Jos999 Ik ben nieuw! Berichten: 5Geregistreerd: zondag zondag
Re: [Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 PlusOpties Gepost vanaf Samsung SM-G900F Ik heb het besteld via vodafone online en het meteen gecombineerd met vodafone thuis tv en internet. Dat heb ik allemaal al binnen en gaat morgen in.
Blijkbaar is een telefoon opsturen toch wel iets heel moeilijks... (want ze zijn dus wel beschikbaar en iemand die alle services van ze af gaat nemen, komt klaarblijkelijk onderop de stapel...) Update:
24-10 uit pure ellende via de Helpdesk (raar woord eigenlijk Helpdesk... er wordt helemaal niet geholpen...) opnieuw een bestelling in laten boeken. zij zou alles asap regelen en mogelijk dat ik woensdag dan al de telefoon zou kunnen krijgen, maar het kan ook nog 2 weken duren...
26-10 dus nog maar eens gebeld.
"Tja, he, nou, wat ik zie is dat het nummerbehoud voor 30 november is aangevraagd, dus tot die tijd wordt er niets verstuurd, zeg maar... "
Ik ben zo goed als rustig gebleven en ze gaat het nu versnellen....
Bijkomend probleem is dat ik overben gestapt met het hele pakket (TV Internet en mobiel) omdat er verschillende pakketten als bonus bij zouden komen abij afname van deze 3 diensten. Dus de zenders voor mijn vrouw en met name voor mijn kinderen zijn nu dus ook niet operationeel... !!!! Nog irritanter !!!!!
Hier kan vodafone Thuis niets aan doen daar de fout niet bij hun ligt - over die levering ben ik overigens wel erg tevreden en ook de aansluiting was een fluitje van een cent - maar het resultaat van de dramatisch slechte service en behandeling van Vodafone Mobiel is dus dat ook mijn vrouw en dochters (van 6 jaar) gedupeerd zijn en daar baal ik zomogelijk nog meer van. Dat ik mijn telefoon niet heb, is vervelend, maar dat mijn vrouw en kinderen hierdoor getroffen zijn ,vind ik zeer kwalijk!
Heb overigens 24-10 online mijn klacht geuit bij Vodafone, maar daar kreeg ik vanmorgen al een mailtje over dat zij niet binnen 5 dagen kunnen reageren... ook niet echt verrassend....
Klachtnummer: 161024-000085 (mocht imand van Vodafone dit lezen....)