Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
MAvandenBerg

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Ryan248 dat gaat helemaal goed komen!
Meccaloha

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja 32gb daar heb je dus helemaal niks aan....wat apps erop en vol!
NickBa

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Tja , met alle respect, maar hier hebben we dus helemaal niets aan. Wat is dit voor paarse-broeken marketingtruc. Wat moet ik met een digitale appeltaart wanneer ik moet bijbetalen omdat ik buiten de bundel loop gezien ik nog geen gebruik kan maken van mijn nieuwe abonnementsbundel?
Ook lijkt het alsof jullie zo'n beetje de laatste; provider, webshop en winkel zijn die een fatsoenlijke doorloop van orders kan hanteren.

Ik dacht bij mezelf, laat ik vroeg bestellen dit jaar, laat ik eens gek doen. Ondertussen loopt iedereen met een nieuwe telefoon terwijl de restwaarde van mijn huidige iPhone per dag lager aan het worden is. Laat het nu zo wezen dat ik van de aanschafprijs van de iPhone 7+ de verkoop van de iPhone 6+ heb afgetrokken.

Uiteindelijk blijf ik dus wachten op een mailtje, zie berichten op dit forum dat iedereen het toestel geleverd krijgt, echter wanneer ik zelf op tijd bestel (was vroeger dan sommige mensen hier) krijg ik niets. Het hele first in first out verhaal is dus volgens mij ook onzin.

Voor de mensen die ook nog niets hebben ontvangen, check de volgende pagina, dan kan je de actuele voorraden zien, dan zie je bijvoorbeeld dat de Apple stores, (Maar vaak ook Mediamarkt, Mobiel.nl, T-Mobile, KPN) o.a. wel regelmatig moeilijk verkrijgbare toestellen uitleveren. http://i.whos.nl/

Het gaat in mijn geval om een iPhone 7 Plus 128GB Gitzwart.

Trouwens, het is niet echt iets om trots op te zijn, 2500 posts in een topic van twee weken oud omdat de orders zo slecht lopen. Ik zou dus maar niet zo met die appeltaart lopen zwaaien. Stuur mij maar een zuurpruim, dan ben ik het idee van jullie paarse-broek voor. (Voor wie zich afvraagt wat een paarse-broek is; http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/11/etymologie_van_paarse_broek.html )

Bedankt voor het lezen, dat was mijn gal, excuses voor het ongemak en een prettige avond verder.
Ishtus

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
iPhone 7 32gb black, 14e besteld (verlenging abo), vanmiddag is ie gearriveerd! De home knop is inderdaad even wennen en de vorm voor mij ook aangezien ik van de 5s af kom, maar ben er mega blij mee!
VanFransemstein

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
NickBa schreef:
Tja @Serkan, met alle respect, maar hier hebben we dus helemaal niets aan. Wat is dit voor paarse-broeken marketingtruc. Wat moet ik met een digitale appeltaart wanneer ik moet bijbetalen omdat ik buiten de bundel loop gezien ik nog geen gebruik kan maken van mijn nieuwe abonnementsbundel?
Ook lijkt het alsof jullie zo'n beetje de laatste; provider, webshop en winkel zijn die een fatsoenlijke doorloop van orders kan hanteren.

Ik dacht bij mezelf, laat ik vroeg bestellen dit jaar, laat ik eens gek doen. Ondertussen loopt iedereen met een nieuwe telefoon terwijl de restwaarde van mijn huidige iPhone per dag lager aan het worden is. Laat het nu zo wezen dat ik van de aanschafprijs van de iPhone 7+ de verkoop van de iPhone 6+ heb afgetrokken.

Uiteindelijk blijf ik dus wachten op een mailtje, zie berichten op dit forum dat iedereen het toestel geleverd krijgt, echter wanneer ik zelf op tijd bestel (was vroeger dan sommige mensen hier) krijg ik niets. Het hele first in first out verhaal is dus volgens mij ook onzin.

Voor de mensen die ook nog niets hebben ontvangen, check de volgende pagina, dan kan je de actuele voorraden zien, dan zie je bijvoorbeeld dat de Apple stores, (Maar vaak ook Mediamarkt, Mobiel.nl, T-Mobile, KPN) o.a. wel regelmatig moeilijk verkrijgbare toestellen uitleveren. http://i.whos.nl/

Het gaat in mijn geval om een iPhone 7 Plus 128GB Gitzwart.

Trouwens, het is niet echt iets om trots op te zijn, 2500 posts in een topic van twee weken oud omdat de orders zo slecht lopen. Ik zou dus maar niet zo met die appeltaart lopen zwaaien. Stuur mij maar een zuurpruim, dan ben ik het idee van jullie paarse-broek voor. (Voor wie zich afvraagt wat een paarse-broek is; http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/11/etymologie_van_paarse_broek.html )

Bedankt voor het lezen, dat was mijn gal, excuses voor het ongemak en een prettige avond verder.
Wat ben jij toch een ongelooflijke zeikerd.
NickBa

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
VanFransemstein schreef:
NickBa schreef:
Tja @Serkan, met alle respect, maar hier hebben we dus helemaal niets aan. Wat is dit voor paarse-broeken marketingtruc. Wat moet ik met een digitale appeltaart wanneer ik moet bijbetalen omdat ik buiten de bundel loop gezien ik nog geen gebruik kan maken van mijn nieuwe abonnementsbundel?
Ook lijkt het alsof jullie zo'n beetje de laatste; provider, webshop en winkel zijn die een fatsoenlijke doorloop van orders kan hanteren.

Ik dacht bij mezelf, laat ik vroeg bestellen dit jaar, laat ik eens gek doen. Ondertussen loopt iedereen met een nieuwe telefoon terwijl de restwaarde van mijn huidige iPhone per dag lager aan het worden is. Laat het nu zo wezen dat ik van de aanschafprijs van de iPhone 7+ de verkoop van de iPhone 6+ heb afgetrokken.

Uiteindelijk blijf ik dus wachten op een mailtje, zie berichten op dit forum dat iedereen het toestel geleverd krijgt, echter wanneer ik zelf op tijd bestel (was vroeger dan sommige mensen hier) krijg ik niets. Het hele first in first out verhaal is dus volgens mij ook onzin.

Voor de mensen die ook nog niets hebben ontvangen, check de volgende pagina, dan kan je de actuele voorraden zien, dan zie je bijvoorbeeld dat de Apple stores, (Maar vaak ook Mediamarkt, Mobiel.nl, T-Mobile, KPN) o.a. wel regelmatig moeilijk verkrijgbare toestellen uitleveren. http://i.whos.nl/

Het gaat in mijn geval om een iPhone 7 Plus 128GB Gitzwart.

Trouwens, het is niet echt iets om trots op te zijn, 2500 posts in een topic van twee weken oud omdat de orders zo slecht lopen. Ik zou dus maar niet zo met die appeltaart lopen zwaaien. Stuur mij maar een zuurpruim, dan ben ik het idee van jullie paarse-broek voor. (Voor wie zich afvraagt wat een paarse-broek is; http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/11/etymologie_van_paarse_broek.html )

Bedankt voor het lezen, dat was mijn gal, excuses voor het ongemak en een prettige avond verder.
Wat ben jij toch een ongelooflijke zeikerd.

Ach, het is maar een telefoon ;-). Het gaat om het principe, dat is gewoon jammer.
JohanJansen

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Na veel omwegen heb ik uiteindelijk op 17-9 mijn iPhone 7 128 GB Black besteld en deze is gisteren gearriveerd. Top toestel weer!
Lanaatje

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
NickBa Ik geef je helemaal gelijk!
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Kan die van mij na het werk ophalen woohooo!
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Ik heb hem !! Top telefoon voor het eerst een + model wil nu al niet meer terug!

Succes met wachten!

Succes met wachten allemaal inclusief zeikerd/druktemaker
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Boysteen Hahah nice! Ik heb op het moment al een plus en wil ook niet meer terug vandaag de gekozen keus van een plus opnieuw!

Vanmiddag mag ik ook gebruik maken van het toestel gelukkig. iCloud backup is al gemaakt. Alleen de foto's nog op de pc en I'm ready haha.

Nu alleen wachten op iOs 10.1 voor de portrait modus voor de foto's dan wordt het helemaal top.
MAvandenBerg

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Persoonlijk vind ik de plus te groot, maar ik heb ook niet van die grote handen. Ik kan de
Gewone goed met 1 hand bedienen, en als ik een groter beeld wil pak ik met de iPad ????
LJB95

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste allemaal,

Hoe valt het gat tussen "voor 7 oktober" en "vanaf 14 oktober" nou te verklaren? Ik neem aan dat er dagelijks ladingen (iPhone 7 32 GB black) binnen komen? VInd het nogal vreemd dat als je 17-09 besteld hebt je hem 2 weken eerder krijgt dan 19-09 (zoals ik).
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Het begint nu zo langzamerhand stil te worden op dit draadje. Denk dat de meeste hun iPhone 7 of 7 plus nu binnen hebben. En er lekker mee bezig zijn. Das toch maar hooguit twee weekjes vertraging, als je kijkt naar de eerste dag van ui.gifte 16 september. Netjes gedaan VF, ondanks dat het voor sommige altijd te lang duurt.
Goed weekend allen en voor diegene die nog wachten... sterkte, het zal vast wel goed komen.
Groeten.
Bram96

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Leveringsschema is weer aangepast. Voor de JB + 128 worden nu alle orders van voor 14 september een levertijd vanaf november aangegeven. Volgens dit forum worden er echter wel al een paar geleverd. Serkan geld de vorige aangegeven levertijd vanaf 14 oktober nog voor de mensen die hem op 9 en 10 september hebben besteld? Anders had ik hem net zo goed niet kunnen pre-iedereen want voor nieuwe bestelling is ook de levertijd vanaf november
witties

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist mail met bestelling is verstuurd.
besteld op 10-09-2016 Bij Mobiel.nl voor een heel mooi prijsje een Iphone 7 + 128 Gb zwart met vodafone verlenging.
Veel plezier iedereen ! Zelfs Fransenstein (Zeurpiet)
NickBa

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Het nieuwe leverschema laat zien vanaf 14 september en ineens vanaf november. Wanneer kan ik mijn 7+ JetBlack 128gb, besteld op 9 sept, in hemelsnaam verwachten? Jullie noemen niet eens meer die data. Alsof iedereen hem al heeft...

Fluiter

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
kak

Vanaf november moet niet gekker worden besteld 9-9
Plus 128 JB
Bram96

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Fluiter

Moet inderdaad niet gekker worden, heb dezelfde ook op 9/9 besteld, maar als ik hier lees dat sommigen hem nu al ontvangen verwacht ik niet dat de mensen die hem op 9/9 besteld hebben ook tot november moeten wachten
Bram96

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Leuke is trouwens dat dat dezelfde levertijd is als nieuwe bestellingen. Hoezo pre-orderen? 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic