Gisteren contact gehad met de (zakelijke) orderdesk: "Nee mijnheer, maakt u zich geen zorgen, er zijn voldoende toestellen binnengekomen en hij wordt vandaag of morgen toegewezen"
Vandaag niks gehoord dus nog maar eens gebeld "Nee mijnheer, er is niks binnen gekomen en de levertijd wordt met minimaal 1 week uitgesteld" dus ik geef aan dat op de Vodafone website staat dat het toestel voor 07-10 wordt geleverd (staat er nog steeds op) en dat mij gisteren is toegezegd dat het toestel geleverd wordt.
Behalve excuses kon de beste man niets voor mij betekenen............
Dus Vodafone informatie op de website klopt niet PLUS in ieder geval 1 VF medewerker verteld niet de waarheid. Nu ben ik een zakelijke klant die meerdere abonnementen heeft lopen bij VF en gaat het mij niet eens zozeer om het toestel maar ook om het bijbehorende abonnement dat omgezet moest worden (en nu dus weer een week (??? als het al een week is)) vertraagd is.
Lekkere service van Vodafone. Zeggen dat de informatie op hun website dagelijks vervest wordt KLOPT DUS NIET. De eerste mail die ik kreeg en waarin stond dat ik na 5 dagen weer iets zou horen KLOPT DUS NIET. De informatie van in ieder geval 1 van de medewerkers KLOPT DUS NIET. Als ik de zaken op deze manier in mijn eigen bedrijf zou doen dan was ik al lang failliet. Bravo Vodafone, een zeer ontevreden, zakelijke klant erbij (maar deze klant gaat wel kijken naar andere leveranciers, zelfs al duurt het bij KPN nog langer dan bij jullie voordat ik mijn toestel heb dan nog is overstappen de moeite waard).
Overigens gaat het bij mij om een iPhone 7+ 128Gb zilver (die NU nog steeds op jullie website staat als levering verwacht voor 07-10, zelfs voor mensen die hem nog later hebben besteld dan mij).