Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Heeft iemand uberhaupt al een T&T gekregen terwijl er in de alle eerste bevestiging onder het kopje: "Je gegevens" email: leeg staat.

Bij mij staat daar namelijk geen mail adres ingevoerd en mogelijk dat ik daarom geen factuur en T&T verder krijg. Mijn vriendin heeft hier wel haar emailadres staan en heeft het nu wel allemaal al gekregen.

Al lijkt het mij sterk aangezien ze wel een bevestiging naar het juiste mailadres kunnen sturen?

Toch ben ik benieuwd... Voordat er straks wat fout gaat.
JeffreyVoois

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Steeffeh
In eerste instantie stond er bij mij ook niets. Daarna hebben ze een emailadres er neergezet welke ik ooit gebruikt heb. Maar ik heb T&T en rekening op weer een ander emailadres gehad. Het emailadres van MyVodafone en die waarmee ik ook gepreordered had.
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
JeffreyVoois raar, als ik inlog met mijn mailadres op vodafone en dan bij mijn profiel ga kijken staat mijn mailadres wel ingevuld. Maar op de eerste bevestiging niet haha.

Mocht ik hem later op de dag nog niet hebben bel ik gewoon even :).
Mag hopen dat het verder wel goed gaat...
JeffreyVoois

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Steeffeh
Zal vast goedkomen. Jullie zullen vast beiden (hopelijk) morgen de telefoon in ontvangst kunnen nemen.
RiccoRawr

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik hoop voor iedereen dat hij/zei snel hun telefoon binnen krijgen of op kunnen halen! 😄
Frenske

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Jawel! T&T binnen

09-09 besteld 14:45 - iPhone 7+ 128GB Mat zwart
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Jawel jawel hier nu ook T&T binnen!

Was zoals vaak te ongeduldig hahaha.
JeffreyVoois

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Steeffeh

Dat is mooi om te horen. Als de status is veranderd wil je vaak meteen alles hebben, had ik gisterenavond ook last van. ????
Vincent-1990

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zijn er al mensen die een iPhone 7 128gb jet black hebben ontvangen ? Volgens het schema wordt deze pas in november geleverd . Dat duurt nog wel erg lang !
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
JeffreyVoois Heb mn factuur inmiddels ook binnen haha staat alleen een ander bedrag op dan afgesproken is dus kijk het eventjes aan en mocht het niet kloppen dan hang ik aan de telefoon.
RiccoRawr

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Wat mij opvalt is dat er ook als je al langer klant bent dat er zelfs dan nog fouten recht gezet moet worden dmv crediteringen, gelukkig zelf nooit last van gehad. Maar ik weet dat hier wel vaker last van heeft gehad.
Egbert44

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Heb net de t&t code en rekeningontvangen. Ga er vanuit dat ik morgen mijn i7 JB 128 binnen heb.
platt63

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Balen, levertijd nu bijgesteld naar 4 weken lees ik net. 😞
Louise050513

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
platt63 waar haal je dat dan vandaan?
platt63

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de mat zwarte 7plus 128Gb besteld op de 23e. Er staat een link op de site en dan zie je de verwachte levertijden.

https://www.vodafone.nl/levertijd/
Louise050513

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
platt63 Ooh okee nee ik heb de 13e al gereserveerd dus ik schrok al even
BramR

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
T&T is binnen!

iPhone 7 Plus 128gb Jet Black (09-09 / 09.04u. bevestiging)
garethwi

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook mijn T&T net gekregen.

7+ 128GB Jet Black @ 9:04
zeddyjee

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Status: Is verstuurd
Bestelling: 13-09
Type: iPhone 7 Plus 128 Black
T&T: Nee

Enig idee hoe lang dat duurt? En diegene die wel een T&T hebben gehad, krijgen jullie het toestel morgen?
ottosheep

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ga er vanuit dat de toestellen nu onderweg zijn naar het distriebutiecentrum van postNL. T&T zal eind van de dag wel werken en dan zal de telefoon morgen bezorgd worden inderdaad.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic