Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Sjaakie

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Dacht net voor het slapen gaan...ik kijk nog ff op t forum en jawel...na het lezen van het goede nieuws hier ook zomaar opeens mijn status op verstuurd!
iPhone 7 plus mat zwart 128GB
Besteld op 9/9 om 11:58 uur

Dat wordt weer een briefje op de brievenbus met het verzoek om het pakketje bij de buren af te leveren...
Wolfske

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer had jij hem besteld? Misschien is er nog hoop voor me 🙂
Heelveelgeduld

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hier ook status naar verstuurd maar mijn bestelling heeft een geschiedenis:

9:05 per ongeluk iPhone 7+ jet black 128gb besteld. 9:45 veranderd naar mijn eigenlijke bedoeling (7 jb 128gb). Na veel reviews over de kras gevoeligheid en vingerafdrukken gisteren toch veranderd naar 7 128gb black (niet jb). Ben benieuwd wat ik morgen krijg... ????????????
Heelveelgeduld

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ps: nog geen t&t code...
LJB95

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi!
Ik heb de iPhone 7 32 GB matzwart besteld 19-9, zijn er meer mensen die deze al eerder of rond dezelfde datum hebben besteld die al iets van Vodafone gehoord hebben?
Egbert44

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Bevestiging gekregen op 9/9 om 9:12 en nu dus de bevestiging dat de iPhone verstuurd is, maar nog geen track and trace code

Wolfske

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ah oké.
Ik had mijn bevestiging om 10:00 9/9. Hopen dat die van mij ook snel verstuurd zal worden.
Veel plezier alvast van je iPhone
michelk90

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Besteld op 9/9 17:52. Iphone 7+ black 128GB

Status: bestelling verstuurd!

Besteld via INET
Lanaatje

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik heb op 9 september de 7 plus 128GB Jet Black in de winkel gepre-ordered. Is er iemand anders die de Jet Black al binnen heeft? Want ik heb hem nog steeds niet binnen.. zucht....!
halil70

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Mede wachtende

Ik had laats telefonsich mijn abbo verlengd.
12/09 Verlengd 13/09 Bevestiging
Vandaag is mijn Iphone 7 32GB Matblack verstuurd.
Nu nog maar afwachten en ik wens jullie allemaal nog succes met het wachten 🙂
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Goed nieuws! Hier staat bestelling is verstuurd !! iPhone 7 plus alleen geen t&t...,
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Hoop wel dat hij s avonds komt ben werken de hele dag!
Dr_90210

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Jezus 22 september terug van vakantie, gelijk de 23ste verlengd voor de iphone 7 jetblack.
Eerst staat er vanaf 14 oktober en nu vanaf november ????
Slecht geregeld Apple! Ik weet niet of ik t geduld heb om te wachtten op die ketel ????
groetjes!

Ishtus

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik kreef hoop na t lezen van de laatste berichten hier dus ik heb om 1uur nog gauw gecheckt maar toen stond ie nog op "wordt verwerkt", maar ik keek net en nu staat ie op verstuurd! Nog geen email/t&t ontvangen, dus ik ga ervanuit dat die vandaag komen en de telefoon morgen.

iPhone 7, 32gb, black. Besteld 14/9
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Hier staat die ook op verstuurd! Zowel van mij als mijn vriendin besteld op 10/9 en 12/9!

Boysteen JeffreyVoois Jessol
Anonymous
Niet van toepassing
Mochten jullie nog geen t&t hebben ontvangen, dan kan deze opgevraagd worden via de afdeling verkoop 0800-0560
Gebruiker011

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn status is dit keer wel veranderd in
In verzending ! Matzwart i7+ 128gb 0909 besteld!
Sjoerdteunisse

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bij mij ook verstuurd!!!!! Super!
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen! Ben benieuwd wanneer de toestellen aankomen en wat jullie van de iPhone vinden.
Sjoerdteunisse

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Tnt moet nog komen? Heb deze nog niet ontvangen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic