Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
joostbeumer

Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Nou nieuwe week komt eraan nieuwe kansen. Als ik niet aan het werk ben. Lig ik achter de deur om die knakker van de PostNL op te wachten.
Bas1982

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bram96 je moest je abonnement op 9/10 of 11 september verlengen en dan een Vodafone red super abonnement en met een email die geregistreerd staat bij Vodafone om die speaker te kunnen ontvangen!!!

Pffffff nog steeds wachtende op me iphone 7 plus black 10sept preorder geplaatst
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Bas1982 ik heb op 12/9 besteld met red super... Mijn vriendin heeft besteld op 10/9 met red super en zij is al aantal jaren klant en haar mail staat dus al bekend maar heeft zelfs niks ontvangen over een speaker of iets??
Gebruiker011

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoop de we de volgende levering bij zitten
09-09 preorder. 7+ 128 zwart.

Ik heb het mailtje binnen gehad misschien
Dat ik alles in een heb van vodafone.
Assendeel

Stamgast
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Wat brengt de komende week? Heb een zwaar hoofd in vlotte afhandeling. iPhone 6 plus inmiddels verkocht, doe het nu met reservetoestel iPhone 6. Geen nood, geen haast, wel erg benieuwd 🙂

i7 128 zwart / 09-09-2016 besteld. 13.04 uur bevestigd


Gebruiker011

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn 6s plus ook verkocht haha alleen zit ik
Met een iphone 5 waarvan t bereik steeds wegvalt
Dus apple en vodafone hurry up!????
Bas1982

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steeffeh deze tekst stond in een mail die ik van Vodafone heb ontvangen!!!

Ga los met je nieuwe iPhone

Bestel jouw iPhone 7 dit weekend en ontvang een Beoplay A1 bluetooth speaker t.w.v. €249,-*

* Beoplay A1 bluetooth speaker aanbod is alleen geldig i.c.m. Red Super via Vodafone.nl of in de Vodafone winkel t/m zondag 11 september. Let op: om via de Vodafone.nl gebruik te maken van deze exclusieve aanbieding is het noodzakelijk wanneer je bestelt, hetzelfde e-mailadres te gebruiken waarop je deze e-mail hebt ontvangen. De bluetooth speaker wordt apart van jouw iPhone geleverd. Haal jij jouw nieuwe iphone in de Vodafone winkel? Geef de medewerker dan het e-mailadres waarop je deze mail hebt ontvangen en de Beoplay A1 bluetooth speaker wordt bij je thuis geleverd.

Eindelijk kun je jouw iPhone 7 bestellen. Maak snel je keuze want hoe eerder je bestelt, hoe eerder je hem in huis hebt. Waar je dit kan doen? In onze webshop of via een belletje met 0800-0560.
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Nieuwe dag ! Nieuwe ronde nieuwe kansen... hopen dat er weer bestellingen gaan doorkomen!
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Bas1982 Die mail heb ik dus niet ontvangen, mijn vriendin ook niet. Blijkbaar een geselecteerd aantal mensen ofzo? Nou val ik buiten de boot helaas omdat mijn 1e order van 10-9 sowieso niet is doorgekomen bij Vodafone. Dus heb ik opnieuw moeten bestellen op 12-9. Mijn vriendin heeft dus wel besteld op 10-9 (verlenging met een hoger abonnement, ze heeft nu Red Super genomen). Echter heeft zij deze mail niet ontvangen.

Beetje jammer maar ja niks aan te doen dus blijkbaar....
Sjoerdteunisse

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ze zeggen dat het alleen voor nieuwe abbonomenten geldt... Zei de klantenservice tegen mij.

Ze kunnen beter wat doen voor mensen die langer klant zijn!
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Sjoerdteunisse is eigenlijk onzin mijn vriendin is al jaren klant en die krijgt dus eigenlijk niks... Las op een ander topic op dit forum namelijk dat andere mensen het wel ook krijgen met verlengen, beetje vreemd eigenlijk maar goed.

Je kan er helaas niks anders van maken. Dus we wachten maar met volle moed op onze iPhone die geleverd gaat worden (hopelijk snel haha).

Boysteen

Hoop dat we snel een status wijziging krijgen!
Lunners

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook klant sinds 2012. Ook nog nooit iets gekregen van vodafone. Behalve 1 euro extra korting per maand op verlenging van mijn abo.
Jessol

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
Steeffeh inderdaad pech.. nu eerst een bak koffie en dan bellen!

Dat verhaal rondom die speaker is erg vaag, ik heb op 12-9 Mn abonnement telefonisch verlengd en de medewerker zei dat ik een speaker zou ontvangen maar geen mail oid ontvangen. Heeft zich waarschijnlijk op de voorwaarden verkeken want heb er later overgeheld en het ging inderdaad maar over een select aantal mensen omdat de actie geleverd word vanuit Apple en niet Vodafone. Maar Vodafone regelt werd de levering van de speakers. Waarschijnlijk een handige sales deal van allle
Jessol

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
Apple bedoel ik ????
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Nog steeds geen status wijziging;

"bestelling wordt verwerkt"

Iphone 7 + 128 GB mat zwart

Vorige week begonnen de wijzigingen volgens mij op maandag en dinsdag! Duimen!! Zag net op de KPN site als je nu een Iphone 7 + wilt bestellen zwart of Jet black moet je wachten tot november :S
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
@ Alle MODERATORS wanneer verwachten jullie weer een lading Iphone's ?
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Boysteen denk dat je moet wachten tot Woensdag, vorige week ging er ook pas veel weg op Woensdag. Dus nog even geduld helaas...

Als je nu ergens anders besteld moet je idd nog langer wachten maar houd wel in de gaten dat het al bijna Oktober is he.
Sjaakie

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes


Relax! 😉 Geduld is een schone zaak.
Zoals de mods allemaal al hebben aangegeven kunnen zij niets zeggen over de voorraad iPhones of de leveringen die nog moeten komen.

Zelf heb ik op 9 september besteld en staat mijn status ook nog op wordt verwerkt. dus vermoed dat jij helaas nog wat langer zal moeten wachten als je op de 12e besteld hebt (de iPhones worden op basis van first in, first out geleverd).

Uiteraard hoop ik met je mee dat voor iedereen die nog wacht de status snel zal veranderen, Geduldig afwachten is dus het enige wat we kunnen doen... 😉
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes

Sinds de nieuwe Apple iPhone 7 en iPhone 7 Plus verkrijgbaar zijn, komen overal uit de wereld zeer positieve geluiden over de verkoopaantallen. Ook het feit dat op veel uitvoeringen van beide toestellen een nu een levertijd zit, zou wijzen op een flink succes. Volgens een vooraanstaande analist is dit echter allemaal 'show'.

Leuk stukkie ????, wat wij al dachten overigens!

De vooraanstaande analist Ming-Chi Kuo van KGI Securities stelt dat de Apple iPhone 7 en Apple iPhone 7 Plus minder vaak over de toonbank gaan dan de Apple iPhone 6S en Apple iPhone 6S Plus. Dat schrijft Apple Insider. Kuo heeft in de afgelopen jaren bewezen over uitstekende bronnen te beschikken bij zowel Apple als in het netwerk van toeleveranciers van Apple.

Vanuit diverse telecomproviders en verkoopkanalen komen signalen dat de nieuwe Apple iPhone 7 en iPhone 7 Plus véél beter verkopen dan verwacht en zelf verkooprecords zouden breken. Volgens Kuo zijn deze cijfers vaak opgeblazen. Ook het bericht van een Koreaanse persdienst dat Apple voor het eind van dit jaar 100 miljoen iPhone 7 toestellen geproduceerd wil hebben kloppen volgens Kuo niet.

Wel betere resultaten dan eerder voorspeld
Kuo geeft toe dat de iPhone 7 en iPhone 7 Plus wel beter verkopen dan eerder werd verwacht. Eerder werd er nog vanuit gegaan dat de toestellen zo'n 65 miljoen keer over de toonbank zouden gaan, nu gaan de ramingen uit van zo'n 70 tot 75 miljoen exemplaren. Daarmee ligt de verkoop overigens altijd nog lager dan bij de Apple iPhone 6S en iPhone 6S Plus. De betere resultaten worden onder andere veroorzaakt door het debacle dat Samsung momenteel heeft met haar Samsung Galaxy Note 7.

Daarnaast 'beschuldigd' Kuo Apple er zelfs van kunstmatige schaarste te creëren bij de nieuwe 'Jet Black' uitvoering van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus. Levertijden voor deze uitvoering zijn in veel landen opgelopen tot meer dan 5 weken. Volgens Kuo doet Apple dit expres omdat het bedrijf minder marge zou maken op deze kleuruitvoering door de bewerkelijke productiemethode van deze kleur.
Bas1982

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sjoerdteunisse dat is echt onzin want ik ben al 10jaar klant bij Vodafone en heb verlengd en krijg die speaker ook opgestuurd nu nog ff wachten tot mijn iPhone 7 plus 32gb black binnen is hopen dat een deze dagen de status veranderd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic