Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Nee nog niet Rob
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Mijn order staat nu op: Is verstuurd in plaats van wordt verstuurd.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Arsance volgens mij is het altijd al "is" geweest ipv "wordt". Toch??
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Robinhensgens Ik dacht dat er vanochtend nog: de betelling wordt verstuurd... stond
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
RobLammerts klopt helemaal! 🙂
Arsance Spannend..... het moment komt steeds dichterbij! 😄
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Desiree- Heb net gechat en die konden nog geen T&T vinden helaas 😞
joostbeumer

Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Ff heel wat anders. Zie dat we bijna aan de 100 pagina's zitten.
pieterg_98

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Als mijn status nou eens wordt aangepast...
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Bij 100 pagina's vieren we een feestje! Supremacy aankomend weekend voor de liefhebbers. 😄
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
nope nog niets binnen. RobLammerts
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Arsance Die van mij nu ook inderdaad.
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Vorig jaar nog heen geweest haha 😛
Jessol

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
RobLammerts nee ik ook nog niet.. Gok dat we deze vanavond krijgen met t bericht dat het morgen of zaterdag geleverd word

Steeffeh da's balen.. maar zal actief blijven op 't forum om je te steunen ????????
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Arsance ahh.. maar het lijkt me niet dat het nog lang gaat duren voor je T&T er is. 🙂 enne ik ben altijd wel in voor een feestje!
joostbeumer jij bent goed aan het opletten! 😄
Jessol wat lief... dat zien we graag dat onze forumgebruikers elkaar zo steunen! 🙂
Jessol

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
joostbeumer denk dat we de 200 aantikken als sommige mensen nog steeds wachten hahaha ✌????️
pieterg_98

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Als je nieuwe klant bent moet je een afspraak maken voor wanneer die geleverd word ivm handtekening enz. Wanneer zou dan de eerst mogelijke datum zijn? De dag zelf of de dag erna?
joostbeumer

Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Vieren bij de VF Klantenservic dit weekend.
joostbeumer

Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
desiree. Zit de hele dag vergroeit met me telefoon me bestelling status te refreshen. En dan maar weer hier kijken voor info
Marco2

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoii marco hier!
Ik lees al vanaf het begin met jullie mee!
Heb een bestelling bij coolblue gedaan maar met vodafone abo. Dus zeggen hun dat zij afhankelijk zijn van vodafone met levering. Wie heeft er al een toestel van coolblue geleverd gekregen?

Iphone 7 plus 128gb
Vrijdag rond uur of 2
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Nog steeds 'Bestelling wordt verwerkt"

Iphone 7 PLUS 128 GB mat zwart Pre order 12/9
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic