Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Als je de T&T krijgt is alles geregeld. Daar hoef je echt niet bang voor te zijn. Ze kunnen geen T&T afgeven als er geen pakketje is
Warpten

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb op 10-9 rond 17:30 een iPhone 7 32gb besteld, nog helemaal niks gehoord sinds de bestelling. Alleen de mail dat ik binnen 5 dagen weer meer zou horen.....

nu krijg ik het idee dat mensen die na mij hebben besteld hun order al kunnen ontvangen morgen. :@
Jeroenvde89

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat snap ik. Maar dat mailtje hangt samen die status. Volgden elkaar op. Dus die status verandering is wel degelijk 'iets zeggend' ipv nietszeggend.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Ja precies. Daarom is die opmerking van die vrouw ook zo raar.

Warpten. Ken je plaats! Het merendeel hier was vroege besteller. Dus vóór 9:15 op de 9e. Dus ga ajsleblieft niet klagen want daar heb je helemaal geen recht op.
Paulvanos

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ben die robin echt zat met z'n bazige gejank hier
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Haha Paul. Misschien had je het tussenvoegsel moeten veranderen in "de" ipv "van".

Bazig ben ik nog niet geweest hier tot mijn vorige reactie.
Warpten

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ja ik ook.
als je namelijk goed leest, dan noem alleen iets wat denk te constateren dus wie zit nu te janken.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
En daarnaast is er maar één iemand die we zat moeten zijn en dat is APPLE
WalterSmetsers

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Net via de CHAT even met Benedikt gesproken over status en T&T codes.

Binnen 24uur krijg je een e-mail met de track and trace code.

Als je deze morgen niet hebt gekregen, raad ik aan contact op te nemen met 0800-0560. Dat is onze leveringsafdeling en kunnen jou hierbij verder helpen! 🙂

Dus ... vandaag de bestelling status gevonden en gezien dat deze op 'De bestelling is verstuurd.' staat.
Hoe lang dat dit al zo is weet ik dus niet, maar ... we w88 nog ff met bellen tot morgen en dan kijken we
wat de dame / heer te melden heeft als de T&T nog niet zichtbaar is.

[WACHT-MODUS : AAN]
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Mensen mensen. Het gezeik gaat maar door. Behandel elkaar is met respect. Jullie hoeven hier niet te reageren he. Koop een boksbal en ga daar op afreageren.

On-topic: Mijn bestelling staat nog steeds op: wordt verwerkt.. als ik de vrouw van de chat moet geloven betekent het dus dat er nog niks geregeld is van mijn bestelling? Dat die nog helemaal niet is door gekomen?
MLS

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Jaa first in first out lijkt niet helemaal niet te kloppen he!!

Ik zal jullie op de hoogte houden zodra er iets veranderd in mijn PostNL app, dan zullen we zien of die T&T iets te zeggen heeft.

Hoop van wel natuurlijk!

iPhone 7 128gb MZ -
Mootje321

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Hey, ik zie dat mijn bestelling opeens staat op verstuurd. Zou het? i7+ 128GB JB. Eerst een track en trace code zien en dan geloof ik het. Had om 09:02 besteld op 9 september.
Mootje321

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Haha, toevallig opeens een track&trace code binnen gekregen. Wow. Ik ben een van de eerste, misschien de allereerste die deze eenhoorn onder de iPhones binnen gaat krijgen.
erikl86

Stamgast
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Uiteraard hoop ik ook dat jullie allemaal gelijk hebben en de status verandering wel degelijk iets betekend. Zoals ik het lees zijn er meerdere medewerkers geweest die zeggen dat de status niets betekend, en meerdere medewerkers die zeggen dat het wel degelijk iets betekend. Wat de waarheid is zullen wij op het forum toch niet achter komen en kunnen niets anders doen dan een beetje kletsen tot hij er is 😉
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Wat een super nieuws Mootje321 ! Had ik dan toch maar voor die iPhone gekozen haha. Mijne staat nog steeds op wordt verwerkt.
densan

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb een VF abo verlengd bij mobiel.nl zij krijgen toestellen via VF, ook hier niets meer over gehoord.
Iphone 7 plus rosegoud 32gb. Ik kan wel annuleren maar dan moet ik bij een andere leverancier veel bijbetalen voor het toestel, nu heb ik maar € 30 hoeven bijbetalen, dus maar blijven wachten op mijn ????
erikl86

Stamgast
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
lieve mede fans,

Terwijl ik het vorige bericht zit te schrijven krijg ik 2 emails van vodafone met een track and trace code en de factuur. Hiermee kan ik dus bevestigen dat het veranderen van de status wel degelijk iets betekend en mijn pakket is onderweg.

Bij mij gaat het om een Iphone 7 plus 128gb Jet Black. Besteld op 9-9 om 09:01, bevestigd om 09:03. Ik kan dus bevestigen dat de eerste jet black plus modellen uitgeleverd worden momenteel.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Dat ze dan maar eens heel snel de gewone zwarte plus toestellen gaan versturen.
Mootje321

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
erikl86 jep hier nu ook factuur, imei etc. alvast veel plezier met je toestel. Gisteren nog in handen gehad in de Apple Store, mooi toestel! Nu nog besluiten of ie niet toch in een case gaat...
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Precies!!! Ik vind het maar raar dat de Jet Black versies ineens volop worden verstuurd, terwijl de levertijd een aantal weken langer is... Apart!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic