Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
soprano

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
......en pagina 100.
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Aah nja het scheelt dat ik 12GB internet straks heb de komende 2 jaar. Zou mijn god niet weten hoe ik daar moet over komen.
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
En misschien beetje off topic. Maar de 100 is gehaald! 😛
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Boysteen wij blijven als diehards over!!! Samen wachten en ik hou je sowieso op de hoogte.

Jessol we hebben je steun nodig haha Dankje dat je erbij blijft!
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
HOPSAKEE! 100 tijd voor een feestje! Steeffeh Boysteen - Ik blijf zeker nog een paar daagjes online voor jullie!
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Iemand enig idee wanneer er informatie komt die de t&t hoort te laten zien?
soprano

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
Meestal rond een uur of 9 in de avond
Jessol

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
Yeahhh t&t code ontvangen!!! ???????? en 100ste pagina.
Failservice

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik heb eindelijk mail gehad van VF! met een t&t

Alleen wanneer ik vervolgens op de link druk dan staat er geen zending gevonden? Betekent dat hij nog niet is aangemeld?

Krijg ik hem nog zaterdag of wordt het Maandag denken jullie?


9-9 besteld. iphone 7 plus 32 gb zwart. 09:04 besteld maar pas 10:15 bevestiging


sebazz

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Mooi om te lezen dat een aantal van jullie hun i7 inmiddels binnen hebben en vele anderen hun t&t.

Ik kan niet wachten tot de status van mijn bestelling veranderd 🙂

9/9 besteld, dankzij valse beloftes heb ik na ruim 3 uur en vele verschillende medewerkers aan de lijn te hebben gehad via afdeling retentie uiteindelijk toch mijn i7+ 128GB zwart kunnen bestellen.
De bevestiging is binnen gekomen om 12:04 dus ik zal nog wel even moeten wachten.


Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Failservice dit heb ik ook, verandert vanavond nog wel. Morgen hebben we 'm binnen!
Jessol

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
Steeffeh ik denk en support je he!!! En je vriendin die ook moet wachten ????
Trockson

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dus op 9 september om 9:30, mijn iphone gepre orderd! Al die tijd kreeg ik niks van vodafone te horen en dan heb ik het ook echt over mail of sms. Nu check ik mijn email heel grondig en kom ik erachter dat zij mijn bestelling pas op de 15de hebben geaccepteerd. Ik was toevallig in de buurt van een vodafone winkel en ik ginfeven langs. Wat blijkt.. vodafone heeft een hele grote fout gemaakt waardoor ik nu in de levering van oktober sta. Ik ga hier zo snel mogelijk achterna. Heeft iemand eventuele tips voor mij? Want ik vind dit echt absurd. Had ik net zo goed geen pre order kunnen plaatsen. Serkan
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Trockson. Bespaar je de moeite. Is een fout en hoe rot het ook klinkt dat toestel ga je niet eerder krijgen.
Trockson

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zou ik niet eventueel en tegemoetkoming kunnen eisen, want dit is een domme fout van hun waar ik nu de dupe van ben
Trockson

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
JackieR desiree zouden jullie mij kunnen helpen met mijn bovenstaande reactie?
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Robinhensgens B-Shockz al informatie over wanneer het pakketje bezorgd wordt?
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Thanks jij alvast veel plezier met je Iphone !!! Thanks de DIE HARDS ! Ik wacht nog geduldig af, hopelijk krijgen ze vannacht weer een Shipment binnen, en krijg ik morgen de melding "wordt verstuurd"

Voor iedereen verder die hem al binnen heeft, Veel plezier ermee !

Iphone 7 + 128 GB Mat zwart
Status: Bestelling wordt verwerkt
Pre order


Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Arsance nee nog niet. Zal straks/vannacht wel ingevuld worden.
ABCDEF

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Heeft iemand iets gehoord van de B&O Beoplay Bluetooth speaker die geleverd zou worden, wanneer men zou bestellen tijdens het pre order weekend?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic