Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
MarjoleinBlok

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik baal als een stekker eindelijk eindelijk eindelijk zouden iphone vandaag bezorgd worden t&t code gehad en hij tussen half twee en half zes bezorgd worden helaas geen TNT post gezien app zegt bezorger is nog onderweg ?

????????????
RobertEbbelink

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo,

kreeg net 3 emails van vodafone,

iphone 7 JB 128 gb is verstuurd 9-9-16 besteld.

alleen de track en trace doet het nog niet.

iemand idee waaneer deze komt?

gr robert
Wolfske

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
RobertEbbelink
Ik heb vaak gelezen dat deze ergens in de avond gaat werken. Bij mij doet hij het ook nog niet. Ook vandaag de t&t gekregen
RobertEbbelink

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ok laten we het afwachten ik ga zaterdag weg dus hoop dat hij daarvoor bezorgd word 🙂
densan

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Net de email van Cool Blue ontvangen I7+ matzwart 32gb wordt morgen afgeleverd...
ik moest € 97 bijbetalen
vlgs hun site komt er deze week weer een nieuwe voorraad binnen ????
Egbert44

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Heb mijn i7 128 jb vorige week ontvangen. Ook 9-9 besteld, 9.14 bevestiging.....
RomyvanDongen

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hi Dounn,

Ik heb dus precies hetzelfde, zie inderdaad dat op de site van cool blue gewoon de iphone die ik graag wil verkrijgbaar is. Maar hoe werkt dat dan precies? Want ik zou officieel ook nog niet mogen verlengen maar omdat mijn toestel stuk is wel. Maar hoe pakt vodafone dit dan op? Kun jij me dit uitleggen, hoe de link is tussen coolblue en vodafone. Thnx.
Xite24

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Ik lees al sinds het Begin mee met jullie!

ik wacht ook al sinds 9-9-16 !! Op de IPhone 7 plus jet black 128GB

Het moet niet gekker worden met Vodafone en Apple!
Heb dadelijk nog eerder mijn KERSTBOOM staan..
dan dat ik mijn iPhone binnen heb!!!????
Kritisch

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik snap volledig dat VF afhankelijk is van de leveringen van Apple.

Wat mij ontzettend stoort van VF is dat ze gewoon verkeerde (of helemaal geen) informatie aan hun klanten geven. Zelfs op de dag van uitlevering van hun eigen schema die op de website staat klopt geen barst en dat moet niet kunnen. VF weet donders goed hoeveel orders ze hebben staan van ieder model/type telefoon. Op het moment dat ze een zending van Apple binnenkrijgen moeten ze toch redelijk eenvoudig kunnen zeggen of hun levertijden nog kloppen en anders moeten ze de informatie op hun site aanpassen (waarvan ze zelf zeggen dat 2x per dag te doen). Dit kan ieder willekeurig, eenvoudig stukje voorraadbeheer software al aangeven.
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Bartj78 Ik zou je nieuwe simkaart wel gebruiken (vergeet hem niet te activeren). Hierdoor heb je gelijk een NFC simkaart 3 in 1 + je nieuwe abonnement gaat dan ook in (mits dit nog niet is gebeurd).
Edwin68

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nog leveringen vandaag? Leveringen staan voor 7-10 in het leverschema. Het is akelig stil. "Krijg" een Iphone 7 met 32g in het zwart.. 17-9 besteld.
densan

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
AMP Logistics komt vandaag tussen 16.00-18.00 mijn Iphone 7+32 gb matzwart afleveren, gisteren besteld bij Cool Blue, superservice en minder bijbetalen voor het toestel. Hou de site van hun in de gaten, er komen regelmatig toestellen binnen. Succes allen !
tomruijgrok

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
precies dit!
Bartnrd

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Mijne is zojuist geleverd door AMP logistics!! Top servicr
Laurarosegold

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Jaahoor, en de levertijd is weer met een week verzet naar 14-10. Mijn geduld begint nu toch echt wel op te raken....
Edwin68

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ja hoor, weer een week uitgesteld zonder maar 1 berichtje. Zo ga je niet met, nu nog, trouwe klanten om...
dounnn

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
RomyvanDongen hoi, dat was bij mij ook het geval. Ik zou bij vodafone ook in aanmerking komen voor eerdere verlening. Ik heb het gewoon geprobeerd en het lukte. Vandaag mijn iPhone binnen en gister om 8 uur avond besteld!
jeroentheking

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Beste vodafone kleine moeite om wat meer informatie door te geven net als bij Coolbleu.. Status iPhone 7 en iPhone 7 Plus

Update 6 oktober:
Eind deze week en begin volgende week verwachten we van KPN en Vodafone enkele toestellen geleverd te krijgen. Helaas nog geen zicht op een volgende levering vanuit Apple.
Update 4 oktober:
Verspreid over de komende 7 dagen komt er een aanzienlijk aantal iPhone 7- en iPhone 7 Plus-modellen in diverse kleuren en opslagcapaciteiten binnen.
Update 30 september:
Toch nog nieuws. Begin volgende week komt er een aanzienlijk aantal iPhone 7- en 7 Plus-modellen binnen. Het betreft in dit geval alle kleuren en opslagcapaciteiten.
Update 30 september:
Vandaag vooralsnog helaas geen ander nieuws ten opzichte van de afgelopen dagen.
Update 29 september: Vodafone en marktvrij
Morgen komt er een aanzienlijk aantal iPhone-modellen binnen van Apple en Vodafone. Het betreft zowel iPhone 7 als iPhone 7 Plus in diverse opslagcapaciteiten en kleuren.
Update 28 september:
Vrijdag komt er vanuit Apple (dus geen provider modellen) een aanzienlijk aantal iPhones binnen. Op dit moment is het nog niet bekend welke kleuren en opslagcapaciteiten dat zullen zijn. Daarover later meer.
Update 27 september: Vodafone
Eind deze week verwachten we enkele iPhone 7- en iPhone 7 Plus-modellen te ontvangen van Vodafone. Het gaat om iPhone 7 128 GB in Mat Zwart en Goud en iPhone 7 Plus 32 GB en 256 GB in zowel Mat als Glanzend Zwart.
Update 26 september: T-Mobile en KPN
Morgen komt er een klein aantal iPhone 7 32 en 128 GB Mat Zwart binnen van T-Mobile.
Van KPN verwachten we een zeer klein aantal iPhone 7 128 GB in Mat Zwart en Goud. Houd je e-mail in de gaten!
Update 26 september:
Niet geheel onverwacht, maar ook het weekend heeft geen nieuwe vooruitzichten gebracht. Hopelijk in de loop van deze week positiever bericht.
Update 23 september:
Vandaag vooralsnog helaas geen nieuws over aanstaande leveringen.
Update 21 september:
Morgen komen er ook enkele iPhone 7-modellen ('gewone' iPhone 7, niet iPhone 7 Plus) binnen van T-Mobile.
Update 21 september:
Deze week komen er enkele iPhone 7 en 7 Plus-modellen in diverse kleuren en opslagcapaciteiten binnen van KPN en Vodafone. Heb jij een iPhone 7 (Plus) besteld met een KPN of Vodafone abonnement, houd dan je e-mail in de gaten. Wellicht dat je deze week bericht krijgt over je bestelling. Helaas geldt ook voor deze levering dat het aantal geleverde toestellen niet groot genoeg is om alle pre-orders te kunnen uitleveren.
Update 20 september:
Gisteren is er een klein aantal iPhones binnengekomen in verschillende kleuren en opslagcapaciteiten. Deze worden vandaag uitgeleverd.
Update 19 september: iPhone 7 (Plus) i.c.m. abonnement van KPN, Vodafone of T-Mobile
Om onduidelijkheid te voorkomen, willen we graag even een korte uitleg geven over hoe het zit als je een iPhone 7 (Plus) met abonnement van KPN, Vodafone of T-Mobile bestelt. Wij krijgen onze iPhones namelijk geleverd vanuit Apple zelf, maar ook vanuit KPN, Vodafone en T-Mobile. De toestellen die van een provider komen kunnen alleen met een abonnement van die provider besteld worden. Hierdoor zijn ze gunstiger geprijsd dan de iPhones die vanuit Apple geleverd worden. Er zitten geen logo's, aangepaste software of simlocks op de telefoons vanuit de providers. Op onze website herken je deze toestellen aan de toevoeging van de provider in de naam. Ook staat er een melding onderaan de productpagina.

Bestel je bijvoorbeeld een iPhone 7 32 GB Zwart zonder abonnement, dan komt jouw toestel uit de levering van Apple. Bestel je een iPhone 7 32 GB Zwart KPN met een abonnement, dan komt jouw toestel uit de levering van KPN.

Hierdoor kan het gebeuren dat iemand die op een later moment dan jij een los toestel heeft besteld, hij of zij deze eerder ontvangt dan jij datzelfde model in combinatie met een KPN-, Vodafone- of T-Mobile-abonnement. Of andersom. Uiteraard worden binnen de diverse voorraden toestellen wel op volgorde van besteldatum uitgeleverd.
Update 19 september:
We verwachten deze week een zeer kleine hoeveelheid iPhone 7 en iPhone 7 Plus binnen te krijgen. Helaas bij lange na niet genoeg om alle pre-orders uit te leveren.
Update 16 september:
Het goede nieuws: vandaag is de eerste levering iPhone 7 en 7 Plus binnen gekomen. Het slechte nieuws: zoals verwacht is de levering zodanig klein dat we niet alle pre-orders kunnen uitleveren. Ondanks het feit dat dit de verwachting was, is het natuurlijk nog steeds erg vervelend. We doen ons uiterste best om zo spoedig mogelijk voldoende voorraad te hebben en alle pre-orders uit te leveren. Helaas zijn we hiervoor afhankelijk van wat Apple aan ons levert. Vanwege de verwachte drukte is het raadzaam om niet de klantenservice te bellen met vragen over je pre-order. Ook zij kunnen niet meer inzicht geven in de status van je bestelling. Alle informatie die we hebben zullen we via updates publiceren op deze pagina. Excuus voor het ongemak, hopelijk kunnen we rekenen op je begrip.
Update 16 september: KPN EU iPhone 7 pre-orders
Heb je een pre-order geplaatst voor de iPhone 7 of 7 Plus in combinatie met een KPN EU iPhone 7-abonnement, dan wordt deze op z'n vroegst 26 september uitgeleverd. Dat is de datum dat deze nieuwe abonnementen aangesloten kunnen worden bij KPN. Dit heeft geen gevolgen voor de status van je pre-order. Pre-orders worden uitgeleverd op volgorde van besteldatum. Is je nieuwe iPhone voor 26 september beschikbaar, dan wordt deze tot die datum voor je gereserveerd.
Update 14 september:
Je hebt een iPhone 7 of iPhone 7 Plus besteld en zit ongeduldig te wachten tot je je nieuwe toestel kunt gaan gebruiken? Begrijpelijk. Vrijdag krijgen wij de eerste lading iPhones binnen. Die worden op zaterdag 17 september bezorgd. Het is helaas moeilijk te voorspellen of we alle pre-orders kunnen uitleveren en of jij dus bij de gelukkigen bent. Geen iPhone ontvangen en op zoek naar updates? Dan is deze klantenservice-pagina dé plek waar je moet zijn. Zodra we extra informatie hebben, wordt die hier met jou gedeeld.
Update 9 september:
Elk jaar is het weer lastig te voorspellen: de voorraad van de nieuwe iPhone. Dat is dit jaar helaas niet anders. Uiteraard proberen we iedereen zo snel mogelijk te voorzien van de nieuwste Apple smartphone, maar feit blijft dat we simpelweg niet weten hoeveel iPhones we geleverd gaan krijgen. Heb jij je zinnen gezet op de iPhone 7 of iPhone 7 Plus? Dan kun je je favoriete toestel vanaf vandaag pre-orderen! De eerste toestellen worden uitgeleverd op 17 september. Hoe eerder je je pre-order hebt geplaatst, hoe groter de kans dat jij snel met je nieuwe iPhone aan de slag kunt gaan.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
En toen werd het stil....

Heeft iedereen zijn iPhone binnen?????
Rhardeveld

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zaterdag een media markt binnengelopen daar hadden ze gewoon een 7 plus 128gb Matt zwart op voorraad dus Mn bestelling geannuleerd en daar gelijk kunnen verlengen had geen zin om nog min 2,5 weken te wachten dus het loont om er eens te informeren
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic