Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Bier nog geen tijd en het gewicht: 660 gr haha
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
De bezorger is onderweg! Alleen nog geen tijd 😛
Marco2

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik baal.... ik baal echt. Of moet ik zeggen baalde
Op 9september gelijk bij coolblue besteld. (Iphone 7 plus 128gb zwart)
Zoals velen wel weten was het een dikke ruk en kwam het toestel maar niet.
Kijk ik vanacht op de site staat de iphone 7 plus 256gb gewoon op vooraard. Okeoke... gelijk bestellen!!! En nog even een belletje gedaan als ze nog wat met de prijs konden doen, natuurlijk kunnen ze dat niet want zij hebben niks fout gedaan, nee het was apple zen fout of nou vodafone zen fout ;)... heeu boeie morgen ligt vanaf 12 uur men telli klaar. Al heb ik er tot nu toe weinig vertrouwen in.....
suzannevdijk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Mijn iPhone 7+ jet black 128GB wordt vandaag tussen 17:30 en 19:30 bezorgd, ik ben benieuwd!!
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Voor alle wachtenden, het ligt niet aan VF maar meer aan Apple. Die leveren slecht uit waardoor VF ook weer slecht uitleverd. Afgelopen 3 jaren altijd iPhone toestel op dag van ui.gifte gekregen via VF. Altijd top! Nu een keer niet. Deze keer mijn 7 plus Jet Black (256GB) een weekje later op donderdag 22 september gekregen, dus best wel snel. Ook al bestel je 9 september om 9.00 uur. Dit jaar zat Nederland bij de eerste lichting van levering. Dat verloopt dus niet helemaal goed. Helaas. Zal volgend jaar vast beter gaan. Hou vol, zou ik zeggen. Je toestel komt zeker en bij mij sneller als het VF lijstje van levering.
Groeten.
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
suzannevdijk ik hoop dat die van mij ook rond die tijd komt! 😄
Hoe later hoe beter vandaag.
kimbeckers

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Wat ik niet snap is dat Mobiel.nl blijft zeggen dat ze afhankelijk zijn van VF. VF zou toestellen aan hun leveren zo dat oa ik die daar verlengt hebben hun nieuwe toestel met verlening krijgen. Maar iedere keer zegt VF dat sit niet zo is. Wat moet ik nu geloven.
Zie dat nu langzaam de uitlevering van de i+ 128GB JB op gang komt dus hoop dat mobiel.nl deze ook van VF gaat krijgen zodat ik mijn toestel kan ontvangen.
Wie kan hier meer duidelijkheid over geven hoe dit nu eigenlijk in z'n werk gaat.
sebazz

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Hij is binnen!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D


Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Zojuist POSTNL gesproken. Mijn iphone 7 Plus 128 GB mat zwart komt morgen pas. Deze is gisteravond te laat vanuit vodafone geleverd bij POSTNL om vandaag nog te versturen.

Dus iedereen die een track en trace heeft en het vinkje heeft A.gifTE het eerste vinkje, deze bezorging komt dan NIET vandaag ook al staat eronder bij bezorgmoment dat deze vandaag komt. Als het vinkje BEZORGER ONDERWEG oranje is dan krijg je hem wel zeker vandaag.

Hopelijk hebben jullie hier iets aan.
NickBa

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik zie hier dat veel mensen al een JB Plus 128gb ontvangen, via KPN ook erg veel.
Ik zie echter niets gebeuren, besteld op 9 september tussen 9 en 10. Hoe kan dit :S. De levertijdlijst geeft aan vanaf 14-10...

De rest, veel plezier met je toestel! 🙂
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Steeffeh Jeetje... Tijdje afwezig geweest en zie net dat je vandaag je iPhone pas binnen krijgt. HEEL VEEL PLEZIER ermee! 😄
Lanaatje

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
NickBa Dit probleem heb ik dus ook, maar ja, ik wacht het af!
jasperdebruijn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Goedemorgen, mooi om te zien dat er steeds meer mensen een iPhone 7 hebben ontvangen! Veel plezier ermee! Ook ik hou al weken dit forum in de gaten voor de laatste info.

Op 9 september bestelde ik 's ochtends om 09.00 uur gelijk de iPhone 7 Plus Mat Zwart 128 GB. Weloverwogen koos ik voor Vodafone want de Vodafone Next regeling sprak me wel erg aan! Een abbo afsluiten voor 2 jaar tegen lagere kosten en wel de mogelijkheid hebben om na een jaar je toestel af te betalen en een nieuwe uit te kiezen (mocht de iPhone 7S echt heel spannend zijn). Netjes vulde ik alle nummerbehoud gegevens in vanuit T-Mobile. 10 minuten later had ik de bevestiging in de mail.

16 september belde ik voor alle zekerheid om te controleren of de bestelling goed in het systeem stond (na alle verontruste berichten hier op het forum) "Ja meneer, alles loopt voorspoedig, het nummerbehoud is aangevraagd, u krijgt binnen enkele dagen een bevestiging per sms".

Afgelopen maandag 26 september toch weer even gebeld want ik had nog steeds niks gehoord. "Ja meneer, uw nummerbehoud is goedgekeurd door T-Mobile en u kunt de bestelling deze week nog in huis verwachten. Welkom bij Vodafone!". Kei fijn joh.

Gisteren las ik de vele vreugdekreten over de iPhone 7 Plus Mat Zwart 128GB die verstuurd werden, hè hè dat werd tijd. Rond 14.00 uur zag ik in mijn display een mail van Vodafone 'hij zal wel verstuurd zijn' dacht ik nog.. Helaas was de titel "Bedankt voor je bestelling", een nieuwe order met als datum 28 september! Ik snel de status van de eerste bestelling geopend en die stond op 'Geannuleerd'.

Vlug gebeld met de Klantenservice en gevraagd wat er is misgegaan en of het echt niet mogelijk was om de eerste bestelling aan te houden. "Er is iets misgegaan bij de aanvraag van de eerste online bestelling en daarom hebben we 'm opnieuw moeten plaatsen met de juiste instellingen".

Hier kan ik met m'n hoofd dus echt niet bij.. Dat er tot 2 keer toe telefonisch wordt bevestigd dat alles goed in het systeem staat en volgens planning verloopt. Maar nog veel erger, waarom je een bestelling gaat annuleren en vervolgens opnieuw plaatst. Dan zorg je toch gewoon dat de eerste bestelling in orde wordt gemaakt?

"Nee meneer, we kunnen niets voor u doen. Ik kan alleen de bestelling voor u annuleren." Nu lijk ik weer zo'n fanboy van Apple die er niet tegen kan achteraan in de rij te komen (wat stiekem ook wel een beetje is) maar ik vind dit dus echt geen manier van met klanten omgaan. Het ordersysteem van Vodafone deugt niet en de Klantenservice staat veel te ver af van de afdelingen waar het echt gebeurd. Je kunt dus net zo goed niet bellen want de informatie wordt volgens mij afgelezen van een zeer beperkte status window.

Ik ben zeer teleurgesteld in Vodafone en heb gisteravond dan ook mijn abonnement bij T-Mobile verlengd. Met een beetje geluk heb ik de iPhone over 4 tot 6 weken in huis. Niet dat Vodafone dit ook maar iets uitmaakt want ik was maar een nummer in een slecht functionerend ordersysteem.

Tip voor Vodafone: een beetje telefoonprovider stelt alles in het werk om een probleem als dit gelijk op te lossen en biedt niet alleen de oplossing om een bestelling te annuleren. Of ben ik te naïef?

Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Boysteen bij mij staat er Bezorger is onderweg.

Alleen nog steeds geen tijd hahaha. Dus hoop dat die lekker laat komt OF dat hij afgeleverd wordt bij de buren (verlenging dus alleen een handtekening nodig).
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Arsance hoop het wel hahaha! Er is alleen niemand thuis dus zoals ik al eerder zei hopelijk komt die laat!! 😛 Dan kan ik hem nog in ontvangst nemen! 😄
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
wel vaag dat mijn pakketje later bij POSTNL is aangekomen dan die van jou 😄 Zelfde telefoon.

Ik wacht rustig af.
Bram96

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Heb precies hetzelfde, misschien dat de mods ( ) hier eens op kunnen reageren ipv op posts van mensen die hun telefoon wel binnen hebben
VanFransemstein

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
jasperdebruijn schreef:
Goedemorgen, mooi om te zien dat er steeds meer mensen een iPhone 7 hebben ontvangen! Veel plezier ermee! Ook ik hou al weken dit forum in de gaten voor de laatste info.

Op 9 september bestelde ik 's ochtends om 09.00 uur gelijk de iPhone 7 Plus Mat Zwart 128 GB. Weloverwogen koos ik voor Vodafone want de Vodafone Next regeling sprak me wel erg aan! Een abbo afsluiten voor 2 jaar tegen lagere kosten en wel de mogelijkheid hebben om na een jaar je toestel af te betalen en een nieuwe uit te kiezen (mocht de iPhone 7S echt heel spannend zijn). Netjes vulde ik alle nummerbehoud gegevens in vanuit T-Mobile. 10 minuten later had ik de bevestiging in de mail.

16 september belde ik voor alle zekerheid om te controleren of de bestelling goed in het systeem stond (na alle verontruste berichten hier op het forum) "Ja meneer, alles loopt voorspoedig, het nummerbehoud is aangevraagd, u krijgt binnen enkele dagen een bevestiging per sms".

Afgelopen maandag 26 september toch weer even gebeld want ik had nog steeds niks gehoord. "Ja meneer, uw nummerbehoud is goedgekeurd door T-Mobile en u kunt de bestelling deze week nog in huis verwachten. Welkom bij Vodafone!". Kei fijn joh.

Gisteren las ik de vele vreugdekreten over de iPhone 7 Plus Mat Zwart 128GB die verstuurd werden, hè hè dat werd tijd. Rond 14.00 uur zag ik in mijn display een mail van Vodafone 'hij zal wel verstuurd zijn' dacht ik nog.. Helaas was de titel "Bedankt voor je bestelling", een nieuwe order met als datum 28 september! Ik snel de status van de eerste bestelling geopend en die stond op 'Geannuleerd'.

Vlug gebeld met de Klantenservice en gevraagd wat er is misgegaan en of het echt niet mogelijk was om de eerste bestelling aan te houden. "Er is iets misgegaan bij de aanvraag van de eerste online bestelling en daarom hebben we 'm opnieuw moeten plaatsen met de juiste instellingen".

Hier kan ik met m'n hoofd dus echt niet bij.. Dat er tot 2 keer toe telefonisch wordt bevestigd dat alles goed in het systeem staat en volgens planning verloopt. Maar nog veel erger, waarom je een bestelling gaat annuleren en vervolgens opnieuw plaatst. Dan zorg je toch gewoon dat de eerste bestelling in orde wordt gemaakt?

"Nee meneer, we kunnen niets voor u doen. Ik kan alleen de bestelling voor u annuleren." Nu lijk ik weer zo'n fanboy van Apple die er niet tegen kan achteraan in de rij te komen (wat stiekem ook wel een beetje is) maar ik vind dit dus echt geen manier van met klanten omgaan. Het ordersysteem van Vodafone deugt niet en de Klantenservice staat veel te ver af van de afdelingen waar het echt gebeurd. Je kunt dus net zo goed niet bellen want de informatie wordt volgens mij afgelezen van een zeer beperkte status window.

Ik ben zeer teleurgesteld in Vodafone en heb gisteravond dan ook mijn abonnement bij T-Mobile verlengd. Met een beetje geluk heb ik de iPhone over 4 tot 6 weken in huis. Niet dat Vodafone dit ook maar iets uitmaakt want ik was maar een nummer in een slecht functionerend ordersysteem.

Tip voor Vodafone: een beetje telefoonprovider stelt alles in het werk om een probleem als dit gelijk op te lossen en biedt niet alleen de oplossing om een bestelling te annuleren. Of ben ik te naïef?

Goed verhaal. Lekker kort ook.
Kate

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Bram96

Net naar de winkel gegaan omdat ik niet wijzer werd van de antwoorden van de klantenservice (status 'verzending' in My Vodafone). Toevallig hadden ze mijn telefoon dus binnen. Een hele bak vol zei de medewerker, gisteren ontvangen, hij zei dat ze nog nooit zoveel tegelijk binnen hadden gekregen. Die status van 'is verzonden' had niet gemoeten zei hij. Alleen het telefoontje dat hij gearriveerd is en opgehaald kan worden, waarschijnlijk een foutje in het systeem op het moment dat ze gisteren de telefoon aan mijn naam hadden gekoppeld.

Hoop dat je wat hoort!
Bram96

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Mag ik vragen in welke winkel je hem opgehaald?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic