gemaakt
voor a.s maandag 21e !!

het gaat om de iphone 7 Plus zwart 128 gb

Klaar met Vodafone !!

Succes iedereen

Sander1977

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste Moderators,

Het wordt weer tijd voor een UPDATE.!!!
Met mij een heleboel mensen die het wachten en de het gebrek aan info beu zijn.

Gr, Sander
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
_Thomas_

Zou je ons even een nieuwe update kunnen geven?
CopyCatz

Gedreven Meedenker
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Opvallend om te zien dat mensen die een 7+ jet black 128G besteld hebben half oktober hem vorige week al uitgeleverd kregen. Ik heb in dezelfde tijd de minder populaire mat zwarte versie daarvan besteld en hoor helemaal niks.. De opmerking hier dat alle problemen nu wel opgelost zijn door een grote zending neem ik dus maar ff met een korreltje zout.
DylanPiet

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik heb zojuist telefonisch de iPhone 7 Plus 128 GB Zilver besteld. Vanochtend zei de meneer dat dit 2-3 weken ging duren, maar de mevrouw die me zojuist geholpen heeft zei dat een "lange levertijd" 5-10 dagen zou zijn. Volgens mij had ze geen idee dat er zoveel mensen nog wachten op bestellingen die in oktober geplaatst zijn.

Ik heb het gelukkig ook meegemaakt met de iPhone 6 2 jaar terug, dus ben er op voorbereid. Ik zou het wel knap lullig vinden voor de rest hier op het forum als ik inderdaad mijn nieuwe iPhone binnen 5-10 dagen thuis zou hebben. We gaan het zien!
kimbeckers

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Wat ik niet begrijp is dat mensen die later als mij de Iphone 7+ 128GB JB besteld hebben hem nu al kunnen hebben.
Vodafone lever aub eens aan mobiel.nl zodat ik eindelijk mij pre order van 10-09 kan ontvangen.
Als dit zo doorgaat en ik hem nog niet voor de feestdagen ga ontvangen zal ik mijn order anuleren en ook opzoek gaan naar een andere provider. En misschien dan wel met de Iphone 8 want het wachten duurt wel erg lang.
Ik heb hier een tijd geleden ook al over geklaagd bij Apple want dit kan gewoon niet zo. Ik heb best gedult maar dat begint langzaam op te raken.

CopyCatz

Gedreven Meedenker
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Ik mag onder deze omstandigheden verwachten dat er geen black friday deal komt rond de 7, en als dat wel het geval is ga ik er zeker van uit dat alle wachtenden daarin mee kunnen gaan..
Silverado

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Op de site van KPN staat de Iphone 7 plus 128 GB Jet black gewoon op voorraad.
Vandaag besteld morgen in huis.
Waarom moeten de klanten van vodafone zolang wachten.

legendoniego

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een iPhone 7 plus, Jet Black 128GB besteld, ergens rond 4 november. De levertijd zou uiterlijk tot de 24e duren. Ondertussen hebben we gebeld met de klantenservice van Vodafone, waar ik te horen kreeg dat ik mijn bestelling heb geannuleerd?! Tweede maal besteld natuurlijk, want ik wil hem absoluut niet cancellen. Moet ik er van uit gaan dat ik door deze streek nu uiterlijk 5 december in ontvangst kan nemen in plaats van de eerder gegeven datum van 24 november?
lcdvt

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Serkan kun je verklaren waarom niemand een update per mail krijgt wanneer niet binnen 5 werkdagen wordt geleverd, terwijl dit wel zo wordt aangegeven op: https://www.vodafone.nl/levertijd/

Verder heb ik persoonlijk mijn 7 plus black 256 eind oktober besteld, wanneer de lever datum 4 november zou zijn. Deze datum is inmiddels zonder enige reden of verklaring 2 maal verschoven en staat nu op 5 december. Dat kan natuurlijk niet en ik kan me niet voorstellen dat Vodafone doelbewust zo met haar klanten om wil gaan, daarom lijkt het me hoogtijd dat er een goede verklaring komt voor deze wantoestanden. Ik weet zeker dat ik en alle andere volgers van dit forum daar meer dan recht op hebben.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Hoi,

Misschien een schrale troost, maar kijk hier eens:
http://www.istocknow.com/live/
Dan zie je hoe weinig iPhone 7 plus jet black er wereldwijd beschikbaar in de Apple stores zijn. Echt weinig dus.
Er zit niets anders op dan geduld hebben vrees ik.
Succes!
Groeten.
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Waar blijft de UPDATE?
CopyCatz

Gedreven Meedenker
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Wauw, bestelstatus is van "we hebben je bestelling ontvangen" naar "we kunnen nu geen bestellingen laten zien". Vooruitgang zullen we maar denken 🙂
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Als ik naar de Apple store app ga en ik kijk voor de 7 Plus 128GB Black en Jetblack zijn ze gewoon op voorraad en kan je eventueel vandaag nog je iPhone ophalen bij de Apple Store Amsterdam en Haarlem.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Het topic is zojuist geüpdatet met de nieuwe levertijden. De bestanden vind je aan het begin van het topic, of in de bijlages van deze post.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic