Ik heb totaal geen probleem met wachten op mijn iPhone, da's de schuld van Apple, maar hoe Vodafone dit aanpakt.. De customer service evaluatie is blijkbaar uitbesteed aan een softwarepakket dat volautomatisch een mail stuurt "u heeft met ons contact gehad, wat vond u er van?" waarmee hoogstwaarschijnlijk ook volautomatisch supportmedewerkers ontslagen kunnen worden. *Echt* iets doen met de feedback die onder andere hier gegeven wordt is er niet bij. Dan zijn er kennelijk nog verschillende mensen die wel hun best proberen te doen, maar kennelijk niet met elkaar kunnen of mogen communiceren; ik schat een afdeling inkoop, een website beheerder en een forum moderator. Kennelijk komt er vanaf de afdeling inkoop geen helder beeld binnen over de te verwachten voorraad, dus er wordt op vodafone.nl/levertijd een pdf geplaatst die erg vaag is, vaak incorrect en niet op de beloofde interval wordt geupdate. Vervolgens denkt de forum moderator, "dan zet ik wel een betere in mijn eigen post als attachment", maar ook daar is de logica ver te zoeken, en nu zijn er twee plekken met incorrecte en wel of niet bijgewerkte informatie. Het is jammer dat je vodafone alleen feedback mag geven over contact met support mensen, want volgens mij moet er hogerop eens goed bekeken worden wat er hier structureel fout gaat vanuit de aansturing.