30-9-2016 een iPhone 7 plus 128 GB black besteld via een vodafone die mij belde vanwege een bestelling, ik had uiteindelijk 120 korting kunnen krijgen op het toestel. Ik heb daarop ja gezegd, maar er bij verteld dat ik een openstaande betaling had en of dat niet voor problemen kon zorgen. Waarop meneer doodleuk antwoord nee hoor geen probleem. 4-10-2016 gebeld waar m'n orderbevestiging bleef, waarop ik een antwoord kreeg dat er geen order in het systeem stond vanwege een openstaande bestellen. Dus weer 1387817 keer in de wacht gestaan, waarop mij verteld werd dat ik moest wachten tot ik weer werd benaderd door vodafone. Daar ging ik niet mee akkoord. Ik heb dus weer gebeld om een andere mevrouw aan de lijn te krijgen, die had voor mij een CASE aangemaakt. Omdat het bandje terug geluisterd moest worden. Dit kon 5 tot 10 werkdagen duren, uiteindelijk vodafone via facebook weer benaderd. Op 5-10-2016 kreeg ik via de mail een orderbevestiging, dus meteen bellen of dit wel klopte vanwege de wachttijd voor m'n case. Nou dit bleek gewoon goed te zijn, mij werd daar verteld dat ik binnen twee weken mijn telefoon kon verwachten. Niet dus, eerst zou ik hem de 21ste krijgen en toen werd het dus een week uitgesteld. Nu heeft een vriend van mij de telefoon een paar dagen later besteld, precies dezelfde. Die heeft hem dus al binnen en ik niet? En als je vodafone belt, verwijzen ze je maar al te graag naar hun ''up to date'' PDF levertijd schema. Waarom als je op het schema drukt in de datum waarop ik hem besteld hebt, staat er dat je hem vanaf 28 oktober kan verwachten. Maar als je hem na 17 oktober hebt besteld kan je hem voor 28 oktober verwachten?!?! En waarom heeft die vriend van mij die hem later besteld heeft de telefoon eerder dan ik. Vodafone waarom!?