Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Awesome! Bij mij ook! 15:30 - 17:30 Arsance Robinhensgens. Bij mij ook 0 gram haha
Gregory

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Bij mij tussen half 2 en half 5. Zeer logisch ook want klaarblijkelijk denkt tnt post dat ik geen werk heb
wijhuuuuh

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Ik heb mijn preorder telefonisch moeten verlengen, dit was omdat ik mjn tijdelijke simonly moest openbreken, maar de medewerker heeft mij gezegd(na nadrukkelijk vragen) dat ik ook een beo speaker zou krijgen, dus ik heb niet volgens de mail gehandeld,omdat dat niet kon.
Failservice

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Yes, zojuist mijn track and trace update gehad. krijg hem morgen binnen! superblij!

Succes allen!
wijhuuuuh

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
btw morgen tussen 12:30 en 14:30 is het hier ook feest:-)
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
wijhuuuuh waar woon je? Heb precies dezelfde tijd. Of het is pure toeval haha.
wijhuuuuh

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
gemeente olst-wijhe:-) overijssel
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Ah ik ook overijssel. Toeval haha. wijhuuuuh
wijhuuuuh

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
zelfde busje:-)
😄
Koenbuijs

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
nou bij mij komen ze tussen 6 en 8 op de zaak
:@
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Staat er bij jullie trouwens ook nog steeds "zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door Post NL" Arsance & B-Shockz
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Gregory ...... Jouw opmerking meen je serieus? Soort van PostNL gaat rekening houden met iedereen die werkt? Dan hebben hun overdaad namelijk wel vrij en hebben ze het druk in de avond uren.

Maar goed beetje aparte opmerking. Ik wacht nog op mijn iPhone die bij mij thuis wordt afgeleverd terwijl niemand thuis is ???????? lange leve een verlenging en de buren.
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Yess bij mij staat dat er ook nog!
Maar komt wel goed! 's nachts werkt postnl hun systeem ook. Heb heel vaak om half 2 nog mailtjes gekregen over een T&T.
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Robinhensgens Yep, bij mij ook.
Bwriddie

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Voor iedereen die vreest nog lang te moeten wachten... ga naar 1 vd 3 apple stores!! Ik heb mn verlenging vanmorgen gecancelled via de telefoon. Vervolgens om 06.00 uur een bestelling/reservering geplaatst bij de apple store website. Op een door mij gekozen tijdstip daarheen gegaan en alsnog (opnieuw) mijn vodafone abbo verlengd! Prijzen zijn gelijk en je wordt heel netjes geholpen.

Nu dus in het bezit van mijn mooie nieuwe 7+ 128 gb zilver!!!! BLIJ
Jessol

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
Mijn pakketje is 2kg waarschijnlijk al jullie iPhones ???? Grapje.. (Flauw, ja ik weet het).

M'n iPhone word tussen 14 en 16u geleverd. M'n vrijdagavond is bij deze gevuld ????????
sebazz

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Vrijdag!! Ik hoop dat velen van ons vandaag ook goed nieuws te zien krijgen in de bestel status.

Sjoerdteunisse

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik hoop het ook ;(
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Iedereen die nog geen iPhone heeft.. hopelijk hebben ze vandaag weer een shipment binnen gehad!! Duimen...

In afwachting van:

iPhone 7 plus 128 Gb zwart
Bestelling wordt verwerkt
Pre order
Marco2

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Laten we er vanuit gaan dat we hem voor kerst hebben....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic