Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Hmm, ik ontvang dus mijn 7+ 128GB Black voor 07-10. Ik hoop toch echt een beetje eerder hoor. 09-09 om 09:03 a 09:04 besteld.
Nikki2

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net ook VF gebeld.. Gewoon zodat ik ook even gehoord ben.. Maar deze mevrouw wist mij te vertellen dat alle statussen met 'verstuurd' niks te betekenen hebben. Ze zegt dat het systeem soms sneller is dan dat de phone's daadwerkelijk verstuurd worden... Dus eigenlijk..... Dus eigenlijk..... Heb je geen dus reet aan my vodafone!! Heel apart dit.. (Niet dat ik me druk maak) maar ik ga dan denken als ik maar afwacht en me niet laat horen dan denken ze misschien...Oo die kan wel wachten 😉

Ik kan nogal in mijn eigen hoofd gaan zitten 😛
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Iemand die van Vodafone al een iPhone 7 Plus 128GB of 32GB in ontvangst heeft mogen nemen? Als ik zo lees nog niemand eigenlijk...
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
RobLammerts Nee nog niemand inderdaad. Ga er vanuit dat dat deze week wel gaat gebeuren aangezien KPN ook een hele lading plus modellen binnen heeft gekregen van die type opslag.
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Top! Hoop het!
Mees1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Jaaa mijn iPhone 7 32gb mat zwart wordt morgen geleverd!!
Bestel data, 10-9 om 9:34.
WalterSmetsers

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Veel plezier ervan morgen !!!
Ronolobe77

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Het is op dit moment gewoon een trechter effect.
En dat gaavoor de meeste (te) lang duren.
Het is onmogelijk om bij zoveel bestellingen iedereen tegelijk te behandelen en dan ook nog eens op tijd.
Daargelaten dat de aanlevering zeer karig is
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Ronolobe77 Dat heeft iedereen al laten bezinken. Het probleem is/was dat de communicatie van VF gewoon heel slecht was tegenover haar klanten.
whiteetrash

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Vanochtend een T&T code ontvangen, werkt echter nog niet weet iemand of dat dit vanavond nog goed kan komen?

Gaat om een I7 32GB mat zwart.
MLS

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik lees al even meeeee omdat ik ook gefrustreerd was????

Ik had een pre order gedaan op 13-9, de matzwart 128gb normale dus geen plus.
Kom er de 15e achter dat er jet black stond in mijn bevestiging en die wilde ik helemaal niet ! Dus nog even gebeld en order gewijzigd.

Vanochtend eindelijk op mijn order status : bestelling verstuurd !
Ik was natuurlijk nog sceptisch maar ik had 14:47 de T&T binnen, ben dus benieuwd of deze inderdaad te volgens is na 9 uur vanavond ????

Ik heb wel gehoord dat het vervoeren van de iPhone met minder aantallen ging ivm met het diefstal, als er een vrachtwagen vol wordt overvallen ... reken maar uit, miss ligt het daar wel aan dat de leveringen vertraagd zijn ? Geen ideee
Iedereen succes en ben ook Benieuwd naar het kadotje ! Krijgen alle pre orderaars dat ??
Ronolobe77

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Arsance daarom mag ik mijn eigen mening wel geven. Ik refereer ook niet naar andere klanten.
Gewoon zoals t is 😉
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
whiteetrash Dit kan de hele avond en nacht nog dus no worries 🙂
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Ronolobe77 en die mening respecteer ik 🙂
whiteetrash

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
ooh top! Bedankt voor 't antwoord!
WalterSmetsers

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Dat ziet er goed uit !!!

Wederom een bevestiging dat mijn iPhone 7 binnenkort OOK moet worden geleverd door POSTNL of Vodafone. (First Come, First Served toch VF ???) Ik had namelijk op 12/09 dezelfde iPhone 7 besteld bij een verlenging, maar nog geen T&T code, email, SMS of andere informatie van VF ontvangen ... Maar dat gebeurt wel vaker bij mijn email provider :$
erikl86

Stamgast
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Ik had eindelijk ook een aardige dame op de chat die het even wilde uitleggen. De status verstuurd betekent dat alles gereed is om de bestelling te versturen, maar dat ze nog wachten tot de toestellen bij hun binnenkomen. Ze gaf aan dat afhankelijk van wanneer de toestellen binnenkomen het dus nog wel even kan duren.

Mocht iemand dus status verstuurd krijgen zo ik niet te snel de slingers ophangen. Het betekend simpelweg niets.

Ik denk dat we met ze alle wel kunnen stellen dat dit een hele ongelukkige status update is van VF en veel verwarring veroorzaakt. Niemand wordt er minder van als je moet wachten, maar dit soort updates zijn wel verwarrend.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Erik wat een onzin Antwoord van haar want dan zou iedereen die bij pre order besteld heeft al "verstuurd" moeten hebben aangezien alles geregeld is en we alleen nog wachten op verzending.

Of moet er nog vanalles geregeld worden? Neem aan dat dat na 12!! Dagen wel al gedaan is.
Jeroenvde89

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
erikl86: Hm, ok. Na die update met "verstuurd" volgde bij mij deze email:

Beste meneer ***********,

Nog maar heel even geduld, je pakketje is onderweg. Via PostNL kun je het pakketje precies volgen. Je Track & Trace code is: T&T

Dus mét een vooralsnog niet werkende T&T link.
WalterSmetsers

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Dat is inderdaad een beetje een onhandige status update ... "De bestelling si verstuurd" geeft dus eigenlijk alleen aan dat een abonnement verlengd is en "verstuurd" naar de klant.

We w88 dus nog even rustig af hier ... Maar uit de berichten op het forum haal ik in ieder geval nu al tot 2x maal toe dat FIRST IN, FIRST OUT niet altijd wordt toegepast door Vodafone.

W88 wordt beloond heb ik gehoord ... geen BT deal gekregen ... geen koting bij verlenging als trouwe (20+ jaar) klant ... maar ik hoor wel van een cadeautje bij iedere pre-order zending
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic