Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Meccaloha

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wat besteld?
Bartnrd

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Kijk post eerder iphone 7plus 32 gb black bij cool blue zijn ze op voorraad
jeroen0211

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er is hoop, zojuist status aangepast naar "bestelling verstuurd"!

Iphone 7 (niet plus) 128GB Jet Black
pre order 09-09 bevestiging 11:41
Edwizzle

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
WTF jeroen0211 , hoe kan dat nou weer dan?

Ik heb hetzelfde toestel besteld, gepre-orderd op 09-09. bevestiging om 9.31.

Tot op heden, uw bestelling wordt verwerkt.
Meccaloha

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
9:45 9/9 IPhone 7 128 gb jetB vandaag
Verzonden 🙂
Edwizzle

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ok, mijn bestelling is ook zojuist verstuurd! 🙂

Maar, rustig afwachten of het ook daadwerkelijk zo is! 😉
jeroen0211

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nice!
Doctorius

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
iPhone 7 128gb JB / 090916 preorder / 10.30u bevestiging.

Status: verzonden / nog geen mailbevestiging / track & trace code
dounnn

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geloof me het volgende is het beste wat je kan doen;

Je bestelling bij Vodafone annuleren en bestelling via Coolblue bestellen. Ik heb namelijk via Vodafone op 22 september de iPhone 7 32 GB Black besteld telefonisch en levertijd is vanaf 14 oktober. Duurt me veelste lang aangezien ik met een kapot toestel zit en daarom ook in aanmerking kwam voor een verlenging van 6 maanden van tevoren inplaats van 4.

Via de site van Coolblue de vooraad bekeken met exact hetzelfde abbonement en hier is de telefoon op voorraad. Voor 23:59 besteld en morgen in huis. Alles netjes geregeld, nu krijg ik morgen mijn toestel binnen en ook nog eens met een korting van 2 euro op mijn abbonementskosten.

Dat noem je pas klantenservice
dounnn

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat gaat nog wel even duren.Vanaf 14 oktober verwachten zij weer toestellen. Het is dan maar net de vraag of je bij de personen zit die de iPhone ook meteen ontvangen. Ik heb exact hetzelfde toestel als jou bij Vodafone besteld. Vandaag bestelling geanuleerd en via Coolblue met een abonnement van Vodafone besteld. Krijg iPhone morgen thuis
NickBa

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ja, en Coolblue is nog goedkoper ook 🙂
Bartnrd

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Jaa klopt zo heb ik het ook gedaan, vanmorgen zag ik op CB dat de i7+ 32gb black op voorraad was incl vodafone abbo. DUS VODAFONE TOESTEL meteen gebeld en het toestel gereserveerd. toen meteen via vodafone geannuleerd en half uurtje later kreeg ik een belletje van Cool blue dat ze mijn gegevens nodig hadden om te verlengen en meteen een levertijd voor MORGEN af te spreken. Vind het heel raar dat vodafone niet uit kan leveren en Cool blue wel via vodafone???? Ps. Scheelde me ook nog is 59€ in kosten.
richard677

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn deal vergeleken met coolblue maar vodafone blijft voor mij goedkoper. Dus hopen dat het toestel volgende week binnenkomt!
Wolfske

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er zijn JetBlacks binnen gekomen.
Mijn iPhone 7 128GB JetBlack is ook verzonden en T&T is ook binnen!
Had de hoop al opgegeven omdat er november stond, maar toch ineens een mailtje binnen.
densan

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt vd tip, heb ook besteld bij CB gebeld en vlgs de medewerkster was de I7+ 32gb op voorraad, ik wacht op hun telefoontje...????
elinevwesten

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Wanneer had je de JetBlack besteld?
elinevwesten

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb ook bij CoolBlue gekeken, inderdaad waren er een aantal I7+ toestellen op voorraad, icm met een KPN abonnement. Helaas kwam ik niet goedkoper uit dan bij Vodafone. Dus dan maar wachten wachten wachten.... Baal zo dat het zo lang duurt. Mn huidige telefoon is zwaar aan z'n einde gekomen 😉
Kritisch

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gisteren contact gehad met de (zakelijke) orderdesk: "Nee mijnheer, maakt u zich geen zorgen, er zijn voldoende toestellen binnengekomen en hij wordt vandaag of morgen toegewezen"

Vandaag niks gehoord dus nog maar eens gebeld "Nee mijnheer, er is niks binnen gekomen en de levertijd wordt met minimaal 1 week uitgesteld" dus ik geef aan dat op de Vodafone website staat dat het toestel voor 07-10 wordt geleverd (staat er nog steeds op) en dat mij gisteren is toegezegd dat het toestel geleverd wordt.

Behalve excuses kon de beste man niets voor mij betekenen............

Dus Vodafone informatie op de website klopt niet PLUS in ieder geval 1 VF medewerker verteld niet de waarheid. Nu ben ik een zakelijke klant die meerdere abonnementen heeft lopen bij VF en gaat het mij niet eens zozeer om het toestel maar ook om het bijbehorende abonnement dat omgezet moest worden (en nu dus weer een week (??? als het al een week is)) vertraagd is.

Lekkere service van Vodafone. Zeggen dat de informatie op hun website dagelijks vervest wordt KLOPT DUS NIET. De eerste mail die ik kreeg en waarin stond dat ik na 5 dagen weer iets zou horen KLOPT DUS NIET. De informatie van in ieder geval 1 van de medewerkers KLOPT DUS NIET. Als ik de zaken op deze manier in mijn eigen bedrijf zou doen dan was ik al lang failliet. Bravo Vodafone, een zeer ontevreden, zakelijke klant erbij (maar deze klant gaat wel kijken naar andere leveranciers, zelfs al duurt het bij KPN nog langer dan bij jullie voordat ik mijn toestel heb dan nog is overstappen de moeite waard).

Overigens gaat het bij mij om een iPhone 7+ 128Gb zilver (die NU nog steeds op jullie website staat als levering verwacht voor 07-10, zelfs voor mensen die hem nog later hebben besteld dan mij).
Wolfske

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sorry, vergeten te vermelden.
Besteld op 9/9 10:00 bevestigingsmail binnen.
Bartj78

Gedreven Meedenker
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Die van mij is binnen! I7 128gb zwart.
Zit een nieuwe simkaart bij, heb ik die wel nodig bij verlengen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic