Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
QueenB

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
De mijne is geleverd!!!
Gregory

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Besteld i7+ 32gb
Op 9/9, bevestiging gehad op 9/9 om 10:25.

Status sinds vanochtend verstuurd.

Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
QueenB SUPER! Veel plezier ermee! Werd de bestelling gisteren veranderd naar: Wordt verstuurd.. ?
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
taztalleke net nagevraagd voor je. Externe verkooppunten zijn zelf verantwoordelijk voor de inkoop van hun toestellen. De pagina met levertijden die wij hebben, geldt alleen voor de Vodafone winkels en Vodafone website.
psvu2 goede vraag! Dat kan ik je helaas zo niet vertellen. Alle informatie die wij hebben over de levertijden zie je op deze pagina. De voorraden die wij ontvangen verdelen we tussen de online bestellingen, telefonische bestellingen en de bestellingen in de winkel.
whiteetrash

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik ben rond 16:00 uur thuis vandaag.. is nog te doen haha !
Louise050513

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
desiree krijgen de verkooppunten een melding zodra de telefoon weer beschikbaar zijn om aan hun klanten uit te leveren?
koningjordy

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
vanochtend status veranderd van 7+ 128gb black. 9/9, 9:08 bevestigd.

iemand enig idee wanneer ze t&t versturen?
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Ik zag vanmorgen dat mijn status is veranderd naar 'verstuurd'. Wanneer kan ik ongeveer mijn T&T nummer ontvangen? 128GB 7+ Black. Ik kan niet wachten! 😄
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
QueenB wat leuk! Hoe bevalt je nieuwe iPhone? Daar ben ik echt benieuwd naar! Deel het vooral hier met ons. 🙂 Duurt nog wel even voordat ik een nieuw toestel mag, dus ik lees graag alle ervaringen!
Gregory spannend! Nu kun je echt gaan aftellen, hè!
whiteetrash dat is inderdaad nog te doen. Lekker, zo vroeg thuis! 🙂 Wil jij trouwens ook je ervaringen met ons delen zodra je jouw iPhone een beetje ontdekt hebt? Ben er erg benieuwd naar! 🙂
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Louise050513 wat bedoel je precies met een melding? Ze krijgen namelijk een voorraad binnen en zij zorgen er dan voor dat die uitgeleverd worden.
koningjordy en RobLammerts kan me voorstellen dat jullie niet kunnen wachten! Wanneer je de T&T precies krijgt, kan ik je zo niet vertellen. Je zult deze in elk geval krijgen zodra het via PostNL ook is aangemeld. Dus nog heeeeeeel even afwachten! 🙂
Louise050513

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
desiree nee dan is het voor mij duidelijk en jullie kunnen niet in het systeem zien of ze een vaste lever dag hebben?
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Kunnen ze via de chat mij al een T&T nummr sturen? Of kunnen ze dit niet inzien?
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Louise050513 top, graag gedaan hoor! Bedoel je trouwens een leverdag waarop zij de iPhones ontvangen of waarop ze deze uitleveren? Waarop ze deze ontvangen is verschillend. Dat hangt af van de voorraden die wij van de leverancier ontvangen. Het uitleveren gebeurd zo snel mogelijk, want we willen graag dat iedereen zo snel mogelijk van zijn of haar nieuwe iPhone kan genieten. 🙂
Louise050513

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
desiree ik bedoelde wanneer deze vanaf het distributiecentrum naar de winkels worden verstuurd. Maar bedankt ! 😉
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
RobLammerts alleen als deze er is, maar mocht deze er zijn dan krijg je ook vrijwel direct hierover een e-mail. Ik ben dus bang als je nu gaat chatten, zij je dit nog niet kunnen vertellen omdat ze dit niet zien.
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Ben denk een van de gelukkige op het forum die helaas nog moet wachten 😞 samen met mijn vriendin die op 10-9 besteld heeft.

Betreft: iphone plus 128GB Zwart 😞
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Louise050513 haha duidelijk! 🙂
Steeffeh jullie moeten in elk geval samen wachten, gedeelde smart is halve smart hè! 😉
Qwurty

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
iPhone 7 Plus 128GB besteld op 9/9 om 9:08. Bestelling wordt verstuurd, dus er is bekend welk toestel je krijgt. T&T komt naar alle waarschijnlijkheid vanavond als de zending de deur uit gaat.
ufukbozoglu

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
He Desiree,

Wat betekent het als je status veranderd naar bestelling verstuurt?@desiree

Kan ik het al morgen verwachten


Mod edit: ordernummer verwijderd.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Dat je zeer binnenkort een T&T krijgt en vandaag/morgen wordt geleverd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic