Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
wijhuuuuh

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
dan was het een apart model f16:D
JCLSG

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoi! Wat super om te lezen dat zoveel al een t&t ontvangen hebben of zelfs hun iPhone al hebben!
Ik hoop dat ik hem zelf ook nog een deze dagen kan ontvangen.. ook heb ik hem (iPhone 7+ zwart, 32gb) 9/9 besteld, maar nog geen t&t gekregen.
Via de klantenservice te horen gekregen dat ze mij hier niet mee kunnen helpen, dat ze alleen weten dat het op volgorde gaat. First in first out. Hopelijk laat het niet te lang meer op zich wachten. Nog meer mensen die hem 9/9 besteld hebben, maar nog niks ontvangen hebben?
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Komt wel goed JCLSG 😛 Je mag de mijne wel op werk bewonderen haha 😛
JCLSG

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
B-Shockz Maak me maar jaloers! Ik ga hem ook zeker wel bewonderen! Desnoods geef je die van jou gewoon aan mij, aangezien we toch alles hetzelfde hebben ????
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
nou ik moet hem eerst nog ontvangen hoor! Ik heb niet zo'n F16 piloot/bezorger als 😛
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Jessol Waar is je iPhone? Is die er al?

Jessol kijkt nu op zijn telefoon en denkt, Neeeee geen mail dat PostNL niet meer komt.
Bram96

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Heb hem ook op 9 september besteld, maar wel in een Vodafone winkel, iPhone 7 plus 128gb Jet Black. Vanaf morgen is de Vodafone winkel waar ik hem heb besteld weer open na een verbouwing, ik hoop dat ik dan iets te horen krijg.
mysticsmagic

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Wooh000... hij is binnen ????????????
MAvandenBerg

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
veel pelzier ermee allemaal die hem voor het weekend binnen hebben.
Ik gok op van de week weer een zending en dan nieuwe verzendingen, ......

Wacht geduldig verder 😛
Sjaakie

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes

Yep, ook hier 9/9 besteld en nog steeds niets binnen.
Gregory

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ja, ja de mijne is nu eindelijk ook binnen.
Iphone 7+ 32gb, matt zwart.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Hi all, de pagina met levertijden is zojuist weer geüpdate. Leuk om te lezen dat er al zo veel iPhones gearriveerd zijn, veel plezier ermee! En voor degenen die hem nog niet ontvangen hebben, hopelijk volgt die van jullie ook snel!
joostbeumer

Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Kijk dit is een goeie update. Er is een week wacht tijd van af gehaald. ????????????????
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Niks verandert voor mij helaas.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Het is het wachten waard mensen. Super toestel en matzwart is echt heel vet.
Bluedevil

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
iphone is hier ook zonet binnen gekomen 7 32gb mat zwart.

wens iedereen veel plezier met zijn nieuwe toestel en de gene die er op wachten nog sterkte.

wat ik nog wel kwijt wil is dat ik het spijtig vind dat de mods nu druk aanwezig zijn in het topic nu er constant geleverd word.Maar toen er geen leveringen of kleine leveringen plaats vonden ze bijna niet te vinden waren in dit topic.
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
HIJ IS BINNENNNNN sorry iets te enthousiast. Het is het wachten waard! I7+ Black
Jessol

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
Steeffeh hahahaha nee deze keer tuinde ik er niet in. Weliswaar typ ik nu op m'n nieuwe iPhone. De home button is inderdaad even wennen maar moet zeggen dat het wel prettig werkt. Ook merk ik dat de telefoon een snelle reactie tijd heeft en niet even 2sec neemt om apps o.a. games moet laden. De camera vind ik zeker scherp.. net even met Mn stiefbroer gefacetimed (hij heeft de iPhone 6+) en we zagen allebei groot verschil in scherpte! Moet wel direct zeggen voor de wat lompere mensen onderons: schaf direct een hoesje aan want de achterkant is glad.. ik durf er buiten niet direct mee te koen veelte bang dat ik 'm straks laat vallen hahaha.. (Moet nog even op Mn hoesje wachten)

Ik hoop dat de rest snel n status update krijgt.. oja en kleine teleurstelling: ik ga geen Bluetooth speaker ontvangen omdat de desbetreffende medewerker een uitspraak heeft gedaan die niet geldig is.. mja heb in ieder geval Mn iPhone
taztalleke

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
JOEHOE!!! Had de moed al opgegeven omdat ik nog niets had gehoord en zondag op vakantie ga, dacht ik; nou dat wordt dus in elk geval NA de vakantie. Om 16.00 toch nog een status update EN inmiddels een T&T. Morgen tussen 14.00 en 16.00!!! Ben zoooooo blij. Nou maar hopen dat Post NL zijn werk doet!

Voor degenen die nog wachten, ineens is het zover.

iPhone 7+ 32 gb mat zwart, besteld 9-9 om 9.04 via mobiel.nl

wijhuuuuh

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
had jij ook telefonisch besteld? i.v.m. de speaker:-)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic