Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
taztalleke

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Bleh....WEER een dag voorbij. Had vanochtend zo een goede hoop toen ik al de verzendingen voorbij zag VLIEGEN. Nog steeds wachten op mijn 7Plus 32 gb mat zwart...9.04 besteld. Had echt gehoopt dat dit snel genoeg was om hem snel te kunnen ontvangen. ZOndag op vakantie. Dus dan zal ik tot daarna moeten wachten. Maar on the bright sight: ik sta WEL op pagina 100 hehheheheh.
taztalleke

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
hahahahaha zelfs DAT niet...
sebazz

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Hier kon geen enkele medewerker mij duidelijkheid over geven...
Het zit mij dwars dat ik hier ook geen bevestiging van heb gekregen bij het plaatsen van mijn bestelling.
Koenbuijs

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Mijn tracking link doet het nog niet? Van wie wel?
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Koenbuijs bij mij ook nog niet maar dat komt nog. Vanaf 9 tot zelfs morgenvroeg is dat nog mogelijk.
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Nee ik heb ook nog geen info! (T&T)Denk dat, dat aan het einde van de avond wel goed komt!
WalterSmetsers

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Vandaag gearriveerd !!!

Geen T&T code ontvangen, geen email ontvangen, alleen een status verandering in MyVodafone en ... VOILA daar was de iPhone 7 - 128 GB - matzwart.

Overigens dat cadeau waarover iedereen spreekt ... NIET in mijn pakketje ...
Chris87

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Vandaag de iPhone 7 mat zwart 32gb binnen gekregen. Besteld op 9-9 . Succes met wachten iedereen die hem nog niet heeft. Het is zeker de moeite waard.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Trockson , vervelend dat je bestelling pas zo laat lijkt te zijn doorgevoerd! Via het forum behandelen we geen persoonlijke klachten, omdat we hier geen inzicht hebben in je gegevens en in de systemen. Ik raad je aan hiervoor contact op te nemen met de klantenservice. Ik kan je echter niet beloven dat je hiervoor een tegemoetkoming kunt krijgen. Ik hoop dat je je iPhone toch zo snel mogelijk ontvangt!

ABCDEF als je volgens de instructies in de mail over de Beoplay speaker je pre-order hebt geplaatst, zou je hier deze week (week 38) een e-mail over moeten ontvangen. Wacht het dus nog even af. sebazz in de bevestiging van je bestelling zit inderdaad geen specifieke verwijzing naar de Beoplay speaker.
JeffreyVoois

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Hiet wachten we ook nog af, ondanks alle goede berichten op dit forum vanmorgen, nog steeds "Wordt verwerkt"
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Balen JeffreyVoois hopen dat jij morgen ook het goede nieuws krijgt...
JeffreyVoois

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Arsance, dat hoop ik ook, maar zal wel weer de pech hebben dat ik langer moet wachten.
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Same here

Iphone 7 Plus 128 Gb mat zwart
"bestelling wordt verwerkt"

laten we hopen op morgen !
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Idd laten we het hopen Boysteen en JeffreyVoois
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
We supporten jullie! You can do this! ????????????????
Bas1982

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
JackieR de voorwaarden waren preorder met een Vodafone red super abonnement dat heb ik gedaan op 10 september maar ik heb nog geen mail over deze beoplay speaker ontvangen hoe nu verder en met wie hier anders contact over te leggen??
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Arsance B-Shockz T&T werkt. Tussen 10:00 en 13:30 kan ik hem ontvangen.
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Morgen wordt mijn pakketje tussen 12:30 en 14:30 geleverd. Gek genoeg is het pakketje 0 gram haha
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Bij mij ook 0 gram haha
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Bas1982 , ook voor jou geldt dat je het nog even zult moeten afwachten. Als je volgens de instructies in de mail over de Beoplay speaker je pre-order hebt geplaatst, zou je hier deze week (week 38) een e-mail over moeten ontvangen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic