Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Sjoerdteunisse

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wanneer heb jij besteld Boysteen
Sjaakie

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Zie het aangepaste antwoord 😄
VanFransemstein

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Jappers schreef:
Hier nog steeds hetzelfde. 7plus 128gb black. Status; wordt verwerkt. Besteld 0909. Om moe van te worden.
Heb weer eens gesproken met de klantenservice van Vodafone en gevraagd hoe het kan dat sommige mensen die later besteld hebben, eerder geleverd krijgen. Kreeg echt een waanzinnig antwoord; aan iedere bestelling is een bepaalde medewerker gekoppeld en de 1 werkt nou eenmaal wat harder dan de ander. Hahaha serieus!
Volgens mij is er nog geen enkele 7 plus zwart uitgeleverd.

Verder vind ik het nog steeds maar een stelletje huilebalken hier.
Sjaakie

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Boysteen , dat zou mooi zijn!
Al heb ik nog steeds het 'eerst zien, dan geloven' gevoel bij de mededelingen van de Klantenservice medewerkers (hoe zeer sommige ook hun best doen).
Thanks voor de update!
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
pre order 12-9

Jessol

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
Steeffeh ja hoor! Wat heb je nodig???
Jappers

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
HJappers schreef:
Hier nog steeds hetzelfde. 7plus 128gb black. Status; wordt verwerkt. Besteld 0909. Om moe van te worden.
Heb weer eens gesproken met de klantenservice van Vodafone en gevraagd hoe het kan dat sommige mensen die later besteld hebben, eerder geleverd krijgen. Kreeg echt een waanzinnig antwoord; aan iedere bestelling is een bepaalde medewerker gekoppeld en de 1 werkt nou eenmaal wat harder dan de ander. Hahaha serieus!

Volgens mij is er nog geen enkele 7 plus zwart uitgeleverd.

Verder vind ik het nog steeds maar een stelletje huilebalken hier.

Hey van zeikemstein, dan ga je toch lekker iets anders doen dan dit forum napluizen.
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Boysteen hij verwacht eind deze week een batch of volgende week... Dan weet je wek wat het betekend. Ze hebben namelijk nog tot volgende week vrijdag willen ze hun schema aan kunnen houden...

Volgende week vrijdag is t al 7 oktober dus hoop dat dat het eerder komt.
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Jessol lekker sapje met lekker koekje is voldoende hoor! ????
Mims

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Het is niet VF hun schuld dat Apple te weinig toestellen heeft gemaakt maaaaaar de communicatie eromheen is gewoon k*t en dat is wel VF hun schuld simpel.

Ik wil me iPhone 7+ 32 rose gewoon hebben ik wacht met smart. Ik heb er zelfs al over gedroomd. Laten we hopen dat het snel gaat nog even volhouden mede iPhone lovers!
Assendeel

Stamgast
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Als de i7+ mz 128Gb deze week door VF geleverd wordt, zal ik het voor een keer zonder afkortingen uitschrijven ????. Fijne avond allemaal ????
LeoM1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Rimates,

Hier exact dezelfde ervaring; bestelling met nummerbehoud. Ontvang zeer veel tegenstrijdige berichten van Vodafone, daarnaast is de helpdesk echt compleet waardeloos. Ik heb nog drie dagen geduld anders annuleer ik de bestelling.
dounnn

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier ook iemand die nog steeds wacht op de iPhone 7 32 GB Zwart. Ik ben echt al lang klant van Vodafone maar zoiets als dit heb ik nog nooit meegemaakt. En dan is de status ook nog eens aangepast naar : vanaf 14-10 pff.
Uitgerekend deze week ook nog eens mijn iPhone 5s kapot..


VanFransemstein

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Volgens mij is er nog geen enkele 7 plus zwart uitgeleverd.

Verder vind ik het nog steeds maar een stelletje huilebalken hier.

Hey van zeikemstein, dan ga je toch lekker iets anders doen dan dit forum napluizen.
Ga jij eerst maar eens fatsoenlijk leren quoten, jankerd.
Jappers

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Van zeikemstein, zielig figuur dat je bent. Krijg een leven man, janklip
Assendeel

Stamgast
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
27-09-2016 23.00 uur.
Status van je bestelling:
De bestelling is verstuurd.

Mag ik alle afkortingen gaan uitschrijven deze week........... 😉
De bestelling is ...... jaaaa ja!


iPhone 7 Plus 128 Gb; Mat-Zwart; pre-order: 09-09-2016; Bevestiging order: 13:04 uur.


Jappers

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Wat goed hey!!! Gefeliciteerd!! Dit biedt hoop voor ons:-)). Veel plezier met je iPhone Assendeel!
Jappers

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Wtf! Ik denk; ik check mijn status nog een keer en wat denk je; verstuurd! Eveneens iPhone 7+ 128gb mat zwart. Pre order op 0909.
Egbert44

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Apple iPhone 7 128GB Jet Black

status nu: verstuurd!
JeffreyVoois

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Hier ook verstuurd

iPhone 7 plus 128GB Black
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic