S'ochtends vanaf 09:00 uur kan je naar
Apple reserveren (zijn als het goed is meerdere tijdstippen), dan kan je je AppleStore (Haarlem, Amsterdam of Den Haag) kiezen, gevolgd door iPhone 7 of 7 Plus, opslagruimte & kleur. Als deze beschikbaar is, kan je m reserveren (max 2 toestellen), even inloggen met je AppleID en dan kan je dezelfde dag nog je iPhone reservering ophalen, je kan zelfs tijdstip aangeven wanneer je dat wilt doen. In de winkel geef je dan aan dat je je bestelling komt ophalen en deze graag i.c.m. een abonnement wilt afsluiten. De prijzen zijn identiek als op Vodafone als T-Mobile. Dit zijn wel de enige 2 providers met wie de AppleStore samenwerkt.
Voordeel hiervan is, dat je garantie via AppleStore loopt. Je kunt dus gemakkelijk met je iPhone terug naar de AppleStore ipv naar de provider-shop om daar aan te geven wat er mis mee is, waarnaar zij m vervolgens doorsturen etc..
Ja ik heb mijn volledige order geannuleerd, was het helemaal zat om aan het lijntje gehouden te worden. Gister heb ik alles geannulleerd (ook dat ging omslachtig). Op de website stond namelijk dat de afdeling van 9:30 - 18:00 uur telefonisch te bereiken was, maar daadwerkelijk bleek het gesloten te zijn. Na diverse malen doorverbonden te zijn, en weet ik hoelang in de wacht. Is het me uiteindelijk gelukt om op een zaterdag de gehele bestelling te annuleren. Dezelfde dag heb ik nog een iPhone 7 Plus 128GB Zwart weten te reserveren en ook gelijk kunnen ophalen i.c.m T-Mobile!
Daarom raad ik ook andere aan om dmv online reserveringen bij AppleStore te halen of dan wel i.c.m. abonnement (Vodafone/T-Mobile), voorraden zijn transparant en je weet direct dezelfde dag of er een beschikbaar is voor jou. Die je dezelfde dag direct kunt ophalen! Zo heb ik het iig gedaan!
🙂