hoi
Vraag aan jullie: Ik lees dat er eerder in deze thread een foute aflevering heeft plaatsgevonden bij een klant van Vodafone, omdat de toevoeging niet gescheiden van het huisnummer was. Nu staat hij bij mij nog steeds op "wordt verwerkt" (7+ 128gb black, besteld 9/9), maar ik zie nu ook dat mijn huisnummer en toevoeging bij mijn status wel achter elkaar staan, en dus niet gescheiden zijn door een spatie, / of -. Ik wil graag voorkomen dat de telefoon, wanneer hij daadwerkelijk wordt afgeleverd, hetzelfde lot ondervindt als bij de andere klant. Het blijkt namelijk dat wanneer het toestel retour komt nav een foutieve levering hij uit het systeem wordt gehaald en naar de volgende klant in de rij gaat (wat natuurlijk ronduit belachelijk is).
Daarnaast vraag ik me af hoe de eenmalige kosten afgerekend moeten worden. Ik heb verlengd, betekent dit dat mijn huisgenoot de telefoon in ontvangst kan nemen als ik niet thuis ben (hoef geen paspoort te laten zien toch?) En móet er gepind worden aan de deur of kan er ook contant betaald worden? Alvast bedankt 🙂