Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Bram96

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
SamsungExpert

Ik vroeg me af of de telefoons die in een winkel zijn besteld een andere levering hebben dan de telefoons die online zijn besteld. Heb hem mijn iPhone 7 plus 128 gb jet black in een Vodafone winkel in Eindhoven besteld en deze wordt momenteel verbouwd. Ze vertelden me in de winkel toentertijd dat wanneer ze weer open zouden gaan (23 september) ze hem waarschijnlijk werkbonnen zouden hebben en aangezien ik hier nu berichten lees dat mensen dit type verstuurd krijgen begin ik wel hoop te hebben 🙂
pieterg_98

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Robinhensgens ook de normale mat zwarte hebben problemen trouwens. Staat nog altijd op "verwerken".
Jeroenvde89

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
T&T werkt nu voor mij! Komt morgen tussen 16 en 18u. Warehouse Woerden als afzender.
RobPete89

Stamgast
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Nou vandaag op de Apple site een 7 plus zwart 32gb kunnen reserveren voor afhalen in Amsterdam. Vervolgens telefonisch mijn preorder geannuleerd. Daardoor kon ik meteen opnieuw verlengen. Net terug van Apple store. Uitstekend geholpen en zelfs betere deal gekregen dan van Vodafone. 50 minder voor eenmalige toestelkosten. Meteen maar mooie leren hoes erbij genomen.
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Baal ontzettend. Ik woon in Enschede en de dichtsbijzijnde Apple Store is Haarlem denk ik.. Potverdorie 2 uur rijden. Dat heb ik helaas niet over voor een iPhone 7 😞
JeffreyVoois

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Arsance heb ik er ook niet voor over, is toch wel een lange rit naar het westen.
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Precies. Wacht ik liever nog een weekje. Enig idee of de iPhone 7 plus op voorraad is in de Vodafone shop in Enschede? Even vanuit gaande dat jij ook uit Enschede komt haha.
JeffreyVoois

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Kom inderdaad uit Enschede, en helaas heb ik geen idee of die een voorraad hebben.
Heb zelf besteld via Friends&Family, een Black 7 plus 128GB. Rond middaguur 09 september
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Jammer. Ga ik morgen toch weer even kijken. 16-09 ook een kijkje genomen in de winkel maar toen is er nog niet eens 1 iPhone 7 (PLUS) geleverd.
Fluiter

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
Ik vond deze website die controleert welke Apple store wat op voorraad heeft.

als je bv filtert op iPhone 7 plus 128 Gb jet black op de hele wereld 0 beschikbaar

http://www.istocknow.com/live/
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Met 7 - 10 wordt verwacht dat de klant de iPhone dan in huis heeft. Er worden 2 werkdagen genomen voor het verzenden van het toestel naar de klant. Over je vraag Jet Black en de normale zwarte versie, dit ligt aan de aanvraag en productie van Apple en hoeveelheid vraag hiernaar. Daarnaast ook de hoeveelheid die is geproduceerd voor de Nederlandse providers,

Hi ,

De winkels en de online webshop hebben beide een verschillende voorraad. Ook hebben alle winkels andere voorraden, daar durf ik verder helaas niet veel over te zeggen.
Bram96

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
SamsungExpert

Bedankt voor je reactie, dus de tabel die online staat kan ik niet als leidraad gebruiken?
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
SamsungExpert Maar betekent het dan dat mijn iPhone 7 plus black 32gb geleverd wordt op 7-10 of later - of kan het ook daarvoor?
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Arsance als ik het goed begrepen heb hebben wij het toestel vóór of op 7-10 in huis
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Robinhensgens Dan had ik het toch goed in mn hoofd haha. Ben benieuwd. Hopen dat Vodafone deze week weer een lading binnen krijgt. Neem aan dat ik wel 1 van de eerste ben. Bevestigingsmail 9:06
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Nog niemand heeft de IPhone 7 plus mat zwart ontvangen toch? Lijkt me sterk dat Vodafone er nog geen heeft uitgegeven zelfs kpn is volop bezig..

Hier nog steeds in afwachting;
iPhone 7 plus
128 Gb mat zwart
'Bestelling wordt verwerkt'
Pre order 12-9
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Jahoor tuurlijk... Ik krijg geen enkele mogelijkheid om te reserveren via de Apple Store, krijg elke keer bij het bevestigen dit: Vanwege de grote vraag kun je dit model niet meer reserveren bij de gekozen Store. Kies een andere Store of probeer het opnieuw vanaf 06:00 uur.

en nu staat er: Reserveren is op dit moment niet mogelijk
Bwriddie

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dat had ik ook... Ik wilde het liefst de jet black maar die stond er vanaf het begin al niet bij. Toen de matzwarte aangeklikt maar tijdens het bestelproces was deze ook al uitverkocht. Nu voor de zilveren gegaan! Vanmiddag ophalen 😄

7+ 128 gb zilver
RobPete89

Stamgast
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
marchooker je moet ff in gaten houden. Ik had zelf om half 12 ofzo. Komt op willekeurige tijdstippen reserveringen vrij
Paulvanos

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
In Haarlem net 7 mat 128 gb gereserveerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic