Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Hoi,
Wat ik hierboven allemaal lees is wel erg vervelend. Daar heb ik alle begrip voor. Ik denk alleen niet dat dit forum het platform is om hierover te klagen. Je kunt beter VF klantenservice bellen. Als je daar geen goed antwoord krijgt zou ik wel even "doorzeuren". Sommige medewerkers zijn wat kortaf. Hou het vooral netjes, daar kom je in ieder geval verder mee als wat je hierboven doet. 😉 Let wel dat Apple heel weinig Jet Black en mat zwart toestellen leverd, dus daar heeft VF ook last van. Wel balen voor je. Ik heb gelukkig nog niet (nooit) zo'n ervaring gehad met VF. Kreeg mijn iPhone 7 Plus Jet Black 256 GB op donderdag 22 september, best wel snel dus. Wel ge pre-orderd op 9 september 9.05 uur.Moet zeggen dat ik er super tevreden mee ben. Wat een kei van een toestel. Super!
Succes.
Lanaatje

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Mensen die de iPhone al hebben, kunnen lekker allemaal makkelijk praten. En ze kunnen alleen maar zeiken over het feit hoe erg mensen zeiken die nog op de iPhone wachten.. Hoe ironisch....
NickBa

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Voor iedereen met een F&F bestelling: let op, de prijzen zijn daar gezakt terwijl je bestelde abonnement niet is gezakt!



Bovenstaande is mijn bestelling. Hieronder de nieuwe F&F prijzen:



En check dan de prijzen van CoolBlue, ook goedkoper :).


Edit:

Haha, zelfs MediaMarkt is goedkoper.


JeffreyVoois

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Ze kunnen hierbij niets voor je doen, aangezien je zelf hebt besloten om een pre-order te plaatsen.
NickBa

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Dag ,

Klopt inderdaad. Heb zojuist het F&F nummer gebeld, na 4(!) keer de verbinding word verbroken (heb gewoon een keurig gesprek gehad, niet boos niets), is het nogsteeds niet gelukt. Telkens geven ze aan niet F&F te zijn, of verkeerd door te verbinden. Loyalty geeft aan de abonnementen niet te kunnen wijzigen na bestelling en dat ik mijn bestelling maar moet annuleren. Waanzin.

Zelfde abonnement + zelfde toestelbundel + zelfde toestel is nu een stuk goedkoper. Belachelijk eigenlijk :(.

matthijscamp

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op 10-09-2016 een preorder geplaatst voor een iPhone 7plus 128GB Rosegoud maar tot op heden nog niks gehoord? Ben ik hier alleen in of zijn deze toestellen gewoon zo slecht verkrijgbaar?

Begin het wachten nu toch wel een beetje beu te worden, moest een verjaardagscadeau voor mijn vrouw worden.
UnoxBlikSoep

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zelfde probleem hier, klantenservice is een zooitje daar. Verbinden me altijd door naar F&F maar die zijn toch niet F&F dus verbinden me door naar loyalty en die kunnen me niet helpen dus verbinden me door naar F&F maar F&F bestaat niet. Er wordt erg slecht gecommuniceerd bij Vodafone. Abonnements kosten laten dalen zonder het te veranderen bij orders is ook een no go. Heb mijn vertrouwen al verloren in Vodafone, maar zit nu al zo diep in de wachtrij dat ik niet meer eruit ga.

Koop je abonnement tevens vooral bij belsimpel of mediamarkt, die zijn namelijk goedkoper.
Vodafone fix ook de levertijd van de iPhone 7 bij F&F want dit is mensen misleiden. (Staat nog steeds 1 week)

Bram96

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoppa, bestelling bij Vodafone geannuleerd en besteld met verlenging van abonnement bij belsimpel, heb m'n iPhone nu morgen in huis. Had bij Vodafone eigenlijk Jet black besteld maar na de mat zwarte in de winkel gezien te hebben toch maar voor die gekozen. Lijkt op de foto's net donkergrijs, maar is in het echt echt zwart en minder vingerafdrukken- en krasgevoelig dan de Jet Black
Laurarosegold

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Uiteindelijk toch maar aangemeld voor het forum, aangezien ik lees dat bijna alle reacties over de zwarte versie gaan. Heeft iemand al de roségold 32gb binnen gehad? Heb nog helemaal niets daarover gehoord...
eqiang1027

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
expected 07-10
you can check in here:
https://www.vodafone.nl/levertijd/
NickBa

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
En de Friends and Family prijzen zijn weer als vanouds.

Heb zojuist al wel de Beoplay A1 speaker ontvangen.
Svenbos

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er staat bij de iPhone 7 jet black 128gb, besteld voor 14 sept leverbaar vanaf November. Dat geld dus ook als je op 9 of 10 sept een pre-order hebt gedaan?
En is de bestelling ook nog te annuleren?
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Wel apart allemaal ik hoor hier mensen praten over F&F. Toen ik belde op 10-9 naar de klantenservice zeiden ze allemaal ja F&F kan je niet telefonisch afsluiten dit kan alleen via de webshop.

Maar goed doet er verder niet toe. Ik ben aan het hopen voor alle mensen die nog wachten op hun toestel dat de toestellen snel komen!

Zelf ben ik voorzien van een iPhone vanuit Vodafone zelf, kreeg zelf ook niet te veel informatie maar uit eindelijk toch wel goed gekomen (ja het wachten duurt lang inderdaad).
Bartj78

Gedreven Meedenker
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ben wel benieuwd of die van mij nog voor 7 oktober komt.
Er staat in de levertijden PDF (bij de iPhone 7 128gb matzwart) dat ie verwacht wordt voor 7 oktober, zelfs als je 'm na 3 oktober hebt besteld.
Ik heb 'm op 24-9 besteld, maar nog niets gehoord over verzending...

Zijn ze al wel binnen bij Vodafone?
thomasbartelen

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Kan iemand mij vertellen wat is het verschil tussen verwacht voor of levering vanaf? Verwachten jullie, wanneer er staat vanaf 14-9, bijvoorbeeld dat de nieuwe I7's die datum geleverd worden of dat jullie dan pas de exacte leverdatum weten.

In mijn geval gaat het om een I7 32 GB zwart.
LJB95

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
thomasbartelen schreef:
Kan iemand mij vertellen wat is het verschil tussen verwacht voor of levering vanaf? Verwachten jullie, wanneer er staat vanaf 14-9, bijvoorbeeld dat de nieuwe I7's die datum geleverd worden of dat jullie dan pas de exacte leverdatum weten.

In mijn geval gaat het om een I7 32 GB zwart.

Ik zit met hetzelfde "probleem", wacht ook op de I7 32 GB zwart besteld op 19-9. Ik neem wel aan dat ze vanaf 14-10 echt gaan uitleveren hoor. Wanneer heb jij besteld?

Bartnrd

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb op 13-09 besteld i7+ black 32 gb wacht ook nog steeds kreeg de 15e een bericht van vodafone dat het niet ging lukken en dat ik binnen 5 dagen iets zou horen. Daarna bleef het stil dat vind ik een slechte zaak maar goed het zei zo. Afgelopen vrijdag iemand van de klantenservice aan de lijn gehad en die wist mij te vertellen dat mijn telefoon stipt op de 14e in huis zou zijn.
thomasbartelen

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Iets later, 26-9
richard677

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb op 16-09 een i7+ 32gig besteld en mij werd gister verteld bij de afdeling order status dat ik hem volgende week binnen krijg.
Ria_nne

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De levertijden kloppen niet!
Ik heb een pre-order gedaan op 16 september dus zou de iPhone 7 black 32gb voor aankomende vrijdag moeten ontvangen.
Vanmorgen met de klantenservice gebeld die gaf aan dat ik m'n telefoon pas rond 14 oktober kan verwachten?!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic