Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Was ook mijn gedachte. SamsungExpert nu weet ik dat jij vaak in de avonden actief bent. Kun jij iets van duidelijkheid scheppen?
Sean91

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
hoppa!!! t&t code ontvangen voor de 7+ 128 GB Jet Black!!!
erikl86

Stamgast
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Als ik mijn ordernummer met andere vergelijk behoor ik letterlijk tot 1 van de eerste die heeft besteld. Misschien is er maar een handje vol jet black die uitgeleverd worden tezamen met een handje vol mat zwart.. de grote vraag alleen is of die hele snelle bestellers van de mat zwart ook op dit forum zitten. ik denk dat ik binnen 20sec na opening pre order al besteld had, dat ik hem krijg hoeft weinig te zeggen over de grote aantallen.

dat blijft altijd een dilemma.. je neemt jet black omdat je die nieuwe glanzende achterkant wil hebben en dan moet je hem weer verstoppen in een hoesje om het te beschermen tegen krassen. kiezen tussen 2 kwaden 😉
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Ik had ook al om 09:04 de bevestiging en ook nog niks gehoord.
Jsstelt

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Op 9-9 een iphone 7 zwart 128 besteld en ook nog steeds niks gehoord.
JustLookingBack

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik heb de bestelling van vodafone gecanceld en ben net naar Amsterdam geweest, geweldige service en de prijzen zijn gelijk aan die van vodafone. Toestel: iPhone 7 Plus 128GB Zwart
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
We wachten lekker af haha. Ik ga een watch scoren zodra ik kan reserveren haha. Amac geannuleerd pff.

Nu wachten op de iPhone ????
ArnoA

Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes
iPhone 7, 32Gb zilver, vanmorgen status naar 'verzonden', vanavond T&T gekregen. Helaas werkt de link nog niet, maar ik verwacht morgen de telefoon te ontvangen (9-9 besteld).
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Steeffeh upgrade je van de watch 1 naar de watch 2?
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Arsance nee wordt echt mijn eerste watch dus heb er nog geen hiervoor gehad.
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
JustLookingBack kan je vertellen hoe je dit heb gedaan? Vandaag vodafone nog geannuleerd? En moest je hetzelfde bijbetalen etc?
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Steeffeh Super dingen zijn het! Heb de eerste watch en kan er niet meer zonder haha.
JustLookingBack

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
marchooker vanmorgen geluk gehad met een reservering plaatsen in de applestore, daarna heb ik de vodafone winkel opgebeld om te annuleren, hebben ze meteen gedaan en express nog gevraagd als ik meteen weer een verlenging kon plaatsen en dat was mogelijk ! Ik moest minder bij betalen want bij apple hebben ze geen thuiskopieheffing!
Failservice

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
hoe zie je dat je bestelling op verstuurd staat? dat kan tch helemaal niet via een website ?
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
JustLookingBack oh top! En bijbetalen toestel is gewoon hetzelfde, bij jou 250 en bij mij dan 150 (32gb)
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Failservice Jawel, in je bevestigingsmail staat een linkje. Of je gaat naar my vodafone en dan naar vragen & verzoeken. Daar staat die ook.
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Ik moet gebruik maken van Vodafone Next geloof ik
Failservice

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
bedankt! gevonden!
JustLookingBack

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
marchooker ik heb voor de optie van 12€ per maand voor toestel gekozen aangezien ik niet zoveel per maand kwijt wil zijn. Ik moest normaal bij vodafone nog 542 betalen en nu 538 bij applestore in Amsterdam
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
JustLookingBack ik zet m'n wekker om 6:00 dus! Haha
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic