Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
sebazz

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Jaaaaa ook mijn bestelling staat op verstuurd!!

iPhone 7 plus 128gb Mat Zwart besteld 09/09 bevestigings mail 12:03

In afwachting van de t&t !!
Sjoerdteunisse

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
steven wanneer ontvangen we de t&t?
Ishtus

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
als je even een paar posts terug leest zie je dat Steven het volgende heeft gezegd:
"Mochten jullie nog geen t&t hebben ontvangen, dan kan deze opgevraagd worden via de afdeling verkoop 0800-0560"
dit telefoonnummer is vanaf 8uur bereikbaar 🙂
JeffreyVoois

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Net als de status "verstuurd" komt die t&t ook vanzelf ????
Sjoerdteunisse

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ishtus thx
Anonymous
Niet van toepassing
Zodra hij verstuurd is, ontvang je normaliter de t&t via mail
Anonymous
Niet van toepassing
THnx voor de aanvulling 😄
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Inderdaad de t&t komt vanzelf. Als die gister avond van status is veranderd kan je mogelijk vandaag in de loop van de dag denk ik wel een t&t verwachten. En deze zal niet gelijk traceerbaar zijn dat is vaak later op de avond als alles goed gaat met PostNL etc... Dus nog eeeeeeeeveeentjes geduld ????
Jessol

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
Steeffeh ik ga Mn status vandaag ook op versturen doen denk ik ????
Anonymous
Niet van toepassing
Ging het maar zo makkelijk
Volgens mij zou iedereen dat meteen doen ????

Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Jessol Ja ga je hem terugsturen? Wat heb je kunnen regelen?
Jessol

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
Steven- stuur Mn iPhone terug ivm defect ????

Steeffeh ja de hebben er een aantekening van gemaakt omdat het binnen de 14dagen termijn is. Dus kan het pakket terug opsturen alleen ze weten dan nog niet wanneer ik een nieuw toestel krijg ???? Dus zal wel ergens achteraan aansluiten. Haha perfect dit ????
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Jessol ow ow ow... Moet je dus weer opnieuw wachten. Mag je weer in dezelfde spanning zitten. Nou zodra ik hem heb zal ik er voor jou zijn dan hoor voor de steun 😛
tho26

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hehe! eindelijk hij staat op verstuurd:

Iphone 7 - 128GB - Matzwart
Besteld op 12-09!

Luchtbed opgeblazen in de gang en liggen maar!!
Paulvanos

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hier ook naar verstuurd!

7 mz 32 gb 15/09 telefonische verlenging
MAvandenBerg

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Mijn Status staat ook op 'De Bestelling is verstuurd'!!!!!!!! Sinds vanochtend
14/09 besteld telefonisch i7 32GB Black

Whoehoee!

ottosheep

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Mijn op 9/9 rond 17.00 bestelde 7+ 128gb black ook verstuurd 🙂
Louise050513

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Hopelijk hebben de winkels ook wat ontvangen 🙂
JeffreyVoois

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Zijn er al mensen waarvan de iPhone sinds gisteravond/vannacht op verzonden staat, die iets van een rekening kunnen zien of een wijziging van de abonnements gegevens in MyVodafone?
tho26

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Nope, volgens de klantenservice duurt dat tot 24 uur nadat de bestelling op verstuurd is gegaan. Dus zal in de loop van de dag wel veranderen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic