Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
aimaraa

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
DeCasper, yes, its seems like it. And to put the cherry on the top, even if you call to support phone number and expect some answers from there, you will disappoint yourself, they do not know anything as well.
What makes thing even more worst is that customers who did order online, got their phone already weeks ago.. and customer, who likes to go to the shop and actually speak with people face to face, needs to wait and not sure how long.. no one knows :). Went to the shop 2 weeks ago and guy said that they will have big patch of phones next week, which was last week... Its kind of sad.. sad customer service and support. Not sure why i'm still willing to be a customer of Vodafone.
Fluiter

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
I ordered online and Iam still waiting for my iPhone 7 Plus 128 JB wich on did you order?
Ayrton

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb om 9:44 op 9 september de bevestiging gehad van mijn jetblack iphone 7 plus. hij is sinds vanochtend veranderd naar verstuurd! ik ben een nieuwe klant, houd dit dan in dat ik de transport moet bellen of krijg ik hier nog informatie over?
Lanaatje

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Na een maand ongeduldig wachten en veel zeuren....,

Ben ik vanmiddag om 12:33 uur (gepre-ordered op 9 september om 9:05 uur) gebeld door de Vodafone winkel dat mijn iPhone 7 Jet Black 128GB eindelijk binnen was! Ik heb hem gelijk opgehaald! En wat is hij mooi!!!!!!!!!!!!!!!!:Db:D 😄 😄 😄 😄

Iedereen die nog aan het wachten is, heel veel succes! 😄
aimaraa

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Fluiter.. I ordered iPhone 7 Plus Gold for my other half.. According to Apple, Jetblack is highly popular model and was completely sold out on presale and now they struggle a bit with the production. I would understand that delay, its clear why this happens.
My problem is actually the absolute lack of information from Vodafone. They just play dumb with customers and it is very irratating. No one in this company seems to have a clue whats going on.
Blokkie5

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb op 19 september een iphone 7plus 32 gb Silver besteld met vroegtijdige verlenging.
Bij het bestellen werd me gezegd dat de levertijd 1 a 2 weken zou zijn. Nou dat bleek al snel grote onzin.
Daarna ben ik op het levertijden scherm gekomen. Daar staat dat ik de telefoon VOOR 14 oktober zou ontvangen, uiterlijk vandaag dus.

Tot op heden geen enkel bericht van Vodafone en het leverschema wordt niet geupdate.
Ongelooflijk dat er helemaal niet wordt gecommuniceerd door Vodafone.

Loze beloftes en teleurstellingen...
elinevwesten

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Heb je al gebeld naar Vodafone ?? Blokkie5
elinevwesten

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Vodafone, wanneer wordt het leveringsschema weer bijgewerkt?!
FlouryFriend426

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ben bang dat het up-to-date is …

elinevwesten
Fluiter

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
top dat je hem hebt, ik ben beetje jaloers
????

Lanaatje

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Thanks! En Laten we hopen dat die van jou er ook snel zal zijn!! :D:D:D
RomyvanDongen

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Aan alle vodafoneklanten die net zo graag in het bezit zijn van de Iphone 7 dan moi,

Even een kleine update (omdat we die niet van vodafone krijgen deel ik em aan jullie).
Zojuist mevrouw van de klantenservice gesproken. Ik heb 30 sept 7 32 GB zwart besteld, staat dus in leveringsschema als vanaf 14-10. ze gaf aan, deze krijgen ze inderdaad vandaag als voorraad binnen, dan dienen deze ingeboekt te worden en geregisteerd te worden en dan vanaf begin volgende week worden ze verzonden!
Hou de mail in de gaaaaaaaten!

Weet niet of dit ook voor de andere toestellen geldt (denk van wel) en of de informatie natuurlijk 100% kloppend is, so don't shoot the messenger.

Fingers crossed en fijn weekend!

Doei
thomasbartelen

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ben benieuwd! Bedankt voor de info.
Fluiter

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
Je vraagt je af moeten ze daar een heel weekend over doen? Je zou verwachten dat ze daar met een heel team in de start blokken staan om ons zo snel mogelijk te helpen. Nee daar gaan ze gewoon een weekend over doen pffffffff.

ach ja het is maar een foontje niet waar 🙂
Xite24

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Weeeeer een week voorbij.. En nog steeds geen bericht binnen gehad!????????

9-9-16 jet black 128

overrijsel
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi
hebben jullie nog een update voor ons.
Dr_90210

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
mij is verteld dat de mensen die de jb hadden ge pre ordered vorige week hun levering hebben ontvsngen en dat ik (besteld op 23-9-16) grote kans had dat ik bij de bestelling van vandaag zou zitten ????
marielle1993

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij hetzelfde..
marielle1993

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
19 september besteld en zou voor 14-10 binnen zijn.
Nog niks gehoord..
Serca

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi,

Ik zit een beetje met een rare vraag. Hoe kan het dat mensen die tegelijk met mij hebben verlengt nu al hun iPhone 7 Plus hebben ontvangen ?

Ik heb samen met mijn collega een iPhone 7 Plus 32GB (Zilver) op 4 oktober telefonish besteld.
Als ik nu op de onderstaande URL klik wordt er aangegeven dat de iPhone wordt verwacht voor 28-10.

https://www.vodafone.nl/_campagnes/levertijd/_assets/pdf/levertijd-iphone-7-en-iphone-7-plus-bestell...

Als ik bel met Vodafone krijg ik van verschilende medewerkers andere antwoorden.

Medewerker 1: U kunt uw iPhone op 28-10 thuis verwachten.
Medewerker 2: U kunt uw iPhone na 14-10 thuis verwachten.
Medewerker 3: Uw iPhone kan pas vanaf november worden geleverd.

Nu heb ik begrepen dat er op dinsdagen en vrijdagen iPhone's worden geleverd aan Vodafone en dat ik het beste op maandagen en woensdagen even zou kunnen bellen om te controleren.

Is er een mogelijkhied om het om via Webcare een betere indicatie te krijgen?

Groet
Etienne

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic