Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
T&T gaat ook pas later werken vanavond komt goed jongens 🙂
Paulvanos

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Heb eens geduld man zeiksnor
Bram96

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes


Ah oké, zal morgen nog eens kijken dan of het bij mij ook veranderd is. Spannend, zou een mooie goedmaken zijn na een week van teleurstelling vanuit Vodafone mbt mijn abonnement
Assendeel

Stamgast
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
iPhone 7 Plus, mat zwart, 128 gigabyte,

Levering t&t tussen 12.00 en 14.00 uur in Assen. Leuk toch?
JeffreyVoois

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Levertijd tussen 10:30 en 12:30uur in Enschede
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Hoi,
Snap er niets van. 9 sept iPhone 7 plus Jet Black 256GB besteld en al een week binnen. Kan me voorstellen dat er wat mensen goed balen hier. Sterkte allen. Het wachten wordt beloond. Geduld. Komt vast goed.
Groeten.
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Hier nog niets
sebazz

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
t&t is beschikbaar, morgen tussen 09.00 - 11.00 komt m'n iPhone 7 plus 128gb mat zwart dan eindelijk binnen!
Ben blij dat ik mijn werk heb opgegeven als aflever adres!!
Heelveelgeduld

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hier morgen tussen 10:00 en 13:00... gewicht pakketje staat nog op 0gr... bij PostNL dus voor aangemeld maar nog niet verwerkt...
D038

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
9-9 iphone7 32gb black besteld
18:14 bevestigingsmail gehad
Nog steeds status wordt verwerkt 😞
wijhuuuuh

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Komt morgen echt wel bij iedereen denk ik, bij mij stond er ook een uur voor dat t werd afgeleverd nog als pakket is aangemeld ofzoiets, en even later chauffeur is onderweg, en toen was ie dr al bijna:-)
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Hier nog geen tijdsbestek haha dus moet nog wachten 😛 Hij is wel traceerbaar maar nog niet hoelaat.
michelk90

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
morgen levering tussen 1200-1400 🙂
Ishtus

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
iPhone 7 32gb black, besteld 14/9, volgens t&t morgen in de namiddag hier!
Trockson

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier ook eentje binnen! iphone 7 mat zwart 32 GB. Vandaag de T&T ontvangen en hij wordt morgen tussen 3 en 7 geleverd. Telfonisch een pre order geplaatst. Er was een fout gemaakt, omdat één van de medewerkers het pas op de 15de heeft doorgevoerd. Succes iedereen.
VanFransemstein

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Het is duidelijk dat Vodafone een shipment heeft binnengekregen en nu wat telefoons kan uitleveren. Ik ga er van uit dat niet iedereen tevreden gesteld kan worden maar ik ben zelf blij verrast, want ik had zeker nog gerekend op 2 weken vertraging. Vodafone heeft het prima gedaan en ik ben er content mee. Als je niet eens een week kan wachten op een telefoon voordat je moord en brand begint te schreeuwen vraag ik me af wat je doet als er écht een probleem is.
MAvandenBerg

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
En de t&t werkt, morgen tussen 13:00 en 15:00 is hij hier. Nu hopen dat mijn vriendin op tijd thuis is. Anders heb ik hem vrijdag
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Hier nog geen tijd haha. Lees bij sommige dat ze wel een tijd hebben maar gewicht op 0g. Bij mij is het andersom ik heb wel het gewicht maar geen tijd haha. Hoop stiekem dat die laat komt bij mij dan ben ik tenminste thuis ???? Anders is er niemand thuis ????
JeffreyVoois

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Steeffeh
Hier een tijd: 10:30-12:30
En ook een gewicht: 680 gram
Assendeel

Stamgast
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Gewicht iPhone 7 Plus is 188 gr. Gewicht pakketje 660 gram!
Is de verpakking 472 gram???

Of krijg ik een koelkast uit 1995?!

????
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic