Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Xite24

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Zie ik daar nou een "kleine" glimlach op me gezicht?

Nog maar heel even geduld, je pakketje is onderweg. Via PostNL kun je het pakketje precies volgen. Je Track & Trace code is: T&T

DeCasper

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Nu ook mijn track n trace gekregen ???? Zending nog niet gevonden, maar beloof al veel goeds. Krijg ik misschien toch nog m'n nieuwe telefoon vóór november. Rekening is wel al binnen trouwens haha.
QuintenM

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gisteren is de status gewijzigd van wordt verwerkt naar ontvangen. Echter nog geen verdere informatie ontvangen . Heb besteld op 24 Sept begin nu toch langzaamerhand ongeduldig te worden aangezien vodafone geen enkel contact heeft opgenomen na de mail die ik vlak na het bestellen kreeg dat het iets langer zou duren, waarin verteld is dat ze om de 5 werkdagen contact zouden opnemen. Helaas nooit gebeurd. Ben al lang vodafone klant maar dit vind ik geen manier van zaken, twijfel erg of ik vodafone klant blijf
alexisowusu

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb je de t&t via mail of sms ontvangen?
thomasbartelen

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik heb de mijne ook op 27-09 besteld en mijn status staat ook nog steeds ontvangen. Vanochtend met vodafone gebeld, en zij vertelde mij dat ik waarschijnlijk bij de volgende levering zit.
Nesrin24

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
thomasbartelen dat klopt.. Wij krijgen het volgende week binnen..
elinevwesten

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
thomasbartelen en die levering komt a.s. vrijdag toch...?
thomasbartelen

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Als het goed is wel
Xite24

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Net VF klantenservice gesproken.. over de tracking Code..
Zelf nog niet ontvangen.

Na 20:00 worden die automatisch uitgerold..
Dan pas zichtbaar in de Post.nl " App

ff geduld nog.....
jeroentheking

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
vergeet het maar ik wacht al vanaf 11-9 ook nog niks ontvangen iedere keer zeggen ze je zit bij de volgende levering
wat en prutsers!!!!
Femphie

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik heb een nog niet werkende t&t benieuwd wat er na 20.00 komt te staan. Besteld 21/9 7plus 32 silver afgelopen maandag status bijgewerkt, vandaag mail t&t.. zou het?
Pwna

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
jeroentheking heb je statuswijziging gehad van je bestelling? Ik heb 19-9 besteld en die van mij staat op uitleveren.
jeroentheking

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
nog steeds geen duidelijk antwoord van vodafone gehad ben meerdere keren bij hun in de winkel geweest en samen met hun in het systeem geken. warop mij vertelt werd dat de zending klaar ligt maar door een error in het systeem kon hij nog niet verstuurd worden, zij gingen dat meteen oplossen dat ik hem binnen 5 werkdagen zou hebben.....
nu krijg ik weer een mail met dat hij niet op voorraad is.
hier word ik niet goed van (ik ben nieuw als klant bij vodafone dit kunnen jullie niet maken!!!!!!!)

Xite24

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
welke iphone heb je besteld..?
jeroentheking

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
7 plus 128gb black
Xite24

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
jeroentheking Hier de Jet back 128 besteld op 9-9

laten we hopen dat de bestelling deze week word bezorgd ????????
Ramonab

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Op 17-09 besteld. De status is sinds gister als volgt:
Ontvangen:We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. We houden je verder op de hoogte over de levering via e-mail of sms.
Verder nog niets gehoord. Wat duurt dit allemaal lang. Aan Vodafone voorgesteld om de Iphone op te halen in een winkel waar deze wél op voorraad, kon niet i.v.m. verwarring in het bestelsysteem. Wat ik aan de ene kant wel begijp.

Denk dat Vodafone zijn best doet, alleen een beetje vervelend dat mijn huidige Iphone een beetje aan zijn eind is.
Xite24

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Eindelijk jongens !!

Mijn Jet Black 128 Besteld op 9-9 word morgen bezorgd..
Tussen 14:30 / 16:30

Overijssel
????????????

check jullie post APP !!
Dr_90210

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
welk toetsel heb je besteld en hoelang duurde het voordat de status van : "is ontvangen" naar "uitleren" veranderde ? thnxx alvast
Pwna

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dr_90210 ik heb op 19-9 iphone 7+ 32gb rose gold besteld, sinds afgelopen maandag op ontvangen en op dinsdag (gister) uitleveren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic