Wow, zojuist bij Vodafone misschien wel het toppunt van slechte klantenservice meegemaakt:
Op 9 september mijn abonnement bij Vodafone verlengt (al zo'n 9 jaar klant) met een iPhone 7 plus 128GB Jet Black. In de winkel werd mij verteld dat ze hem een week na lancering binnen zouden hebben, zoals we weten is dat natuurlijk niet het geval geweest Marja, daar kan Vodafone weinig aan doen. Dus ik ben zaterdag naar de winkel geweest om te vragen wat zij nog in zouden schatten voor de levertijd, hier konden ze niets over zeggen. Thuis heb ik mijn order nog eens doorgenomen en zag tot mijn verbazing dat ik evenveel ga betalen per maand en eenmalig voor Mn toestel als dat een nieuwe klant zou doen, niks geen speciale verlengdeal dus zoals mij in de winkel verteld was. Nu ik hier op het forum ook verhalen hoorde over mensen die een gratis Bluetooth speaker kregen, ben ik vandaag terug geweest naar de winkel om verhaal te halen.
Mijn 'deal' zou zijn dat ik geen aansluitkosten hoefde te betalen en dat dat mijn korting was, iets waar ik het totaal niet mee eens was. Over de speakers konden ze me ook niets zegggen, daarvoor moest ik naar de klantenservice bellen. Na een kwartier in de wacht te hebben gezeten werd de telefoon beantwoord door een medewerker. Nadat ik mijn verhaal had gedaan werd mij gezegd dat ik doorverbonden moest worden naar een andere afdeling. Na nogmaals een kwartier te wachten werd er weer opgenomen. Na mijn verhaal zo'n drie keer uitgelegd te hebben zou ze aan haar baas navragen of ze iets kon betekenen voor me, door me bijvoorbeeld ook de speaker actie aan te bieden die alleen voor zo'n 7000 willekeurige gekozen Vodafone klanten en mailing list gebruikers was (lange klanten tevreden maken amahoela). Uiteindelijk kreeg ik te horen dat ze er niets mee kon doen en dat ik dat in de winkel moest navragen, terwijl die me naar de klantenservice toestuurde.
Het is dat als ik nu over zou stappen ik weer helemaal achter in de rij aan zou moeten sluiten, maar wat is dit een erbarmelijk slechte klantenservice van Vodafone. Ben van plan om nu, zo lang ik de iPhone nog niet binnen heb, de Apple Store in te gaten te houden en daar een reserveren met een mooie aanbieding.
Een hoop onzin en heen en weer gestuur zonder klantvriendelijkheid? Gewoon part of the deal bij Vodafone