Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Remco_vBl

Gedreven Liefhebber
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
Bij mij precies hetzelfde geval. Als Vodafone je eenmaal binnen heeft geharkt als klant, hoor je helemaal niets meer. Als je zelf contact opneemt wordt er verwezen naar de site waar de levertijden vermeldt staan.
Wolfske

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Crool65

Jep, heb hetzelfde toestel op 9/9 gepre orderd. En lekker wachten tot november, gaat nergens over.

Had om 10:00 de bevestiging binnen trouwens.
rimates

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor de tip.
9-9 een iphone 7 32 gb zwart gepreordered, 27-9 door vodafone geannuleerd en een nieuwe aanvraag gemaakt.
levering voor 21-10 volgens levering vodafone.
Zojuist alles gecanceled en een nieuwe aanvraag via belsimpel. Alles snel geregeld, contract digitaal ondertekend en mail binnen dat er een iphone 7 32 gb voor mij is gereserveerd. Kan hem binnen een twee dagen hier om de hoek ophalen.....
Heeee..... vodafone wat maakt je me nu. Was het dan echt zo moeilijk. Wat een prutswerk. Hulde belsimpel.... wat een gemak
Crool65

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Echt jammer. In oktober loopt er bij ons nog een contract af. Ik ga morgen rondkijken waar ze wel een IPhone 7 kunnen leveren. Het klopt gewoon niet.
Nickk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone,

Ik heb dus op de allereerste pre-order dag (9 sept) een iPhone 7 Plus 128GB Jet Black besteld. Nu doe ik dat omdat ik altijd als eerste de nieuwe iPhone wil hebben. Vorige keer moest ik ruim een maand langer wachten op mijn 6S door jullie interne fout(en). Nu hoorde Nederland bij de eerste landen en zou die 16 september beschikbaar zijn als je had ge-preordered. Althans zo liet Apple het overkomen.

Ik bestelde met veel moeite (wederom) en via een hele andere afdeling bij jullie het toestel. Als ik vraag wanneer die komt kan eerst iemand me niet helpen, stuurt Twitter-WebCare me een kansloos linkje naar een PDF en geen enkele keer wordt er pro-actief contact met me opgenomen. Ik zou er ook een speaker bij krijgen omdat ik bij de pre-order van 9 september zat, maar niemand kan me dat 100% zeker zeggen - maar iedereen belooft het wel: ik ga er vanuit hoor meneer!

Dan zie ik ineens dit:

Hij is er en we leveren hem als niemand anders! #powertotheApplelovers
Bron: https://twitter.com/vodafonenl/status/776678470843789313

Nee dat klopt. Jullie leveren pas vanaf november. Dat is twee maanden later dan dat ik hem had willen krijgen. Waarom pre-order ik? Als ik nu bestel is de levertijd hetzelfde.

Nu is m'n grootste probleem niet eens dat jullie niet uitleveren. Ik bedoel, als Apple niet met genoeg toestellen komt - dan kunnen jullie ook niet uitleveren. Maar jullie hebben zo erg ingezet om pre-orders binnen te halen; ben een paar keer gebeld, krijg een gratis speaker, mediacampagne (#powertotheapplelovers) - en dan als jullie iets moeten leveren (en dat blijkt niet te kunnen): totale radiostilte.

Communiceer gewoon. Zeg tegen mij als klant wat er is. Nee, wat doen jullie: ik bel voor opheldering en er wordt keihard gezegd: "Dat toestel komt gewoon voor 14 oktober meneer, maakt u zich maar geen zorgen!". Nou Vodafone mensen hier. Komt die voor 14 oktober?
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi

Ik snap je frustratie. Alleen is het zo dat wij hier op het forum niet kunnen in zien wanneer jou toestel uitgeleverd gaat worden. Het PDF formulier wat door is gestuurd is ook het enige wat wij inzien.
Vanuit hier kan ik het helaas niet oppakken omdat wij niet in de systemen kunnen.
Voor zowel de status van de bestelling en de speaker dien je bij mijn collega's van de afdeling verkoop/ status order te zijn. (0800-0560 particulier en 0800-0500 zakelijk).
Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Nickk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag Steven,

Het feit dat jij dit niet in kunt zien doet mij soms afvragen wat jouw hele functie is en daarmee dit hele forum. Dit is geen communicatiekanaal, maar een raar doelloos geheel dan?

Die nummers heb ik gebeld en toen kreeg ik antwoord vanuit die PDF. De order staat erin, maar de iPhone is er niet. Het is niet heel lastig allemaal. Jullie kunnen gewoon niet goed communiceren. Zelfs nu (weer) niet.
Anonymous
Niet van toepassing
Het forum is bedoelt voor forumgebruikers waar ze hun vraag stellen aan andere forumgebruikers. Dit kunnen medewerkers, klanten of personen zijn die van een bepaald onderwerp veel afweten. Hierdoor worden vragen waar de systemen voor nodig zijn doorverwezen naar het desbetreffende kanaal. Dit had je ook kunnen terug lezen in de huisregels van het forum.
Nogmaals ik hoop voor je dat je heel snel het toestel ontvangt. Vanuit hier moeten wij het helaas ook doen met dat zelfde pdf formulier. Wij kunnen geen persoonlijke orders inzien.


Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Jessol heb hem nu vanaf vrijdag hoor! Werkt super!
Yaya93

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb op 09-09 de iPhone 7 128GB Jet Black besteld. Natuurlijk baalde ik er ook van dat het toestel nog steeds niet geleverd is en al helemaal dat de leveringsdatum verschoven is. Ik heb contact opgenomen met de verkoop afdeling en die vertelde mij dat de bestellingen op 09-09 nu vanaf 14 oktober geleverd gaan worden.
Jessol

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
Steeffeh: SUPER!! ik ben zo gehecht aan mn iphone 7 dat ik 'm niet meer durf te retourneren ????
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Jessol hahaha, heb je er eigenlijk last van als je foto's maakt of iets? Ik vind het toestel ook wel echt super wacht alleen wel op de update zodat er optimaal gebruik van de camera gemaakt kan worden! 😄
NickBa

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Yess! Een verzendbevestiging van Vodafone!

Oh wacht, op de orderbon gaat het alleen om de BeoPlay A1 speaker. Geen telefoon dus :(.
Jessol

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
Steeffeh nee heb er geen last van gelukkig, dat maakt ook dat ik m nog niet opgestuurd heb hahah. Al gewend aan de nieuwe home knop?
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Jessol Ohh kijk aan dus het is voor nu eigenlijk alleen op het oog een probleempje. Nou wel in de gaten houden dan hoor!

Ja ben al wel gewend haha werkt wel ideaal hoor! Echt blij met de telefoon. Alleen wat ik al eerder aangaf de update 10.1 mag snel komen vanwege het benutten van de camera dan.

Moet alleen zo contact op nemen met vodafone want heb mijn nieuwe simkaart wel geactiveerd maar heb geen onbeperkt data...

Mijn vriendin heeft precies hetzelfde gedaan en zij heeft wel bij My Vodafone onbeperkte data staan dus...

Gezellig weer bellen 😛
Jessol

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
Steeffeh Hahaha zo blijf je in contact met vodafone!! Bij mij duurde het ook even voordat het er stond..

Vraag me af wanneer die groeps facetime meeting losgaat aangezien nog niet iedereen zn toestel heeft ???? (wachten duurt zolang..)
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
hoelang heeft het voor jou geduurd dan? Anders wacht ik het wel even af namelijk.

Hahaha gaat wat worden, alle nummers verzamelen en bellen! 😛

Edit: Zojuist gebeld en het onbeperkte data stond nog niet aan, dit is nu aangezet dus zou geregeld moeten zijn!
Ryan248

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Vandaag rond 16:00 per mail bericht gehad over dat mijn bestelling verzonden is. Heeft iemand een idee of het dan al morgen geleverd wordt of dat het misschien langer kan duren? Dit ivm dat ik het bij een vriend laat afleveren. Alvast bedankt. Het gaat overigens om een iphone 7 32gb mat zwart. Originele besteldatum 13/9 en gewijzigd naar een andere kleur op 30/9
LeoM1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier inderdaad exact dezelfde situatie.
10-9 een iphone 7 32 gb zwart gepreordered, 28-9 door Vodafone geannuleerd en een nieuwe aanvraag gemaakt.
Vevering voor 21-10 volgens levering Vodafone.
Kreeg uiteindelijk 3 euro korting p maand en een gratis case..

Helemaal klaar met dit gezeik. Ook zeer treurige klantenservice. Nul komma nul empathie voor bezorgde (potentiele) klanten.

Dr_90210

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Geweldig die reclames van vodafone dat ze de iphone 7 leveren als de beste. ondertussen duurt het 2 maanden voordat de JB leverbaar is. Dit betekent dat als ik mijn toestel krijg in NOVEMBER, ik pas in januari weer verlengbaar ben voor de opvolger ????
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic