Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Joeykuh36

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Veel plezier ermee! Ik hoop zo snel mogelijk mijn iPhone plus jet Black te ontvangen
Fakeiphone

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb 19-10-2016 mijn iphone 7 plus 128gb besteld al paar keer gebeld met Vodafone maar ze kunnen je helemaal niks vertellen na wat door dringen krijg ik 5 euro korting per maand (€120) voor 2 jaar. Maar mij vraag is nog steeds wanneer krijg ik mijn iphone 7 plus 128gb
Joeykuh36

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik hoop dat Vodafone snel komt met een overzicht.. dit duurt me allemaal veel te lang
Liefsgon

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb mijn iphone 7 plus, maar niet dankzij vodafone.
tjoost

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben benieuwd. Sprak een medewerker van een Vodafonewinkel, had de 7 plus begin september besteld en en heeft hem nu sinds 14 dagen. Heb tevens gister bij de iStore in Leeuwarden geïnformeerd' maar die hadden ook nog helemaan geen zicht wanneer de plusversies leverbaar zijn. Volgens hun had Apple zich totaal verkeken op de animo voor deze toestellen. Ikzelf heb hem besteld op 20 oktober en wacht nog steeds. Ga steeds meer balen.

Ramon1985

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zow en hij is binnen. Vanaf 28 oktober gewacht. Is nog vlot verlopen. Geduld geduld allemaal. Alles komt goed.
Joeykuh36

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ramon1985
Welke had je besteld? De normale 7?
Faysalomari

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja sorry ik bedoel 29 september dus al erg lang
RuijterR

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Vodafone wanneer gaan jullie nou eens uitleveren???

ik heb 14 okt in de winkel (Schagen) mijn abonnement verlengt en wacht al sindsdien op mijn iPhone 7 plus jb 128gb.. Het begint nu echt wel heel vervelend te worden. Na twee dagen kreeg ik een sms'je dat de levering iets langer zou duren maar daarna heb ik helemaal niks meer gehoord en ook niet van de winkel.. Hoe kan het dat mensen die later bestellen al wel hun toestel hebben? En wanneer updaten jullie het topic weer???
kimbeckers

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik wacht al sinds 10-9 op de 7+JB
En heb nog steeds niks.
RuijterR

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Man man wat een drama is het ook bij vodafone
Ashleyqs

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
13 Oktober iphone 7+ JB besteld.
Waar blijft die ??
tjoost

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waar blijft trouwens de beloofde update! Laatste was van 2 november!!!
volgens mij weten ze het daar ook niet meer. Slechte zaak!
corneld001

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone waar zal ik eens beginnen.

27 September heb ik de iphone 32 GB black besteld. Inmiddels 11 november niks gehoord en 3 lange wachttijden van klantenservice verder. Nu werd mij bij het laatste telefoongesprek verteld, dinsdag 8-11 en vrijdag 11-11 krijgen we nieuwe toestellen binnen en dan moet het goedkomen. Tsjaaa, 11 november niks gehoord of gezien. Ben het wachten zat en als ik vandaag geen bericht voor track & trace krijg dan maar annuleren. Dit is niet alleen de schuld van Apple.

Groetjes,
jeroentheking

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
ik heb mijn iphone 7 plus 128gb black 11-9-2016 besteld maar hoor ook niks meer van vodafone
zijn jullie in een winterslaap of zo
jeroentheking

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
en ja bij apple store amsterdam kan je hem gewoon ophalen want hij is daar op voorraad
zuidweg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat een oplichters zeg!!!!

Elke week krijg ik bericht dat het weer 1 week langer duurt. zo houden ze je aan het lijntje zodat je de iphone niet ergens anders koopt. VODAFONE = ZIGGO = Oplichters
Rodney030

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom gaan we niet gewoon allemaal een claim indienen omdat de levering niet eerlijk gaat. Want dit kan gewoon echt niet!
Leokoolsbergen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op 24-09-2016 een iPhone plus 128 (Jet black) besteld. Volgens de info van Vodafone gaat het dus totaal 2 maanden duren. Zucht.
zoehier

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
vind ik een goed idee Rodney030
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic