Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Lanaatje

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Zoals ik in mijn vorige berichten al aangaf, Vodafone heeft al toegegeven dat de kans erg groot zal zijn dat de iPhone 7 Plus JB pas in november verkrijgbaar is, ook al heb je die iPhone 7 Plus 128GB JB om stipt 9:00 uur op 9/9 besteld. Dat blijkt nu ook echt zo te zijn! Kan ik lekker nog 1,5 maand zitten wachten op de iPhone 7 Plus... maar ondertussen komt de iPhone 8 alweer uit.. :@
Bram96

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik verwacht nog steeds leveringen in oktober. Het lijkt me sterk dat als er nu al 128 JB +'en worden geleverd dat er in heel oktober geen meer binnen komen. Maandag ga ik naar de winkel om te vragen of ze me op de hoogte kunnen houden mocht er een 256 versie binnen komen. Als dat zo zou zijn zal ik deze kopen.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Jeetje, dacht dat de meeste bestellingen van 9 september al gleverd waren. Er zou vanaf 16 september geleverd worden. Ik heb de mijne (7 plus 256GB Jet Black) op donderdag 22 september ontvangen. Had 9 september om 9.05 besteld. Zag ook de bui al hangen, maar viel voor mij gelukkig mee. Wel balen als je hem nu nog niet hebt. Kan me ook voorstellen dat er sommigen flink boos worden. Voor hun die hem nog niet hebben, ik zou eens flink bij VF gaan zeuren. Maar hou het netjes. Succes!
Ryoma

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben erg blij dat ik mn bestelling heb geannuleerd. Apple heeft expres minder plus modellen gemaakt en expres minder jet black versies omdat deze minder winst opleveren. Zo een arrogant bedrijf krijgt mijn geld niet. Ik had ook op 9 sept besteld tussen 9 en 10 uur. iP7+ JB versie. Volgens deze lijst zou ik hem nu pas in november krijgen. Hahaha dit was mijn eerste keer preorderen voor een apple product en meteen de laatste. Ik heb niks tegen vodafone. Dit is niet de schuld van hun.
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Hier nu ook Mn iPhone in gebruik. Ben er erg blij mee! Werkt super. Voor mij nog niet al te veel verschil. Ben afkomstig van de 6s plus. Deze gaat nu mooi de verkoop in!
Anonymous
Niet van toepassing
jammer om te lezen dat je meteen deze ervaring ermee hebt 😞
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te lezen dat het toestel bevalt Heel veel plezier ermee en succes met de verkoop van je Iphone 6s Plus 🙂
Fluiter

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
Dit is niet om het goed te praten maar we zitten als Nederland wel voor de eerste keer bij de eerste golf van levering.
Ik blijf tegen waarschijnlijk beter weten in toch hopen op een eerdere levering dan november.

gevalletje I7+ 128 JB
Bram96

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Steven-

Is voor de mensen die op 9 en 10 september besteld hebben nog steeds de levertijd voor de JB 128+ vanaf 14 oktober zoals eerder aangegeven of is het voor ons nu ook veranderd naar vanaf november? Verwachten jullie in oktober nog modellen binnen te krijgen?
Anonymous
Niet van toepassing
Hier moet ik je het antwoord in verschuldig blijven
Dit is omdat ik er geen inzage in heb op dit moment omdat ik in mijn vrije tijd reageer.
Maybe dat het weet?
dknyrulez

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone,

Ik heb mijn twijfels over het nut van een aankoop in de Vodafone winkel. Voor de status navraag van de bestelling is het vereist om langs de winkel te gaan. Ik ben netjes naar de winkel gegaan om de status van mijn pre-order iphone 7 plus 128 GB zwart op te vragen en zijn hadden geen toegevoegde waarde. Het personeel liet mij de website zien, maar dat kan ik thuis ook en hoef ik geen tijd vrij te maken om speciaal naar de winkel te gaan. Hij kon niet eens vertellen wanneer er iets wordt geleverd, ik neem aan dat bij een groot bedrijf als Vodafone op bepaalde standaard dagen goederen worden leveren. ik snap niet waarom de order die besteld is in de winkel niet online gevolgd kan worden, dit is echt niet meer van deze tijd. Dit is ook de laatste keer dat ik iets bestel bij een VF winkel.
hpinar

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat ik vreemd vind is aantal dagen toen ik keek was mijn bestelling (12 september) voor iPhone 7 plus 256 jetblack was de status " verwacht voor 14-10" na weken is het nu ineens aangepast naar " vanaf 14-10". Ik vind dit echt niet kunnen jullie geven weken lang aan verwacht voor en nu is het na 14 oktober.
Ik vind dit gewoon geen service! Jullie zullen je vast wel weer achter kleine lettertjes verschuilen maar zomaar zonder consequenties schuiven met dat en valse verwachting wekken!
#fail en dit terwijl ik jarenlange goede klant ben met wel 1000 euro rekening per maand ! Als ik het geweten had had ik het direct bij Apple gedaan zonder mijn abonnement 2 jaar te verlengen voor deze waardeloze service. Ik ben erg teleurgesteld!
VanFransemstein

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Ryoma schreef:
Ik ben erg blij dat ik mn bestelling heb geannuleerd. Apple heeft expres minder plus modellen gemaakt en expres minder jet black versies omdat deze minder winst opleveren. Zo een arrogant bedrijf krijgt mijn geld niet. Ik had ook op 9 sept besteld tussen 9 en 10 uur. iP7+ JB versie. Volgens deze lijst zou ik hem nu pas in november krijgen. Hahaha dit was mijn eerste keer preorderen voor een apple product en meteen de laatste. Ik heb niks tegen vodafone. Dit is niet de schuld van hun.
Wat een mooi fantasieverhaal.
Thomasv23

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allemaal

In de "nog heel even wachten"-mail staat dat ik in ieder geval binnen 5 dagen weer iets van vodafone hoor. Dit staat ook op de site. Dit is echter nog niet gebeurd. Hebben meer mensen dit of kan iemand dit verklaren?
Heb wel gewoon de mail gekregen dat mijn bestelling is ontvangen.

groetjes,

Thomas
M-Thijssen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Belachelijk... Al vroeg een pre- order geplaatst van iPhone-7 plus en de levertijd schuift maar steeds verder naar achter. Inmiddels ligt de stad weer vol met die toestellen (ook het type wat ik besteld heb: zwart 128GB) maar Vodafone heeft nog een paar weken nodig alvorens te kunnen leveren. Misschien een goede tip: iedereen anuleren en bij Belsimpel bestellen / verlengen? Dit is bij elk nieuw toestel hetzelfde probleem bij Vodafone, vorige keer ook zo gedaan: bij Belsimpel bestellen en volgende dag in huis!
NickBa

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Thanks voor de tip. Belsimpel is over 2 haar 300(!) euro goedkoper en hebben wel voorraden.

Vodafone, lever me wat uit of ik stap over. Laat loyalty me maar bellen. Doen jullie normaal elk jaar ook.

Mooiste is ook, zakelijke voorraden zijn er genoeg. Laat ik nu nog relatief veel zakelijke abonnementen moeten verlengen. Misschien maar eens met de accountmanager over hebben.

Top service.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Ruikt naar chantage. ????
Lanaatje

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Misschien is het nu ook wel even nodig 😄
Crool65

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op 9 september heb aangegeven mijn sim only abo te willen omzetten naar abo met toestel. IPhone 7 Jetblack 128 gb. Iedere keer wordt de levertijd verplaatst. Nu wordt er zelfs aangegeven dat het november wordt! Zijn er meer mensen die op 9 september een pre oder geplaatst hebben en tot november moeten wachten?
Lanaatje

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Crool65

Ik heb een iPhone 7 PLUS 128GB in de Vodafone winkel besteld/gepre-ordered op 9 september om 9.05 uur. En ik ben nog steeds aan het wachten en voor mij wordt de leverdatum ook steeds opgeschoven, eerst naar 14 oktober en inmiddels is dat nu ook november geworden (mocht dat echt zo zijn).

En ik snap dat het maar een telefoon is, maar er zijn genoeg mensen die de Jet Black al binnen hebben en die zelfs later dan mij hebben besteld of gepre-ordered. Mijn geduld raakt op door Vodafone.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic