Tja , met alle respect, maar hier hebben we dus helemaal niets aan. Wat is dit voor paarse-broeken marketingtruc. Wat moet ik met een
digitale appeltaart wanneer ik moet bijbetalen omdat ik buiten de bundel loop gezien ik nog geen gebruik kan maken van mijn nieuwe abonnementsbundel?
Ook lijkt het alsof jullie zo'n beetje de laatste; provider, webshop en winkel zijn die een fatsoenlijke doorloop van orders kan hanteren.
Ik dacht bij mezelf, laat ik vroeg bestellen dit jaar, laat ik eens gek doen. Ondertussen loopt iedereen met een nieuwe telefoon terwijl de restwaarde van mijn huidige iPhone per dag lager aan het worden is. Laat het nu zo wezen dat ik van de aanschafprijs van de iPhone 7+ de verkoop van de iPhone 6+ heb afgetrokken.
Uiteindelijk blijf ik dus wachten op een mailtje, zie berichten op dit forum dat iedereen het toestel geleverd krijgt, echter wanneer ik zelf op tijd bestel (was vroeger dan sommige mensen hier) krijg ik niets. Het hele first in first out verhaal is dus volgens mij ook onzin.
Voor de mensen die ook nog niets hebben ontvangen, check de volgende pagina, dan kan je de actuele voorraden zien, dan zie je bijvoorbeeld dat de Apple stores, (Maar vaak ook Mediamarkt, Mobiel.nl, T-Mobile, KPN) o.a. wel regelmatig moeilijk verkrijgbare toestellen uitleveren.
http://i.whos.nl/ Het gaat in mijn geval om een iPhone 7 Plus 128GB Gitzwart.
Trouwens, het is niet echt iets om trots op te zijn, 2500 posts in een topic van twee weken oud omdat de orders zo slecht lopen. Ik zou dus maar niet zo met die appeltaart lopen zwaaien. Stuur mij maar een zuurpruim, dan ben ik het idee van jullie paarse-broek voor. (Voor wie zich afvraagt wat een paarse-broek is;
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/11/etymologie_van_paarse_broek.html )
Bedankt voor het lezen, dat was mijn gal, excuses voor het ongemak en een prettige avond verder.