Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Faatje1

Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Ik heb op 9-9brond 13:00 een Iphone 7 32gb black besteld. In My Vodafone is mn contractdatum aangepast naar 2018 en zie ook dat mijn Iphone verzonden is. In Post Nl app staat niks en heb ook geen mail ontvangen van Vodafone met daarin mijn TT code. Maar goed, nu ik weet dat er verandering is in mijn bestelling ben ik al blij. Ook al heb ik nog een goed werkende Iphone6 🙂
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Koenbuijs dan mag Vodafone eerst zelf eens gaan beginnen met het leveren van PLUS modellen voordat ze het gaan uitgeven aan Coolblue.
Fluiter

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
Ik heb besteld een iPhone 7 Plus 128Gb jetBlack 9-9-2016 omstreeks 12:00

uit coulance verlenging 1 maand eerder dan oorspronkelijk toegestaan ze waren niet zo moeilijk dus de optie om de telefoon via een apple store te halen zit er voor mij denk ik niet in.

maar de berichten dat mensen nu al een Plus jetblack toegezonden krijgen stemmen mij hoopvol op een eerdere levering dus nog ff geduld


basj

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Besteld --> Mat zwarte Iphone 7 Plus 128gb op 11-9 om 09:04
Bestelling gewijzigd --> naar Mat zwarte Iphone 7 128gb op 14-9 om 15:44

Volgens statuspagina vanmorgen verstuurd, nog geen t&t, geen mail.

Donker stalen Apple Watch 2 komt vrijdag aan, via Apple.

Wordt veel spelen met de gadgtes 😉

Mijn abo is al jaar of langer verlopen overigens. Ik kocht iphone altijd los na zeer slechte ervaring bij bestellen iphone 5 waarbij ik moest cancelen en opnieuw bestellen en toen duurde het nog onwijs lang. Toen maar de 5 bij Apple besteld. Ik vind het nog steeds erg slecht gaan die orders via VF, maar inmiddels is het prijsverschil met Apple groter in het voordeel van VF dus toch maar weer bij hun gedaan.




marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Steeffeh ik durf niet te annuleren haha
RobPete89

Stamgast
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Oke ik heb nu een plus model gereserveerd in Amsterdam. Hoe kan ik zeker zijn dat als ik nu mijn verlenging annuleer, ik straks in de store kan verlengen?
Sebastianos

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sorrie hoor jongens.. maar dit slaat alles!
je besteld een iPhone 7+ 128gb zwart op 9-9-2016 om 9:15 en deze wordt pas tussen 30-9 en 7-10 geleverd. (Tabel online Vodafone) en als je er dan achteraan beld kunnen ze je niet meer vertellen dan wat er online staat..
er mag wel korting op mijn abb. Gegeven worden voor het lange wachten... dan denk je er vroeg bij te zijn...

heb vodafone op het hart gedrukt eens wat meer en beter te communiceren, ipv een online tabel aan te bieden!!!
communiceer dit eens persoonlijk naar je klanten toe...

heel erg jammer dit!
had beter naar Denemarken kunnen gaan waar maar 2 personen de Apple winkel binnenstapte voor ophalen op de 16e!

vind dit alles heel jammer!
Misschien vinden sommigen op dit forum dat we niet zo moeten zeuren.. maar zeg nou zelf... als je wat besteld wil je dit toch zo snel mogelijk ontvangen! Helemaal gadgets als je een gadget freak bent!

pfff... heel jammer dit alles!
Sean91

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Sebastianos de iPhones worden op volgorde geleverd. Bij mij staat ook na 14-10 in de tabel. Toch is mijn status vanmorgen gewijzigd naar verstuurd.De tabel kijkt naar wie hem als laatst op die dag besteld heeft

Ik ben voor de 7+ 128gb Jet Black gegaan.

Beetje moed en geduld houden.
Qazwsx

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
RobPete89 je hoef niks te annuleren dan kunnen ze in winkel voor je doen.

Wat ik nu allemaal hebben gelezen klopt helemaal niks met ze zeggen heb iPhone 7 32 gb mat zwart pre order 10-9 bevestiging op16.54 en status staat nog steeds op wordt verwerkt er zijn nu All mensen die dag of dagen later hebben besteld nu op verstuurd of binnen hebben Ben echt teleurgesteld
Louise050513

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
http://image.prntscr.com/image/283c82b26d5446a4a7e8ec95284362b2.png Hopelijk voor de gewone VF klanten met verlenging ook 🙂
RobPete89

Stamgast
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Top thanks! Zelf ervaring mee? Ik kan als ik goed begrepen zelfde voorwaarden als vodafone verlengen? Wat moet ik afrekenen in de store, hetzelfde bedrag als ik bij Vodafone kwijt zo zijn of het volledige bedrag?
Qazwsx

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
RobPete89 ja heb zelf ervaring mee en voorwaarden zijn zelfde alleen prijs kan zelfde zijn of dat je iets bij moet leggen maar kijk maar als daar bent daar kunnen ze ook annuleren, ik moest zelf wat bij leggen dat vond ik erg als ik nu tijd had dan had ik ook gereserveerd.
JustLookingBack

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Qazwsx is dat 100% zeker dat ze daar annuleren ?
RobPete89

Stamgast
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Ik wil het ook zeker weten voor ik er naar toe ga. Ga in mijn pauze bellen maar dat duurt nog even:(
WalterSmetsers

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
, dat biedt perspectief voor mijn status en bestelling.

Dezelfde iphone en iets eerder besteld / verlengd. Maar inderdaad
geen T&T, geen mail, geen SMS en ... ook geen status in PostNL app.

Alleen de status op MyVodafone ... we duimen hier wat af 😄
BoGeurts

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb zelf de Iphone 7+ 128 GB Black besteld tijdens de pre-order op 09/09 rond 9.30 uur. Ik had geen probleem met een iets langere levertijd, maar nu deze weer verschoven is dacht ik even verder te kijken wat er mogelijk is.

Een vriend van mij heeft een eigen telefoonwinkel dus ik dacht bij hem te informeren over de 7+ maar hij zegt dat er op dit moment niet aan te komen is en dat niemand ze heeft op dit moment (misschien op Apple store zelf na) heeft.

Overstappen naar een andere provider of het via een telexomexpert proberen maakt voor de levertijd hoogstwaarschijnlijk dus ook geen verschil!


erikl86

Stamgast
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
nou nou het niveau van vodafone is weer heerlijk. Vanochtend veranderde mijn status van bestelling wordt verwerkt naar bestelling is verzonden. (7+ 128gb jet black). Zojuist track and trace opgevraagd en de mededeling gekregen van de klantenservice dat ik de status moet negeren en dat er helemaal niets verzonden gaat worden. Vervolgens werd ik verwezen naar dat domme tabel met levertijden. Op de vraag waarom mijn status dan aangepast wordt naar verzonden kon die meneer me geen antwoord geven.

Met andere woorden. Of iedereen wordt opgelicht met de nieuwe status van zijn bestelling, of de klantenservice is te dom voor woorden en snappen er zelf niets meer van.
RobPete89

Stamgast
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Zojuist telefonisch geannuleerd bij Vodafone. Ik kan nu online al een nieuwe order plaatsen met verlenging. Dus dat gaat goed komen vananavond in de Apple Store.
Ronolobe77

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb middels mijn t&t code ontvangen dus ik heb hem deze week nog. Hulde!!
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
RobPete89 Doe je netjes dan! Het is dat ik niet gereserveerd had bij de Apple Store anders had ik het ook wel gedaan denk. Maar hoe meer mensen dit gaan doen hoe eerder ik hem dan via Vodafone heb :). Ik wacht dus nog wel eventjes af haha.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic