Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Serca

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb net ook even gebeld met de klantenservice.

Daar kreeg ik te horen dat "voor 28 oktober' betekened dat vodafone de iphone krijgt.
En dat wij heb dan maandag 31 oktober mogen verwachten.

Beetje vervelend dat er niet meer duidelijkheid is. Misschien kan vodafone wat leren van de klantenservice van CoolBlue. 😞
elinevwesten

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Niek dat mogen ze idd eens doen. Ik zit al een week door omstandigheden geheel zonder telefoon dus iedere dag langer wachten is er 1 teveel... grrrr
Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
elinevwesten schreef:
@Niek dat mogen ze idd eens doen. Ik zit al een week door omstandigheden geheel zonder telefoon dus iedere dag langer wachten is er 1 teveel... grrrr
Ik had eigenlijk wel een update verwacht vandaag maar blijkbaar is dat teveel gevraagd.
Dr_90210

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Weer een nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Kom op Vodafone, geef ons vandaag maar weer eens wat meer duidelijkheid door in ieder geval het leveringsschema bij te werken.

kan jij ons niet meer duidelijkheid geven omtrent het schema, want die dagelijkse aanpassing klopt al even niet meer...
Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Er is hoop mensen, mijn status is zojuist veranderd naar uitleveren nadat het een week op ontvangen heeft gestaan.:D

28 sep iPhone 7 plus 128GB matzwart besteld.
Serca

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ook mijn order voor een iPhone 7 Plus 32GB Silver staat momenteel op uitleveren.
Ik hoop morgen mijn iPhone aangeboden te krijgen door PostNL.


Eldee84

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hopelijk mijn Black 32gb plusje ook ergens deze week. Het pdf-je geeft aan voor de 28e.. *hoopvol*
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Niek, op dit moment heb ik helaas niet meer informatie. Ik heb intern wel gevraagd of de pdf weer een update kan krijgen. Zodra er een update is zal de pdf ook worden bijgewerkt.
JorgosL

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn iphone 32gb op 7 oktober besteld maar mijn status staat meer dan een week op ontavangen.. Op het eerste schema stond voor 21 oktober ik heb nog steeds nik binnen
Remco24

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik wacht nog steeds op mijn iPhone. Heb op 09-09-2016 besteld. De iPhone 7 plus 128 gb Mat Zwart. Overgestapt van vodafone Prepaid. 10:32 de bevestiging.

Voor de mensen die een JetBlack hebben besteld hier nog iets meer informatie:
Jet Black levering

Volgens die site is JetBlack uitgesteld naar December levering.
FlouryFriend426

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
JorgosL Lijkt er op dat de lijst sinds 16 oktober niet meer is bijgewerkt. Laatste bestel datum die is opgenomen os 16 oktober.
elinevwesten

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Vodafooooooone zou het helpen als ik jullie een vergeet-me-niet'je stuur?? ????????
whitemonkey

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wacht eigenlijk al vanaf 26 september, maar omdat vodafone een plus had besteld ipv een gewone duurde het week om de order aan te passen (ik moest zelf annuleren, want vodafone gaf na een week aan dat dat makkelijker was, ofwel ze hadden er geen zin in). Nu wacht ik vanaf 6 oktober en de levertijd is volgens Vodafone na 21 oktober. Terwijl als je vanaf 17 oktober besteld hebt, dan is de levertijd voor 28 oktober. Het is nu 26 oktober. Geen enkele mail, of update ontvangen.

Hoe moeilijk is het om klanten die al langer wachten dan de leverindicatie van de iPhone 7 die jullie opgeven even een standaard mail te sturen dat het langer gaat duren. En waarom werken jullie levertijden niet even bij? Niet alleen informeer je dan mensen productief, maar het draagt ook nog wat bij aan de klantbeleving (die overigens redelijk beroerd is), en wellicht dat de minimale call wachttijd van 15 minuten dan ook wat minder wordt. Nu heb je geen idee waar je aan toe bent.

Nemen jullie klanttevredenheid en oneindig geduld for granted ofzo?


Jos999

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jos999 Ik ben nieuw! Berichten: 5Geregistreerd: zondag zondag
Re: [Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 PlusOpties Gepost vanaf Samsung SM-G900F Ik heb het besteld via vodafone online en het meteen gecombineerd met vodafone thuis tv en internet. Dat heb ik allemaal al binnen en gaat morgen in.
Blijkbaar is een telefoon opsturen toch wel iets heel moeilijks... (want ze zijn dus wel beschikbaar en iemand die alle services van ze af gaat nemen, komt klaarblijkelijk onderop de stapel...)
Update:
24-10 uit pure ellende via de Helpdesk (raar woord eigenlijk Helpdesk... er wordt helemaal niet geholpen...) opnieuw een bestelling in laten boeken. zij zou alles asap regelen en mogelijk dat ik woensdag dan al de telefoon zou kunnen krijgen, maar het kan ook nog 2 weken duren...

26-10 dus nog maar eens gebeld.
"Tja, he, nou, wat ik zie is dat het nummerbehoud voor 30 november is aangevraagd, dus tot die tijd wordt er niets verstuurd, zeg maar... "
Ik ben zo goed als rustig gebleven en ze gaat het nu versnellen....

Bijkomend probleem is dat ik overben gestapt met het hele pakket (TV Internet en mobiel) omdat er verschillende pakketten als bonus bij zouden komen abij afname van deze 3 diensten. Dus de zenders voor mijn vrouw en met name voor mijn kinderen zijn nu dus ook niet operationeel... !!!! Nog irritanter !!!!!
Hier kan vodafone Thuis niets aan doen daar de fout niet bij hun ligt - over die levering ben ik overigens wel erg tevreden en ook de aansluiting was een fluitje van een cent - maar het resultaat van de dramatisch slechte service en behandeling van Vodafone Mobiel is dus dat ook mijn vrouw en dochters (van 6 jaar) gedupeerd zijn en daar baal ik zomogelijk nog meer van. Dat ik mijn telefoon niet heb, is vervelend, maar dat mijn vrouw en kinderen hierdoor getroffen zijn ,vind ik zeer kwalijk!

Heb overigens 24-10 online mijn klacht geuit bij Vodafone, maar daar kreeg ik vanmorgen al een mailtje over dat zij niet binnen 5 dagen kunnen reageren... ook niet echt verrassend....

Klachtnummer: 161024-000085 (mocht imand van Vodafone dit lezen....)

Jos999

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volgens mij besteed Vodafone het callcenter gedeelte uit aan Xerox in Den Bosch. Uit betrouwbare bron weet ik dat het daar echt een zooitje is in de communicatie tussen het callcenter en Vodafone. Een vriendin van me was daar de Customer experience manager (mooi woord he... voor chefke van de callcenter medewerkers...)
Dr_90210

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

IEDEREEN DIE KLAAR IS MET HET WACHTEN


LIKE DEZE POST!!!




Groengriezel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom voorziet Vodafone niemand van informatie, er is zoveel onvrede over de levering van de iphone 7 en Vodafone doet er niets aan. Zelfs de lijst met levertijden wordt al een hele tijd niet aangepast, terwijl er wel staat dat deze dagelijks aangepast wordt. Zelf heb ik een iphone 7 jb 128 gb besteld op 14-9 maar ik hoor en zie ook helemaal niets. De klantenservice zei bij het bestellen dat de klevertijd hooguit 2 weken zou duren. Wel een mail gekregn dat de levering iets langer zou duren en dat Vodafone na 5 dagen weer contact op zou nemen, daarna was en is het stil. De verlenging is binnen en daarna ben je waarschijnlijk niet belangrijk meer. Helaas!!!!!
JorgosL

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net vodafone aan de lijn gehad, zij vertelde mij dat ze elke dinsdag en vrijdag een levering krijgen. De schemas worden niet ge-update bij mijn staat er vanaf 21 oktober krijgen ze mijn iphone binnen en dan moet die nog gestuurd worden. Ik ga er vanuit dat ik bij de levering van vrijdag zit dus zal ik mijn iphone pas dinsdag of woensdag binnen krijgen (denk ik/hoop ik).
elinevwesten

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Yes!!! Morgenochtend wordt mijn iPhone 7 plus 32gb rose gold geleverd!!
besteld op 27-9
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic