Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
ufukbozoglu ik heb je ordernummer even verwijderd. Op het forum kunnen we namelijk geen gegevens nakijken, maar hier kan wel iedereen je bericht zien. Die status betekent trouwens dat je toestel wordt afgegeven aan PostNL. Zodra er een T&T code bekend is, krijg je deze via mail.
ufukbozoglu

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
top bedankt
Novita80

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, ik heb een vraagje.
Ik heb op 9-9 een pre order gedaan voor de iPhone 7 128GB Black gedaan, 10.54 bevestiging gehad. Zag later dat het een jet black had geselecteerd, deze heb ik 12-9 aan laten passen.
Ik lees hier dat iedereen zijn bestelling kan zien via my vodafone onder vragen en verzoeken, maar bij mij blijft blijft dat aan het laden en zie ik helemaal niets. Waarom kan ik niks zien via my vf?
Ook is mijn status die ik kan inzien via de bevestigingsmail sinds vorige week woensdag al is aangepast naar bestelling is verstuurd, maar heb nog helemaal geen reactie gehad van sms of mail.

Wat ik eigenlijk wil weten, zijn er nog meer die sinds vorige week hun status al op is verstuurd heeft staan maar nog niks hebben ontvangen.
QueenB

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ja! Gisteren stond hij ineens op verstuurd. In de middag kreeg ik de mails ( verzonden mail met de t&t en de factuur) eb Vanmorgen is hij geleverd. Ik moet nog ff wachten want ben pas over een paar uur thuis!
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
ufukbozoglu graag gedaan! 🙂
Novita80 heb je in de tussentijd al contact gehad met de afdeling Status Order (0800-0560, optie 1)? Wat vertellen zij je hierover?
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
ik wordt net 2x gebeld door jullie klantenservice maar kan niet opnemen, kun jij zien waarom ik gebeld werd en door welke afdeling?

Zou het iets met mn iphone te maken kunnen hebben? Het betreft overigens een verlenging dus een bezorgafspraak hoeft niet voor gebeld te worden
Novita80

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja die had ik vorige week donderdag wel gebeld, en zei gaf aan dat het wel goed zat. Maar als ik dan de verhalen lees hier op het forum, dan klopt het naar mijn gevoel gewoon niet. Ik vraag me daarom ook af waarom ik niet mijn bestelling kan zien op my vf.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Robinhensgens helaas kan ik dat niet zien, omdat ik vanuit hier niet in de systemen kan. Je kunt ook via chat contact opnemen met onze klantenservice als je nu even niet kunt bellen. Zij kijken dit dan graag voor je na. 🙂
Novita80 natuurlijk wil je dat ook gewoon online kunnen bekijken. Snap ik! Ik kan je alleen helaas niet vertellen waarom je dit niet kunt zien. Daarvoor kun je dan toch het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij zetten dit dan graag door voor je naar onze technische dienst.
kimbeckers

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
desiree waarom zegt mobiel.nl dat ze afhankelijk zijn van jullie wat jullie aan hun geven. Dit is mij namelijk meerdere malen geschreven. Hoop dat the i+ 128GB JB gauw geleverd gaat worden en niet pas vanaf 14-10 want dan ben ik in het buitenland. Vraag me af of er niet meer druk op Apple uitgevoerd kan worden gezien zij het niet kunnen waar maken kwa levering.
Lunners

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gregory, welke kleur i7+ 32gb had je besteld?
Patrick058

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Mijn status is ook eindelijk veranderd:) het is nu "in verzending"sus ga er van uit dat ik hem morgen in huis heb.

Iphone 7 plus black 128gb 9/9 9.04 bevesteging
psvu2

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Kan de 7+ 256gb zwart vanmiddag ophalen bij de VF winkel!
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
kimbeckers als je jouw toestel bij een externe winkel (zoals Mobiel.nl) aanschaft, dan zijn zij ook verantwoordelijk voor de inkoop, levering en service van de telefoons. Doordat wij niet in de systemen van Mobiel.nl kunnen kijken, kunnen we je ook echt geen indicatie geven van wanneer je jouw toestel kunt verwachten.
Patrick058 Spannend!! 🙂 Laat je ons wat weten, zodra je hem in huis hebt?
Gregory

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik heb de mat zwarte i7 + 32 gb
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
psvu2 echt? Super! Ik zou het echt leuk vinden als je een selfie zou maken met jouw nieuwe iPhone. 🙂
Sean91

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
iphone 7+ Jet Black zojuist mogen ontvangen!

Lunners

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gregory Zelf dezelfde toestel besteld, om 15:22 besvestigingsmail ontvangen, hopelijk wordt die ook snel verstuurd. Las eerder op het forum dat ze ook cadeautje meesturen ter compensatie voor het wachten, nog iets meegekregen met je bestelling?
Warpten

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Mijn status is veranderd naar verstuurd.
Ik ben benieuwd of ik dan vandaag mij t&t code krijg
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Hier nog steeds wachtend op mijn Iphone 7 Plus 128 GB Mat zwart, besteld 12-9. "bestelling wordt verwerkt"

Volgens medewerker vodafone hebben ze maar 1 derde van de levering van Apple gehad, schandalig natuurlijk vannuit Apple allemaal om het product exclusief te houden.

Hopelijk komt er vandaag of morgen nog een levering met PLUS modellen....


Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Desiree- hoe lang duurt het voordat ik de factuur en T&T krijg als ik vanochtend mijn status zag veranderen naar "verzonden"?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic