Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
JeffreyVoois

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Hier ook nog steeds op wordt verwerkt

iPhone 7 Plus 128GB Black
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Sean91 nice! 🙂 Hoe bevalt hij? Deel het vooral in dit topic.
ISemih

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn iphone 7 plus black 128 gb in de winkel besteld op 12/9. kan ik hem dan pas 7/10 verwachten, of kan het eerder binnen komen in de winkels??
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Robinhensgens zodra wij de T&T hebben, sturen we je deze via mail. Hoelang dit precies duurt, kan ik je helaas niet vertellen.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
ISemih alle informatie die wij hebben over de levertijden, hebben we hier verzameld.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Desiree- overigens kom telefonisch niemand me helpen waarom ik twee keer gebeld ben. Dus kun jij op de een of andere manier nog iets proberen?
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Robinhensgens Ik ben niet gebeld... Geen idee wat het probleem is?
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Arsance Desiree- ik ben er gewoon bang voor dat er iets mis is met mijn bestelling.

Kan net zo goed een reclame telefoontje zijn maar dat is wel extreem toeval als ik NOOIT gebeld wordt door Vodafone.
Fluiter

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
je kan wel zien dat hij niet met de 7 gemaakt is 😛
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Robinhensgens Precies, maar als het op verstuurd staat moet het opzich geen probleem zijn. Wat staat er nu precies?
Louise050513

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
psvu2 wat fijn! Welke winkel is het?
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Alles is volgens de orderlijn in orde maar zij weten ook niet waarom en door wie er gebeld is. Dus de bestelling zal wel niks mis mee zijn.
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Ik ben ook niet gebeld. Wel heb ik zelf net even gebeld. Mij werd verteld dat als je "De bestelling wordt verstuurd". Dat dat inhield dat je pakket gereed is voor verzenden maar nog niet afgegeven is aan PostNL. Wanneer zij hem ontvangen hebben krijg je dus een T&T. En deze beste meneer vertelde mij dat, dat 1 a 2 dagen kan duren. Nou hoop ik natuurlijk niet dat, dat gebeurd. Maar morgen gewoon wordt bezorgd uiteraard.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
B-Shockz dat vertelden ze mij ook maar meestal wordt dat direct gedaan dus kun je hem morgen verwachten gaven ze aan.

Arsance en B-Shockz hebben jullie in je my Vodafone al het nieuwe abb staan trouwens? Of nog het oude.
wijhuuuuh

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Mijn status is inmiddels ook veranderd naar verstuurd.:D
Iphone7 zwart 32gb.
9-9-2016 besteld om 15:00
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
even kijken voor je hoor moment
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
ik heb mijn oude Abbonement nog!
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Desiree- het was overigens dit nummer: +31 6 54 50 01 00

Bij terugbellen kom ik uit bij het selfservice menu
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Robinhensgens je wilt natuurlijk het zekere voor het onzekere nemen. Snap ik heel goed! Top dat je het in elk geval gecheckt hebt met de afdeling Status Order. Als zij aangeven dat alles in orde is, dan kun je straks met een gerust hart gaan slapen. Ik kan alleen helaas niet achterhalen waarover je wel gebeld werd, dat komt doordat wij via het forum alleen algemene vragen beantwoorden. Het nummer dat je doorgeeft is inderdaad het nummer van de klantenservice.
Fluiter Sean91 ik ben eigenlijk best benieuwd naar de kwaliteit van die camera inderdaad. Kun je eens een foto met je nieuwe iPhone maken?
wijhuuuuh yeah! 🙂 Ik ben echt super benieuwd hoe je hem vindt! Ik moet namelijk nog een nieuw toestel uitkiezen over een tijdje en ik twijfel nog. Kun je jouw ervaringen hier met ons delen? Uiteraard zodra je hem uitgebreid getest hebt.
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Iemand al een T&T nummer binnen waarvan de orders vanochtend zijn verstuurd? Vraagje voor , de bestellingen worden toch verstuurt via PostNL?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic