Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
MAvandenBerg Bij jou was er wel iemand thuis dan? Of ergens anders laten bezorgen?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Assendeel schreef:
Gewicht iPhone 7 Plus is 188 gr. Gewicht pakketje 660 gram!
Is de verpakking 472 gram???

Of krijg ik een koelkast uit 1995?!

????
Leuk om te lezen dat velen van jullie de nieuwe iPhone na wat geduld hebben mogen ontvangen! We doen ons uiterste best om de rest ook spoedig te voorzien van het nieuwe toestel. En die positiviteit houden we er graag in!

Want we hebben een kleine maar lekkere surprise voor iemand in dit topic! We vonden jullie idee (inmiddels alweer 30+ pagina's geleden) om te vieren dat er al 100 pagina's gepost wordt in dit topic zo leuk dat de 2500e reactie een lekkere appeltaart verdient. Dat ben jij ! Stuur mij in een PM even je adresgegevens, dan zorgen wij dat je deze appeltaart binnenkort van ons ontvangt.

De rest krijgt van ons hierbij een digitale appeltaart!


martijnte83

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
zoo de iphone 7 32gb op marktplaats gezet. Afgelopen maandag de iphone 7 plus besteld bij de mediamarkt en deze gisteren al binnen gekregen 🙂 dus misschien kun je beter naar de mediamarkt gaan want volgens hun krijgen ze er gemiddeld elke week 8 binnen. 😉
Assendeel

Stamgast
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Dank! Iedereen! Om tot het magische aantal van 2500 reacties te komen. Op die manier mocht het mij overkomen dat ik toevallig die 2500e reactie schreef en daarvoor als dank van Vodafone een appeltaart toegestuurd krijg! Mijn dag kan ondanks het appeltaarten-weer niet meer stuk. Ik wens jullie allemaal erg veel bel- en mediaplezier met de telefoon.


PS: maak je geen zorgen over de tijd die het neemt voor het terugzetten van je backup. Dat gaat razendsnel! 🙂



Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Bram96 schreef:
@Steven- @Serkan of een andere mod, kunnen jullie hierop reageren? 9/9 iPhone in de winkel besteld bij verlenging met abonnement en nog steeds wachtende, waarom hebben mensen die online bestellen (zowel nieuwe als verlengende klanten) voorrang?


Onze verkoopkanalen hebben allen een eigen voorraad dus deze beweringen kloppen niet. We leveren zoals eerder aangegeven op volgorde van bestelling. Echter kunnen er verschillende redenen zijn de verwerking van een bestelling bij de een wat langer duurt dan bij de ander (nummerbehoud, controle kredietwaardigheid, systeemtechnische redenen etc.).
Bram96

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Waarom wordt dit dan schijnbaar wel beweerd door iemand van jullie klantenservice? Je hoort elke keer een ander verhaal blijkbaar? Overigens als alle kanalen een eigen voorraad hebben, kan het toch sowieso niet zijn dat het FIFO geleverd wordt? Als de winkel een andere voorraad heeft dan de webshop zou ik in theorie in de winkel om 1 uur kunnen bestellen en hem dan eerder krijgen dan iemand die hem om 9 in de webshop heeft besteld omdat die een andere voorraad heeft.
Nog een vraagje, wanneer wordt er meer bekend over de levering. Moemnteel staat er bij de levertijd vanaf 14 oktober, maar volgend jaar als de iPhone 8 uitkomt is in principe ook na 14 oktober ;).
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes


Geen idee of en waarom dit is gecommuniceerd. Wij vinden dit soort 'miscommunicatie' ook erg vervelend maar we kunnen alleen aangeven hoe het wel zit.

Daarnaast hebben we in onze 1e post onder het kopje 'veel gestelde vragen' uitgelegd hoe de leveringen verlopen. Hierin staat ook het voorbeeld waar jij op doelt:


  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

P.S. Ik weet niet precies wanneer er weer een nieuwe update komt maar onze collega's zijn er snel bij zodra er nieuwe info is. Wacht het dus nog even af. Bedankt voor je begrip en geduld in ieder geval.
MAvandenBerg

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Steeffeh er was gelukkig iemand thuis
Bram96

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Serkan
Oke bedankt voor de info. En wat betreft de levertijd, verwachten jullie binnenkort te kunnen zeggen wanneer de Jet black + 128 precies geleverd wordt. Nu staat er vanaf 14 oktober, maar als ik me goed herinner werd dat voor andere toestellen ook opeen beter gespecificeerd (bijvoorbeeld 'tussen 14 oktober en 21 oktober'). Betekent vanaf 14 oktober sowieso dat jullie op 14 oktober echt de eerste toestellen gaan uitleveren? Ben rond die tijd namelijk op vakantie dus zou graag weten of ik m'n nieuwe iPhone al mee kan nemen op m'n trip 🙂

Overigens is dit al beter klantenservice dan die ik van de week in zowel de winkel als aan de telefoon heb gehad, eindelijk eens wat meer duidelijkheid en uitleg.
Lanaatje

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
ik vind het heel vreemd dat de informatie van de medewerkers (zowel van de winkel als via de telefoon) allemaal niet overeenkomen.
VanFransemstein

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Lanaatje schreef:
@Serkan ik vind het heel vreemd dat de informatie van de medewerkers (zowel van de winkel als via de telefoon) allemaal niet overeenkomen.
Het is vaak ook maar net hoe de klant het interpreteert. Als de klant zo'n meisje aan de telefoon onder druk gaat zetten en gaat proberen uitspraken te ontlokken, tja.
Lanaatje

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik had een man aan de lijn ;). Dan tja.
VanFransemstein

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Zo, heb m'n telefoon net uitgepakt. Zeer content! Maar wanneer gaat nu m'n nieuwe abonnement in?

*edit* Never mind, telefoon geactiveerd en het nieuwe abo is bruikbaar en ik heb 3 maanden onbeperkt data. Super!! Complimenten Vodafone!
Meccaloha

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Voor de mensen die nog een 7 willen mat zwart met geen geheugen(32gb) bij de MM nu online op voorraad
MAvandenBerg

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
ZO uit de doos en icloud backup gedaan, alles ingesteld en aan het spelen geslagen met de i7.
Eerste indruk, iOS10 had ikal dus dat is niets nieuws. Verder prima toesel, wordt wel wennen aan de vernieuw home knop en de de tril als je die gebruikt.

Maar ik ga verder lekker spammen in de hoe vind je de iphone draadje.

Succes allemaal nog met wachten, may the luck be with you!
Ryan248

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Iphone 7 32gb telefonisch verlengd via klantenservice op 13 sept en gewijzigd op 14 sept. Volgens de tabel verwacht voor 30-09. Jammer genoeg nog niets gehoord. Iemand enig idee waarop ik kan rekenen? Tabel blijkt niet te kloppen dus.
Ryan248

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Het gaat overigens om de zilveren variant
MAvandenBerg

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Ryan ik heb de zwarte op 14 besteld en vandaag in huis. Verwacht was voor 7/10 dus kan snel gaan ineens
Ryan248

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
MAvandenBerg bedankt voor de info! Ik wacht rustig af en wens jou alvast veel plezier met het toestel.
wijhuuuuh

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
zonder geheugen ,maar met 32gb?:D
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic