Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Sean91

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
erikl86 Dat is dan mooi kl*te, bij mij was de status ook gewijzigd vanmorgen. In principe zou vanavond PostNL het pakketje aanmelden. Gebeurd dit niet dan weet ik genoeg...

RobPete89

Stamgast
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Ja dat is zo haha. Ben het wachten op Vodafone gewoon beu. Elke keer hoop krijgen en vervolgens weer teleurgesteld. Vanavond even uurtje rijden en ik ben klaar met dit gezeik:). Als je belt kunnen ze annuleren, gaat blijkbaar heel snel als je toestel nog niet geleverd is. De medewerker heeft zelfs gecheckt voor me of ik al opnieuw kon bestellen. Goeie service
Sean91

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ronolobe77 welk model? Alvast veel plezier 😉
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
RobPete89 Nadeel is alleen dat mijn abonnement al is verlopen... Dus ik zou wel echt gelijk moeten gaan oftewel moet eerst een reservering hebben bij de Apple Store maar die heb ik nog niet helaas. Dus moet daar sowieso geduld op hebben (al ben ik bang dat een reservering eerder zal lukken dan dat Vodafone het toestel uitlevert).
Roy__

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik zelf had vrijdag 9-9 om 17:15 besteld iPhone 7 zwart 32 gb. Mijn vriendin had zaterdag 10-9 besteld om 13:00, iPhone 7 zilver 32 gb. Ze heeft net een mail gekregen dat ie wordt verstuurd. Hahaha heeft zij hem gewoon eerder dan ik. ????
RobPete89

Stamgast
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
https://reserve.cdn-apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhone/availability?channel=1 in de gaten houden. Sowieso iedere ochtend om 6 komen er nieuwe vrij. Nu toevallig ook weer aantal in Amsterdam
Ronolobe77

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Sean91 iphone 7 mat zwart 32g
Tolis

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Nadat veel mensen hadden gemeld dat hun orderstatus naar "verstuurd" is veranderd ik ging ook kijken naar mijn bestelling.
iPhone 7+ 256 Jetblack!!!!!!!

De bestelling is verstuurd.!!!!!!!!!!
Ik ga de helpdesk toch bellen voor bevestiging.


Louise050513

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Tolis wanneer besteld? Fijn dat ie verstuurd is 😉
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Tolis Ben benieuwd wat het resultaat is niet dat ze ook gaan zeggen tegen jou: Ja je moet deze status niet geloven er is niks verstuurd hahaha dan heb ik heel snel een keus gemaakt namelijk 😛
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Ja maar natuurlijk... En hier nog steeds niks... 7+ 128GB black... Fijn zo...
WalterSmetsers

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
. Goed nieuws.

Als ie inderdaad verstuurd is : VEEL PLEZIER !!!

(Hier nog geen T&T code, geen PostNL bevestiging, etc. etc. alleen de MyVodafone status --- maar of ik die nog kan vertrouwen ---)

Overigens is de tekst "De bestelling is verstuurd." misleiding als de iPhone 7 NIET is verzonden of onderweg is naar het POSTNL distributie punt ... (https://www.consuwijzer.nl/thema/fraude-oplichting-en-oneerlijke-handelspraktijken).
Praktijken van VF lijken te vallen onder : Wet Oneerlijke Handelspraktijken, qua pre-order ("

  • Reclame maken voor producten die niet beschikbaar zijn. Dit worden ook wel 'lokkertjes' genoemd.")
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
We wachten nog rustig af 😄
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Gelukkig was de Jet black zo slecht leverbaar. Pfff niet dus. Lijkt er eerder op dat de matzwarte plus zo slecht leverbaar is.
Tolis

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Net gebeld.
Hij is idd verstuurd naar Post NL maar ze kon mij nog geen T&T code geven.
De bestelling was 9/9 om 9:04 geplaatst mensen.
Er is dus nog hoop voor de andere!!!
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Gefeliciteerd Tolis !! Jetblack nog eerder dan mat zwart? Dan klopt die hele tabel ook niet...

Hier hetzelfde;

iPhone 7 plus 128 Gb mat zwart
Bestelling wordt verwerkt

Duurt idd wel erg lang... Misschien alsnog vandaag de telefoon! Laten we het hopen!
sneeuwFLOk

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
WalterSmetsers

Sorry gast, maar wat een ongelofelijk drol ben jij. Doe eens rustig en wacht eens een paar daagjes op je telefoontje in plaats van dreigen met oneerlijke handelspraktijken etc.

Ga naar elke andere provider / bedrijf, en ze zullen over het algemeen hetzelfde doen wat betreft pre-orders. Dus stop met zeiken en wacht geduldig op je T&T, die gewoon vanavond komt als je order op Verstuurd staat.

Mijn god.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
sneeuwFLOk. Ik lig er niet wakker van. Hoe sneller wij m hebben
Patrick058

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Omdat iedereen het doet, is dus is het dus legaal?! :@
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Tolis netjes hoor!! T&T zal ja later wel krijgen. Dat komt dus wel goed, ik ben benieuwd wanneer ik een berichtje krijg 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic