Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
ArnoA

Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes
Yess, gisteren t&t gehad. Vandaag wordt ie geleverd!
naidoo

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
7 plus 128 zwart gereserveerd bij Apple Den Haag. Zojuist geannuleerd bij Vodafone. Zeiden dat het 24u kan duren voordat het daadwerkelijk geannuleerd is. Hoop dat dit op tijd is gedaan straks!
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
naidoo wanneer heb jij gereserveerd dan aangezien ik vanaf 7:45 al niet meer een zwarte kan reserveren voor Den Haag 😛
RobPete89

Stamgast
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
gewoon ff checken op de vodafone site als je op verlengen drukt! Als je dan een nieuwe order kan plaatsen is het goed.
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
RobPete89 Waar staat verlengen dan? Aangezien bij mij dit staat:

De startdatum van je contract is 9 oktober 2015.
De einddatum van je contract is 19 september 2016.

Bij verzoek staat er nog wel een verzoek open voor het verlengen met iPhone...
Maar mocht het zover komen dan twijfel ik om het dus ook bij Apple Store te doen en aangezien dit er al bij mij staat... 😛
soprano

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
Status is deze ochtend veranderd naar verstuurd!

iPhone 7 PLUS black 128GB

9/9 - 09:30
RobPete89

Stamgast
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Heb jij al geannuleerd?
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
nee want ben dan bang dat ik helemaal niks meer heb qua bereik aangezien mijn abonnement al 3 dagen geleden is verlopen hahaha.

Dus ik ga het pas echt doen zodra ik gereserveerd heb bij een Apple Store. Al geeft mij het goede hoop als ik naar kijk aangezien ik hetzelfde toestel heb besteld :).

Heb overigens wel mijn Watch geannuleerd bij Amac maar dat is een ander verhaal haha.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Nu net één minuut geleden bij mij ook. IS VERSTUURD.

Toestel: 7Plus BLACK 32GB.

EINDELIJK!
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Arsance B-Shockz zoals beloofd jullie tag om het te laten weten.
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Robinhensgens Zie je wel dat je het toch nog op tijd zal hebben. Hoop dat je hem snel hebt en het wachten het waard is geweest! Hoop dat die van mij ook snel komt de 7Plus BLACK 128GB :).
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Robinhensgens DIE VAN MIJ OOK!
Jessol

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
Still sitting, waiting.. wishing ????

( iPhone 7 32gb mat zwart besteld op 12-9 )
naidoo

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steeffeh

Had hem vanochtend om 6:00 al gereserveerd. Wilde eerst in Amsterdam, maar bij bevestigen gaf die aan dat het niet meer mogelijk was. Gelukkig nog net bij Den Haag kunnen reserveren.

RobPete89

Oke, thanks! Ik hou het in de gaten. Heb ook nog geen bevestigingsmail van de annulering.
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Jessol straks is het tussen ons wanneer we wat krijgen haha.

ps. nu kijk je weer stiekem of je een mail van vodafone hebt 😛
naidoo

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@RobPete89

Als ik naar My Vodafone --> Abonnementen --> Product --> Overzicht --> Mijn Abonnement navigeer, dan zie ik daar helemaal onderaan staan "Verleng nu". Als ik er op klik, kan ik weer kiezen wat voor abbo + toestel etc. Dus gaat helemaal goedkomen 😄
qrx2016

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ook mijn status is zojuist gewijzigd naar:

De bestelling is verstuurd!

Was uur geleden nog niet het geval 😄 Hopelijk klopt deze info ook echt en kan ik hem morgen/zaterdag verwachten!

Online order (verlenging) op 9/9 - 9:20 uur
iPhone 7 Plus 128GB Zwart
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Ik word blij nu ik zie dat de iPhone 7 PLUS 128GB Zwart wordt verzonden.
Alleen ook erg ongeduldig hahahaha dus zit steeds mn status te bekijken.
mysticsmagic

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Ik heb nu al 4x de pagina ververst, er staat echt VERSTUURD.

Krijg je toch een lach op je gezicht van. Eerder dan ik had verwacht.
Zal nog wel een dag of wat gaan duren, maar ben al blij met de veranering van de status.
i7+ Mat Zwart 32GB
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Zojuist ook gebeld om te laten bevestigen dat het klopt. En het klopt. Er is vannacht een nieuwe lading binnengekomen en mijn toestel wordt klaargemaakt voor verzending naar PostNL
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic