Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
JeffreyVoois

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
tho26
Bedankt voor de info.
NickBa

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Omg. Nogsteeds geen Jetblack 128gb Plus variant.

Kattenknipoog
michelk90

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Net even gebeld.. ze versturen het eerst naar POSTnl en als ze daar zijn krijgen wij pas een tnt! Wacht vanmiddag even af! Komt goeed
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
^

dat zei ik ook al 😛 En zodra je in de middag een T&T krijg kan het zijn dat die nog niet traceerbaar is. Dit komt pas in de loop van de avond dan dat je hem kan traceren.

Zolang alles goed gaat kan je hem morgen/vrijdag verwachten.
roberto1919

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op 09-09 een iphone 7+ 128GB jet black besteld. Vervolgens vodafone gebeld omdat ik het abonnement op mobiel.nl goedkoper had gevonden. namelijk 58 euro per maand en eenmalig 119 euro. Vodafone gebeld en afdeliong loyalty kwam mij tegemoet. Ik kreeg korting op mijn maandbedrag en de besteldatum was nog steeds 09-09. Op 12-09 had ik geen nieuwe orderbevestiging gehad dus ik ben gaan bellen met vodafone. Na dat gesprek kreeg ik pas de bevestiging van een bestelling op 12-09!!!! Dit klopt dus niet. Dit is namelijk op 09-09 gebeurt! Vervolgens staat er een verkeerd maandbedrag in mijn bevestiging. nl 58 euro per maand en niet 48!! Vodafone is ook te laat met het opsturen van mijn bevestiging dat zou namelijk afgelopen vrijdag al zijn. Helaas zag ik net dat de bestelde toestellen van 12-09 pas in november geleverd gaan worden. Terwijl ik op 09-09 heb besteld. Zoals jullie hebben kunnen lezen gaat er dus van alles mis bij vodafone...

Ik hoop dat jullie allen snel kunnen genieten van jullie nieuwe iphone. Ben benieuw hoe vodafone mij tegemoet gaat komen met al deze klachten.

Groet,
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
roberto1919 Tegen mij is er telefonisch gezegd dat in de bevestiging inderdaad het bedrag niet klopt. En ik zou later een sms krijgen met de juiste prijs, deze heb ik ook gekregen en hier stond wel de juiste prijs in.

Mijn vriendin heeft hetzelfde alleen heeft geen SMS gehad en daar staat ook in de bevestiging een hoger bedrag maar dat komt wel goed (tenminste bij ons tot zoverre).
katert

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Sjaakie schreef:
Dacht net voor het slapen gaan...ik kijk nog ff op t forum en jawel...na het lezen van het goede nieuws hier ook zomaar opeens mijn status op verstuurd!
iPhone 7 plus mat zwart 128GB
Besteld op 9/9 om 11:58 uur

Dat wordt weer een briefje op de brievenbus met het verzoek om het pakketje bij de buren af te leveren...
Haha, bij het lezen van jouw comment had ik gelijk hoop dat die van mij ook misschien verstuurd zou zijn, had namelijk besteld om 12:16 en hetzelfde model! En ja hoor, status gewijzigd naar verstuurd!

sebazz

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Laten we afspreken dat we het hier laten weten zodra een van ons zijn track&trace heeft dan weten we of het zin heeft om te bellen.
Sjaakie

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
T&T komt hier net binnen evenals de rekening!
Gaat dus de goede kant op.
BramR

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
iPhone 7 plus 128gb Jet black => Status is veranderd naar verstuurd!!!

iPhone met verlening besteld via de website op 09-09-2016
Bevestiging in de mail op 09.04 u.

Nu wachten op de Track & Trace code =D
sebazz

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
T&T hier ook zojuist binnen gekomen!
JeffreyVoois

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
T&T zojuist binnengekomen
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
JeffreyVoois Via de mail een T&T gekregen? Hier nog niks helaas, ik wacht nog af haha.
katert

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
T&T is binnen, rekening ook!
Fluiter

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
jij bent de eerste volgens mij met een iPhone+ 128 JB!! Ik heb later besteld weet de exacte tijd niet maar kreeg bevestiging om 12:30 maar dit geeft toch weer een beetje hoop op eerdere levering dan 14-10
Sjoerdteunisse

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
T&T binnen
JeffreyVoois

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Steeffeh
Via de mail rond 10:10 en een paar minuten later kwam de rekening binnen ook via de mail.

Ik zie nu ook langzaam wijzigingen gemaakt worden in MyVodafone en de app
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Ik moet denk nog even wachten dan, heb nog geen T&T. Mijn vriendin wel. Die heeft 10 minuten geleden een T&T gekregen.
ottosheep

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
hier ook t&t en rekening binnen. telefoons zijn wel nog onderweg naar postnl denk ik, t&t zal later vandaag wel gaan werken gok ik.
Pelvz

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Iemand die al T&T binnen heeft van een iPhone 7 Plus 128GB in het goud?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic