Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Louise050513

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
En dan krijg je een sms met 'We zijn je niet vergeten! Maar helaas kunnen we je nieuwe iPhone 7 (Plus) nog niet bezorgen....' volgens mij gaat er iets niet helemaal goed bij VF want mijn vriend heeft m toch echt net opgehaald haha
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Werkt bij iemand de T&T al? PostNL kan hem niet terug vinden.
VanFransemstein

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Sjaakie schreef:
De grootste huilbaby ben jezelf @VanFransemstein met je gezeik...
Haha wat ben jij een sneu mannetje
ga huilen man
Mims

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Boysteen nee bij mij ook nog niet ik denk vanavond
richard677

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is allemaal niet zo erg als jullie denken! Ik wacht al sinds 20 augustus op een telefoon van Vodafone...
blonde_mr

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
iPhone 7 Plus 128GB Jet Black. Ordered 09Sep 09.06 - Order changed to 'gestuurd' / track and trace and invoice received today, T&T not valid yet though. At least good news! 🙂
MAvandenBerg

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Boysteen nee hier ook nog niet. Komt vanavond allemaal goed.
Sjoerdteunisse

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
posten jullie een bericht als jullie de T&T Status kunnen zien 🙂
Bram96

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Louise050513

Ik heb hem ook in de winkel besteld, zag jij voordat die van jou binnen kwam een melding op My Vodafone dat de status van je bestelling was veranderd van 'wordt verwerkt' naar 'is verzonden'. Die van mij staat nog steeds op 'wordt verwerkt' en door de berichten die ik hier lees denk ik dat die van mij misschien morgen oom wel binnen kan komen
Assendeel

Stamgast
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
pak je zakdoek, eenmaal goed snuiten en fijn verder gaan met je leven. niet teveel naar anderen kijken. daar word je niet vrolijker van ;-(
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
T&T werkt nog steeds niet.

Bij postNL vonden ze het wel vaag.

Net vodafone gebeld 2 opties waren er;

1. Telefoons liggen nog in het magazijn van vodafone
2. PostNl moet ze nog verwerken --- betekent dat ze dus nu onderweg zijn naar postNL
densan

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik zie alleen de kleur zwart voorbij gaan hier...zij de gold, silver en rosegold ook al uitgeleverd in de 7 plus variant ?
Assendeel

Stamgast
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
VanFransemstein schreef:
Sjaakie schreef:
De grootste huilbaby ben jezelf @VanFransemstein met je gezeik...
Haha wat ben jij een sneu mannetje
ga huilen man
Heren! Zakdoeken pakken. Neuzen snuiten. Ademhalen. Erger je niet aan een ander, dat maakt je leven alleen maar zuur.
JeffreyVoois

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Boysteen
Ik hoop toch eigenlijk wel dat hij morgen komt. Maar ook hier nog niets te zien.
Assendeel

Stamgast
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Denk dat de telefoon pas zaterdag geleverd wordt door Postnl. Of dinsdag. Waarom morgen al? De lol van het wachten verpesten?


Kate

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes


Oh dit is weird. Bram, bij mij staat opeens dit: Status van je bestelling: De bestelling is verstuurd.
Terwijl ik hem in de winkel heb verlengd... Ben echter niet zoals Louise gebeld vandaag....Heb dus ook geen idee wat nu volgt, of ik morgen gebeld word etc....

edit: volgens de chat is het toestel 'waarschijnlijk' ontvangen en gereed voor uitlevering.
wijhuuuuh

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Toen mijn iphone op verstuurd kwam te staan, kreeg ik dezelfde dag een mail met t&t.
Deze werkte bij mij om 22:00 pas.
De volgende dag was de iphone hier om 14:30.
Dus denk dat iedereen met een t&t 'm morgen in huis heeft:-)
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Oke duidelijk thanks
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
nog steeds niets... iemand wel ?
Heelveelgeduld

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nope... zal vannacht veranderen denk ik... (status t&t)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic