Beste Vodafone,
Ik heb dus op de allereerste pre-order dag (9 sept) een iPhone 7 Plus 128GB Jet Black besteld. Nu doe ik dat omdat ik altijd als eerste de nieuwe iPhone wil hebben. Vorige keer moest ik ruim een maand langer wachten op mijn 6S door jullie interne fout(en). Nu hoorde Nederland bij de eerste landen en zou die 16 september beschikbaar zijn als je had ge-preordered. Althans zo liet Apple het overkomen.
Ik bestelde met veel moeite (wederom) en via een hele andere afdeling bij jullie het toestel. Als ik vraag wanneer die komt kan eerst iemand me niet helpen, stuurt Twitter-WebCare me een kansloos linkje naar een PDF en geen enkele keer wordt er pro-actief contact met me opgenomen. Ik zou er ook een speaker bij krijgen omdat ik bij de pre-order van 9 september zat, maar niemand kan me dat 100% zeker zeggen - maar iedereen belooft het wel: ik ga er vanuit hoor meneer!
Dan zie ik ineens dit:
Hij is er en we leveren hem als niemand anders! #powertotheApplelovers Bron:
https://twitter.com/vodafonenl/status/776678470843789313 Nee dat klopt. Jullie leveren pas vanaf november. Dat is twee maanden later dan dat ik hem had willen krijgen. Waarom pre-order ik? Als ik nu bestel is de levertijd hetzelfde.
Nu is m'n grootste probleem niet eens dat jullie niet uitleveren. Ik bedoel, als Apple niet met genoeg toestellen komt - dan kunnen jullie ook niet uitleveren. Maar jullie hebben zo erg ingezet om pre-orders binnen te halen; ben een paar keer gebeld, krijg een gratis speaker, mediacampagne (#powertotheapplelovers) - en dan als jullie iets moeten leveren (en dat blijkt niet te kunnen): totale radiostilte.
Communiceer gewoon. Zeg tegen mij als klant wat er is. Nee, wat doen jullie: ik bel voor opheldering en er wordt keihard gezegd: "Dat toestel komt gewoon voor 14 oktober meneer, maakt u zich maar geen zorgen!". Nou Vodafone mensen hier.
Komt die voor 14 oktober?