Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Jellederksen

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
jellevdw, wanneer de bevestigingsmail gehad?
jellevdw

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes


Vrijdag 9/9 om 10:00 besteld en om 12.24 de bevestigingsmail gekregen.
Jellederksen

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mooi man! dan moet ik nog even wachten!:( 13-09 bevestegingsmail gehad! dammm wat duurt het lang zeg
jellevdw

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ja balen he! Volgensmij is dit pas een van de eerste ladingen iPhone 7 Plus 32GB zwart die eruit gaat. Hopen dat het nu allemaal gaat draaien en iedereen snel zn telefoon heeft.
Alxem

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Als hij nog niet is verzonden, kan je misschien bellen met de klantenservice om een adreswijziging door te geven.

Voor mij is het einde verhaal omdat vodafone weigert postNL te bellen en hun eigen fout ongedaan te maken en het pakket alsnog naar mij te versturen. Ik moet dus een week wachten tot mijn zending retour en geannuleerd is voor ik weer een nieuwe bestelling kan plaatsen. En ik kom achteraan in de wachtrij.

Dit allemaal omdat het systeem van vodafone huisnummers en toevoegingen blijkbaar aan elkaar plakt.
Daarnaast is mij in totaal 4x VOORGELOGEN dat de afdeling statusorder vanochtend alsnog contact op kon nemen met postNL om mijn pakketje te laten bezorgen naar het juiste adres.

Wat ik niet snap ik waarom die telefoon, die al voor mij gereserveerd is en eerst naar mij onderweg was, niet gewoon een nieuwe sticker kan krijgen met het juiste adres. Ik heb toch niet voor niks om 9.04 besteld op 9 september! Nu gaat mijn telefoon namelijk naar de eerstvolgende in de wachtrij.

BELACHELIJK slechte service. Ik kom niet meer terug bij vodafone!
JeffreyVoois

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Sms van Vodafone

"We zijn je niet vergeten! Maar helaas kunnen we je nieuwe iPhone 7 (Plus) nog niet bezorgen. Voor meer info kun je nog steeds op vodafone.nl/levertijd kijken, hier plaatsen we dagelijks de laatste updates. Zodra we jouw iPhone 7 kunnen bezorgen, nemen we contact met je op."

iPhone 7 plus 128GB Black
Besteld rond middaguur op 9 september.
jeko

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
mijn status is net veranderd in : De bestelling is verstuurd
i7+ JB 256gb 9/9 besteld

Ben benieuwd 😄 (nog geen TNT ontvangen)
Sjaakie

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes

Hier ook dezelfde SMS.
Vandaag zal de status dus wrs nog niet veranderen voor het restant van de '9 september bestellers'.
Ach... we wachten nu al zo lang... die paar dagen (hopelijk geen weken) kunnen er dan ook nog wel bij.
En hoe langer we moeten wachten, hoe blijer we zullen zijn.... 😄

JeffreyVoois

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Sjaakie
Inderdaad, en dan in het achterhoofd houdend dat het nog geen 07-10 is en dat hij echt wel gaat komen.
Maar hoe eerder, hoe beter ????
Bas1982

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Yessss iPhone 7 plus 32gb mat zwart staat nu op : bestelling verstuurd !!! Eindelijk
Edasimsek

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Eindelijk, status is veranderd naar: Bestelling is verzonden!
Maar ik vraag me dan wel af of ik mijn bestelling vandaag nog ontvang? Hoelang duurt het precies.

Iemand enig idee?
JCLSG

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hier ook een sms, maar mijn status is wel veranderd naar verstuurd!
JeffreyVoois

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
JCLSG
Welke variant?
Sjaakie

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes

Dat is goed nieuws!
Jij had toch ook de 7+ 128GB mat zwart besteld op de 9e september (rond het middag uur)?

Edit: zie het al, jij had ook de 32GB 😉
Marisem

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
EINDELIJK : De bestelling is verstuurd!

12 sept telefonische verlengt.
iphone7 32GB matzwart
Jellederksen

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
OMG!!!!!! MIJN IPHONE 7 32 GB ook eindelijkkkkk verstuurd! THANKS LORDDDD ( i know.... het is maar een mobieltje..)

Mijn Iphone ook verstuurd:D:D:D:DD:D
JCLSG

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Voor mij was het de iPhone 7+ matzwart 32gb!
9/9 besteld en om 13:56 bevestiging gehad.
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Hier GEEN sms gehad vandaag, bestelling staat nog steeds op 'wordt verwerkt'

iPhone 7 + 128 Gb mat zwart
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Boysteen hier dus precies hetzelfde heb ook geen SMS. Zal mogelijk binnen nu en 2 uur komen ofzo. Kreeg hem vorige keer ook rond 17:00.
Bartnrd

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ook geen sms ontvangen appart
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic